obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
bediening interactieve tv via AB philips 9000
snellens
Hallo,

Ik heb een prachtige Philips TV 9000 serie. Ik wil de zenders ed. kiezen met de AB van de flatscreen en niet via dat suffe interactieve TV AB'tje. Ik moet hiervoor een code invoeren. Ik weet alleen niet wat voor een apparaat van KPN het is. Het is de zwarte uitvoering die recent de witte via een update actie hebben vervangen. Hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet John
Gewijzigd door snellens op 26 mei 2010, 21:42
 
silphatster
Is het de Motorala VIP1963? En zwarte box met opname capaciteit en een witte langwerpige KPN AB.

Ik heb ook een Philips uit de 9000 serie en het zou heel jammer zijn als ik de lelijke afstandsbediening van KPN moet gebruiken. Als je erachter komt hoe je de Motorola kan aansturen met de mooie Philips afstandsbediening wil ik het graag horen!

Groet,
S
 
silphatster
Heeft er iemand al van KPN ofwel Philips bericht gehad dat ze er iets aan gaan doen? Ik geloof dat andere merken de Motorola wel aan kunnen sturen met hun oorspronkelijke tv AB.

Best absurd als je bedenkt dat de 9000 serie de topmodellen zijn en een Universele Afstandsbediening hebben.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'bediening interactieve tv via AB philips 9000', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
suse en interactieve tv Algemeen : 2 04 nov 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Advertentie