obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve TV niet beschikbaar
Samueldw
Beste leden,

Wij gaan binnenkort verhuizen naar een nieuwbouwhuis. Nu willen we daar graag interactieve tv van kpn.

Waar wij gaan wonen is een heel nieuw gebouwd straatje. Nu heb ik de postcode check gedaan. Op nummer 9 is het wel beschikbaar. Dat is het huis naast ons. Op nummer 10 ook, dat is het huis tegenover ons.

Nu vind ik het raar dat het op nummer 11 nog niet beschikbaar is. Iemand enig idee waarom?

Alvast bedankt,

Groet Samuel
 
Samueldw
Niet veel mensen die hier een antwoord op weten Sad
Experiabox user
Digitenne CAM-module user
 
KPNwebcare1
Waarschijnlijk bent u op een andere centrale aangesloten, die dit nog niet aankan.
Gewijzigd door KPNwebcare1 op 27 mei 2010, 16:25
 
Samueldw
Zijn wij op een andere centrale aangesloten dan de buurman, terwijl we in een rijtjeshuis gaan wonen?

Of is het misschien zo dat ze hem nog niet hebben gemarkeerd als 'kpn interactieve tv mogelijk' ? Of gaat dat automatisch?
Experiabox user
Digitenne CAM-module user
 
Giant2000
Je zit op een punt van net wel net niet geschikt. Dit kan als gevolg hebben dat je dan wel Itv kan ontvangen maar de kwaliteit te wensen over zal zijn. Ik zou als ik in jouw positie stond ook zeker geen Itv nemen op dit moment. Andrer alternatief, Canal Digital?
 
Samueldw
Oke, bedankt. Fijn dat te weten. Dan zullen we gewoon bij digitenne blijven
Experiabox user
Digitenne CAM-module user
 
Giant2000
Anders dan bij Digitenne kan je bij een net-wel/net-niet aansluiting wel degelijk meer problemen verwachten in de vorm van uitval van de tuner, "zender niet beschikbaar" meldingen en andere storingen als gevolg van te lage internet snelheid.
Maar als het goed is dan meet KPN eerst je lijn en kijkt dan of je aansluiting wel geschikt is. Het kan maar zo zijn dat je buurman dan wel door de postcode komt maar niet door bovengenoemde test.

Neemt niet weg dat het beeld van Interactive veel en veel beter is dan Digitenne en eigenlijk niet of nauwelijks duurder. Digitenne kan je er gratis bij krijgen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve TV niet beschikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie