obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
 Onderwerp afdrukken
Experia box valt continue weg
Peter_Hommel
De box valt sinds donderdag 22/9 continue weg, om de 5 min. aan/uit. Dus geen TV, haperende telefoonlijn en af en toe internet. Probleem donderdag op 0900 0244 gemeld, is een klapperende Experia box. Ben 2 boxen, eer servicebezoek en 2 dagen verder en heb het probleem nog steeds. Wie weet er een oplossing of een list om de helpdesk goed in actie te krijgen. Mijn ticket staat open, maar weet niets van de status, waar, waneer of hoe.
(dit bericht ook 2 keer in getikt omdat de verbinding wegviel)Angry
 
data-full-width-responsive="true">
Noloony
ik zou eens binnen bellen en aangeven dat ze langs zijn geweest, vraag de helpdesk medewerker gewoon om in de ticket te kijken hoe het staat met het probleem. (de helpdesk moet in dat ticket kunnen kijken daar ben ik zeker van)
 
Peter_Hommel
Ja ik heb al diverse mailen ingebeld, iedere keer een andere keuze (internet, telefonie of interactieve TV) Helpt niet, ze kunnen of willen niets. Slechte service daar!
 
cuore verde
Je moet iets specifieker zijn, vermeld het volgende voor een compleet beeld van jouw situatie.

- wat is je abonnement en wat had je hiervoor.
- waar is het modem geplaatst (max. 1.5m. van IsRa)
- type kabel tussen isra en exp.box (U.t.p. cat.5)
- type exp.box (Thomson, Arcadyan arv, ZTE)
- status van de verbinding (typ in de adresbalk van Internet-browser; 192.168.2.254 en kijk of je ergens soortgelijke gegevens kunt vinden als in het voorbeeld)

............................................voorbeeld...........................................................
Status:
Configured Current
Line Status --- SHOWTIME
Link Type --- Interleave Path
Trained Mode --- G.992.5 (ADSL2+)

Data Rate:
Upstream Downstream
Actual Data Rate 1028 (Kbps.) 17655 (Kbps.)
Attainable Rate 1223 (Kbps.) 19180 (Kbps.)

Operation Data / Defect Indication:
Operation Data Upstream Downstream
Noise Margin 7.6 dB 6.0 dB
Attenuation 6.3 dB 14.0 dB

Indicator Name Upstream Downstream
FEC Error 6 13521
CRC Error 0 12
HEC Error 0 57

............................einde voorbeeld.................................................

Als ik wat meer weet kan ik misschien helpen.

Cuore verde....
 
jehuty88
Geachte kpn gebruikers,

Ik ook heb sinds een kleine week last van uitval soms na 10 min of na een paar uur van mijn zte ebox.Ik word er gek van.ik heb alles al geprobeerd kabels er uit soft reset, harde reset etc.
daarvoor werkte alles perfekt.
hier wat gegevens:

Link Status Connected
Showtime Start 0 days: 3 hrs: 47 min: 25 sec
Modulation Type VDSL2
Actual Rate (Up/Down) 1258/10566 kbps
Attainable Rate (Up/Down) 1280/12784 kbps
Noise Margin (Up/Down) 6.1/5.9 dB
Line Attenuation (Up/Down) 0/29.4 dB
Output Power (Up/Down) 7.8/19 dBm
Data Path (Up/Down) Interleaved/Interleaved
Interleaving Delay (Up/Down) 8/16 ms
INP (Up/Down) 2/8 symbols
FEC (Up/Down) 9/65505
CRC (Up/Down) 1/0
TPS_TC G.993.2_Annex_K_PTM
Profile 8b


SSID Enable Enabled
SSID Name

Authentication Type WPA-PSK/WPA2-PSK
Encryption Type TKIP+AES
Packets Received/Bytes Received 17026/2692739
Packets Sent/Bytes Sent 22309/17957192
Error Packets Received 0
Error Packets Sent 662
Discarded Receiving Packets 0
Discarded Sending Packets 0

bij voorbaat dank
 
bossa
En ook ik (ITV / bellen / internetklant) heb met zo'n uitvallende Experiabox te maken (ZTE). Om gek van te worden.
Nu sinds vanavond een vervangend modem gekregen. Ben benieuwd. Ik mocht hierna pas weer aan de bel trekken. Morgen verder...
 
field engineer
de oude silver experia box is in sommige gevalen geschikt voor itv. meestal word er direct een nieuw modem geleverd, dit modem word / moet altijd bij het eerste isra punt opgehangen worden wegens signaal sterkte.

tevens kan het wezen als dit allemaal goed is gedaan, dat de poort die gebruikt word defect is en dus voor een klapperen signaal zorgt
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experia box valt continue weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
NAS Synology DS213, email en de Experia Box V9 Algemeen : 3 15 jun 2018
Experia V10-Airport extreme-Airport express KPN met eigen modem/router : 4 15 mei 2017
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 11 23 apr 2017