obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
gescramblede service??
cal
Ik heb een sharp lcd tv met ingebouwde ontvanger voor digitenne(kpn)Nu krijg ik soms stilstaand beeld of een zwart scherm met de tekst gescramblede service en alleen bij de commerciele zenders niet bij ned 1,2 of 3
soms 15 min soms maar een paar sec.Kpn zegt dat ligt aan de tv en sharp zegt dat ligt aan de kpn??Wie weet hier iets van?
 
cal
Ja sorry maar ik heb een abonnement met kpn digitenne van 6.95 per maand. En ik kan ook vaak wel kijken?? Alleen soms valt een aantal min. weg.
 
Chief
Ik neem aan dat er een CI slot in de Sharp zit en dat je werkt met een CAM Module?
Wat is het exacte model nummer van ?
- Open Source (Mozilla) Developer and Ubuntu GNU/Linux user 101 -
 
cal
Het model is lc32d44e Sharp AQuos lcd tv
 
Chief
Er zijn blijkbaar ook andere mensen, met een Sony Bravia LCD TV (Google) met dezelfde problemen (ligt aan de TV zeggen ze). Ik zou op zoek gaan naar iemand met Digitenne in de buurt (familie/vrienden?) en kijken of de ontvangst met hun decoder en jouw kaart werkt. Hiermee sluit je problemen met de kaart (abonnement) min of meer uit. En een decoder lenen en in je huis plaatsen maakt natuurlijk direct duidelijk waar het probleem zit.

Heb je overigens al eens bij Sharp navraag gedaan of er nieuwe firmware voor je TV is?

Ik weet als geen ander dat bijvoorbeeld Sony je van het kastje naar de muur kan sturen, want de TV van mijn zoon werkte niet met de PS3 (groene strepen). Dat zou aan de kabel liggen, want die was niet van Sony. Ja natuurlijk! TV mee terug naar de MediaMartk en wat blijkt? Natuurlijk lag het aan de TV, en niet aan de PS3 (die had de nieuwste firmware al) en bij Sony wisten ze van het probleem. Natuurlijk net nadat de garantieperiode was verlopen.

Ok dat was dan wel geen Sharp, maar wel een Sony. Echt hoor; het zou mij niet verbazen als het werkelijk aan je Sharp TV ligt...
- Open Source (Mozilla) Developer and Ubuntu GNU/Linux user 101 -
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'gescramblede service??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kpn service KPN Internet Storing : 1 17 mei 2013
Slechte service KPN Helpdesk : 2 17 jul 2012
Probleem met ZTE H220N en Slechte service KPN Algemeen : 1 12 dec 2011
Glasvezel ellende en KPN service KPN Glasvezel diensten : 5 18 okt 2011
KPN introduceert ICT Service: hulp voor ondernemers bij computerproblemen KPN Nieuws : 1 16 jun 2011
Advertentie