obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe omgeving Mijn KPN
KPNwebcare1
Ter info,

op 3 augustus a.s. word er een vernieuwde omgeving Mijn KPN online gezet.

naast een nieuwe lay-out zitten er een aantal verbeteringen in.
 
data-full-width-responsive="true">
frank2009
Datum is inmiddels achterhaald. Voor Mobiel / Vaste telefonie is 2 weken geleden een update live gegaan. Voor alle IP diensten volgt een update as zondag.

grt,
frank
 
KPNwebcare1
Nieuwe omgeving Mijn KPN ONLINE !

Gisteren is de nieuwe omgeving ook voor IPB / ITV etc. klanten online gegaan. ( zie screenshot)

mijn%20KPN

- Eenvoudig wijzigen van de snelheid
- Persoonlijke gegevens inzien en aanpassen
- E-mail en telefooninstellingen beheren
- Betalingsgegevens wijzigen
- Verbruik en facturen inzien
- Makkelijk toevoegen van producten en extra diensten
 
JanB
Helaas is niet iedere verandering een verbetering.
De nieuwe omgeving is zeker NIET gebruiksvriendelijker.
BV instellingen voor email zijn slechts moeizaam te vinden (of zoals afgelopen weekend) helemaal niet meer.
Volg je de verwijzingen van de help pagina's dan kom je zeer zeker niet op die pagina terecht.

Inloggen op mijnkpn levert slecht een pagina op waar je naam en gebruikersgegevens kan Wijzigen.

Inzien van de belgegevens en kosten, die wel op die pagina staan, leveren geen pagina op waar de gegevens te vinden zijn.
Betalingsgegevens

Uw gegevens worden opgehaald. Dit kan enkele ogenblikken duren. Maar er wordt niets opgehaald.
Slechts de mededeling: Huidige instellingen.

Het lijkt weer een actie van KPN: Wij weten wat goed is voor de klant.
Van deze klant had de oude layout beter kunnen blijven.
In ieder geval kreeg je daar nog de mededeling dat bepaalde functies 'tijdelijk' niet bereikbaar waren.


Inmiddels, 5 dagen later, is het bij KPN duidelijk geworden dat het niet (meer) werkt.
Probeert u eens in te loggen bij: http://csc.maranello.planet.nl/CSC .

Dat werkt wel. Kennelijk erg lastig voor zo'n bedrijf om deze link op hun eigen website te hangen.

Dus nog steeds, niet iedere vernieuwing is een verbetering, zeker niet bij KPN.
Testen of iets werkt was de laatste jaren toch al niet hun sterkste kant.
Gewijzigd door JanB op 30 september 2009, 10:06
 
MandiDamme
Ach,
nieuwe of oude lay-out ik kan niet eens inloggen in mijnKPN
 
Storm
Ik moet het helaas helemaal eens zijn met JanB.
Buiten de door hem genoemde feiten heb ik ook het volgende.
Nadat je eerst dus traag verbinding krijg met MijnKPN krijg ik als ik op "Bekijk mijn shop" klik eerst weer een hele tijd niets en daarna of een 'Server Error in '/' application' (zie bijlage) of een foutboodschap met foutcode 1000: "Er is een fout opgetreden bij het verwerken van uw gegevens. Uw gegevens kunnen niet opgehaald worden, neem contact op met de helpdesk".
Herkent iemand deze berichten??????????????
Gewijzigd door Storm op 18 oktober 2009, 16:28
 
Storm
Ik heb een bijlage willen toevoegen maar om een of ander reden lukt dit niet .....
 
KaPteiN
Hoi Storm,

Bijlage moet gewoon kunnen. Let echter wel op de volgende zaken.
Max. bestandsgrootte: 146.48Kb / Toegestane bestandstypen: .gif .jpg .png .zip .rar .tar

Zorg er verder voor dat er geen gekke tekens in de naam van het bestand staan. Ook spaties geeft problemen!

Mocht het niet lukken dan kun je me het mailen en dan zet ik het er voor je op.
KaPteiN
 
Storm
Ik moet het helaas helemaal eens zijn met JanB.
Buiten de door hem genoemde feiten heb ik ook het volgende.
Nadat je eerst dus traag verbinding krijg met MijnKPN krijg ik als ik op "Bekijk mijn shop" klik eerst weer een hele tijd niets en daarna of een 'Server Error in '/' application' (zie bijlage) of een foutboodschap met foutcode 1000: "Er is een fout opgetreden bij het verwerken van uw gegevens. Uw gegevens kunnen niet opgehaald worden, neem contact op met de helpdesk".
Herkent iemand deze berichten??????????
Storm voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
KPNwebcare1
Hallo,

er is momenteel nog steeds een storing gaande met "mijn kpn"
KPN is druk bezig om de Hetnet klanten over te zetten in de systemen daardoor kunnen deze fouten optreden.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe omgeving Mijn KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Nieuwe KPN app slecht?! Programma aanbod : 2 30 okt 2016
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk : 2 13 jun 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016