obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » Programma aanbod
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
Welke zender wil jij het liefst erbij hebben:
SyFy SyFy 31%[4 stemmen]
VH1 Classic (muziek uit de (g)oude doos) VH1 Classic (muziek uit de (g)oude doos) 0%[0 stemmen]
Comedy Central Family (de beste sitcom's) Comedy Central Family (de beste sitcom's) 8%[1 stem]
13th Street (crime & thriller) 13th Street (crime & thriller) 23%[3 stemmen]
Family 7 (religieus) Family 7 (religieus) 8%[1 stem]
Alle bovengenoemde zenders Alle bovengenoemde zenders 31%[4 stemmen]
Totaal stemmen : 13
 Onderwerp afdrukken
Missende zenders
draaimolen
Onlangs ben ik overgestapt van ziggo naar kpn glasvezel in de wijk.
Er zijn 2 dingen die mij tegenvallen:

1. zoals eerder door andere genoemd: veel te trage decoder. Van de infobus was sneller, hoe kan dat!?!?!?!? Ook dat de HD zenders pas op het eind beginnen is erg onlogisch. Waarom wordt er niet gekeken van als je HD aan hebt, dat de zenders die in SD en HD zijn, de SD uitgeschakeld worden.

2. ik mis een paar hele mooie zenders: 13th street, family 7, comedy central family, SyFy vh 1 classic.

Oja als ik mijn decoder met HDD op pauze zet, loopt het beeld wel door en niet zoals in de reclame getoond wordt. Misschien drukken we de pauze knop wel te lang in, omdat de decoder zo traag is en daardoor pauze/play/pauze/play uitvoert.
Gewijzigd door draaimolen op 27 mei 2010, 11:21
 
Giant2000
Ik adviseer je om de tuner eens helemaal uit te zetten (met de knop achterop) en na ~30 seconden weer aan te zetten. Houdt tijdens het opstarten de MENU knop ingedrukt. Je komt nu in een menu en zoek daarin de functie "software verwijderen". Wellicht dat de tuner nu wat sneller is geworden en dat de pauzeknop, net als bij mij, naar behoren werkt.
 
arno78
Ik zag dat je de minigids nu ook kunt uitschakelen, misschien dat het zappen daardoor sneller gaat ??
 
Giant2000
Probeer het eens uit en vertel je bevindingen graag.
 
draaimolen
pauzeknop werkt nu wel beter, maar voor de rest blijft ie traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Trouwens gister wel film ingeprogrammeerd en na een 45 min begonnen met kijken, dit kon destijds niet bij Ziggo.
een klein pluspuntje voor KPN. Nu nog de decoders sneller en logischer maken....
en snelheid VDSL FttC kan ook wel omhoog.... 50/5 voor data en dat dus eigenlijks 70/7 op de modem (20 mbit voor TV, kunnen we wellicht HD opnemen en ander HD zender kijk...)
 
draaimolen
Per 1 juni gelukkig een deel van de gemiste zenders op iTV nu graag de volgende zenders nog:
- family 7
- comedy central family
- vh 1 classic.

Dan ben ik helemaal blij qua zenders.
Komt er nog eens een nieuwe firmware uit? Ontvanger blijft traag en reageert soms erg slecht.....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Missende zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Duitse zenders Helpdesk : 1 11 apr 2017
Duitse zenders niet meer te ontvangen. Programma aanbod : 2 06 apr 2017
Zie geen Duitse zenders Helpdesk : 2 01 jan 2017
KPN Glas Zenders Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 23 mei 2016
Meer HD-zenders bij KPN Programma aanbod : 2 30 mrt 2016
Advertentie