obey-robots.txt
08 December 2016, 10:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Stilstaand beeld en rare geluiden

trijnko
Afgelopen woensdag en vandaag 21-05 weer zijn alle beelden schokkerig en stilstaand en maakt de tv allerlei tikkende en schrille geluiden. Later was het weer weg weg wat is hiervan de oorzaak en hoe kun je het tussentijds oplossen?

Mark
Ik zie het vandaag voor het eerst, maar ik heb er de hele avond al last van. Het lijkt voornamelijk op SBS6 en NET5 te zijn. Het is in ieder geval zeer irritant. Een film kijken is nu eigenlijk niet meer te doen met de constante haperingen in beeld en geluid.

Jeboon
Ik heb op veronica steeds 1 seconde een testbeeld met gekleurde balken in beeld door het programma heen.

sampo
zelfde hier
maar kwam net in beeld dat ze op de hoogte zijn en ze zijn er mee bezig het op te lossen.. (sbs6 dan)

tryout
Afgelopen woensdag (net 1 dag aangesloten) had ik het ook in Enschede.
Dacht al...nou dat begint lekker..Maarr

Itv geeft op mijn tv (oud phillips toestel) meestal een rotbeeld met allerlei golven op de achtergrond
boven (extra aansluiting op een hd tv) doet ie het perfect.

Weet iemand hoe ik de golven van mijn tv kan krijgen? Het lag niet aan de TV!

trijnko
Ondertussen blijkt dat de storing ontstaat als de recorder iets opneemt. Vanavond probeer ik de ontvanger te resetten (het beroemde knopje achterop de ontvangerGrin)

tryout
Nou, KPN stoort elke dag wel even...hoop gekraak en raar geluid (internet valt dan ook weg)

Maar wb beeld...Frapant maar het valt me op dat rond de klok van 5-6 uur s avonds het beeld slecht wordt, elke dag weer en het duurt de hele avond...Ook als er niets wordt opgenomen......Zeg het maar

trijnko
Ik heb vandaag het resetknopje achterop de ontvanger gebruikt en de storing blijft. Wat nu?

lieshpv
Ik heb hetzelfde probleem sinds 3 maanden. Heb jaren itv van KPN en geen problemen gehad echter de laatste maanden (3-4) heb ik dagelijks last van onderbrekende internet verbindingen en valt de radio even weg. Nadat de internet verbinding terug komt, blijft de radio echter hangen en hoor je een "onderwater geluid".
Door even andere radio zender te kiezen los je probleem weer op. Het is echter niet gebruikers vriendelijk. KPN geeft aan dat het niet is op te lossen. Ze meten inderdaad dat dagelijks de experia wordt bijgesteld om de lijn optimaal in te stellen naar de juiste snelheid. Dat daardoor de radio en de internet verbinding soms wegvalt ja daar moeten we mee leren leven.....

trijnko
Ik heb ondertussen het probleem opgelost. Ontvanger uitgedaan via het knopje achterop en de stekker eruit. Gewacht en opnieuw gestart en het werkt weer. (voor zolang het duurt)

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Stilstaand beeld en rare geluiden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht KPN Televisie Storing 2 30 november 2016, 13:30
Haperend / stilstaand beeld iTV Helpdesk 7 22 mei 2016, 15:12
Slecht beeld bij sportuitzendingen Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 1 13 augustus 2015, 17:14
haperend tv beeld VDSL KPN Internet Storing 4 26 november 2014, 23:41
Bij voetbal kijken is beeld soms blokkerig KPN Televisie Storing 12 04 oktober 2014, 01:05
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost< 5 mins
| lobo40500:30:29
| glim02:15:13
| KaPteiN03:23:06
| dirkjohan13:23:19
| Peterkessen21:18:52
| avardiannl 1 dag
| Wim270547 1 dag
| paul123 1 dag
| xwardox 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10