obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » Programma aanbod
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
Waar ga jij de Indy 500 kijken? (alleen voor Indy fans geldig natuurlijk)
Bij de buren/familie/vrienden die gelukkig wel een tv aanbieder hebben die Car Channel aanbiedt Bij de buren/familie/vrienden die gelukkig wel een tv aanbieder hebben die Car Channel aanbiedt 0%[0 stemmen]
Ik neem het besluit en ga deze week nog een abonnement bij een tv aanbieder die WEL Car Channel heeft Ik neem het besluit en ga deze week nog een abonnement bij een tv aanbieder die WEL Car Channel heeft 0%[0 stemmen]
Met een vergrootglas naar een internetstream kijken, bv. op www.carchannel.tv Met een vergrootglas naar een internetstream kijken, bv. op www.carchannel.tv 100%[1 stem]
Niet, ik ga ontzettend balen en uit sjagerijnigheid vroeg op bed of ga de hele avond KPN bestoken met klaagtelefoontjes Niet, ik ga ontzettend balen en uit sjagerijnigheid vroeg op bed of ga de hele avond KPN bestoken met klaagtelefoontjes 0%[0 stemmen]
Ik download de race een dag later van een sport torrent site/kijk de hoogtepunten via You Tube Ik download de race een dag later van een sport torrent site/kijk de hoogtepunten via You Tube 0%[0 stemmen]
Dit jaar dan maar niet, volgend jaar als Robert Doornbos weer meedoet hoop ik dan dat RTL7 het gaat uitzenden Dit jaar dan maar niet, volgend jaar als Robert Doornbos weer meedoet hoop ik dan dat RTL7 het gaat uitzenden 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 1
 Onderwerp afdrukken
a.s. zondag Indy 500, hoe kijk jij?
Giant2000
A.s. zondag vanaf 18:30 kan je de Indy500 kijken op Car Channel, te ontvangen op elk respectabel kabel-abonnement. KPN abonnees zijn de dupe door het lakse gedrag danwel onwelwillende tegenwerking van de KPN zendercoördinator en moeten het helaas doen met een internetstreampje op http://www.carchannel.tv.
Buurman (gelukkig met Ziggo): zet het bier maar vast koud! Grin

p.s. neem deze enquete met een korreltje zout... het is een afsluiting van een half jaar proberen dit kanaal bij KPN te krijgen. Allen bedankt die mee hebben gewerkt door protestbrieven/telefoontjes of in elk geval kenbaar hebben gemaakt dat het ontzettend balen is!!! Er wordt NIET naar ons geluisterd en dat is waardeloos beleid. Want:

KPN wijgert gewoon Car Channel door te geven op Interactieve TV, dit blijkt wel uit onderstaand persbericht:

CarChannel sluit nieuwe doorgiftecontracten
Vanaf 1 maart 2010 heeft CarChannel ook doorgifte via Reggefiber/KPN en Canal Digitaal. Reggefiber/ KPN is de snelst groeiende kabelexploitant en heeft nu ca. 100.000 TV aansluitingen waarvoor zij doorgifte verzorgen. Het aantal Regge abonnees neemt naar verwachting dit jaar toe tot ca 250.000. Het aantal Nederlandse abonnees dat Canal Digitaal kan ontvangen is nu ca. 600.000. Door de nieuwe exploitatie contracten heeft CarChannel voor aanvang van het auto- en motorsport seizoen landelijke dekking en kunnen alle abonnees in Nederland via hun kabelaansluiting en zij die een schotel bezitten, CarChannel ontvangen. Digitenne abonnees kunnen CarChannel helaas nog niet ontvangen.
Per 1 maart 2010 is CarChannel tevens een maand lang te zien op het etalagekanaal van Canal Digitaal. Het etalagekanaal is een goede manier om de kijker in aanraking te brengen met CarChannel. Daarnaast kan de kijker op een goede manier ervaren of het een toevoeging is om naar CarChannel te kijken en CarChannel te ontvangen.
...
CarChannel is actief als digitaal themakanaal en kan in vrijwel heel Nederland worden ontvangen. Kabelexploitanten waaronder UPC, Ziggo, CaiW, Delta, Cai en nog vele anderen geven het CarChannel kanaal al door aan hun abonnees.
...
[bron: http://www.carchannel.tv/index.php/pe...contracten]
Gewijzigd door Giant2000 op 27 mei 2010, 16:22
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'a.s. zondag Indy 500, hoe kijk jij?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie