obey-robots.txt
09 December 2016, 12:30
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Mijn Kpn: Mail beheer niet beschikbaar

Adis94
Ik heb al sinds een maand Internetplusbellen van KPN en ik heb ook een account op 'mijn kpn.' Voordat ik hetpakker kreeg van Internetplusbellen kreeg ik een brief er in met alle gegevens en hoe je emailadressen moet aan maken. (op mijn kpn uiteraard). Maar ik zit met het volgende probleem, als ik op mail beheer klik (waar je emailadressen kunt aan maken, staat dan het volgende:

Deze functie is tijdelijk niet beschikbaar.

Wat moet ik nu doen, ik wil graag emailadressen aanmaken bij kpn. Shock

KaPteiN
Hoe lang krijg je dit bericht al? Anders nog ff afwachten en dan pas de helpdesk bellen.
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Adis94
KaPteiN schreef:
Hoe lang krijg je dit bericht al? Anders nog ff afwachten en dan pas de helpdesk bellen.

Ik krijg dat bericht al een maand. Shock

KaPteiN
Misschien dat de helpdesk je telefonisch kan helpen met het aanmaken van de email adressen.

Ik vind het wel een slechte zaak dat je dit zelf idd niet kunt.Angry
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Chief
Ik zou gewoon even een klacht indienen op Mijn KPN ("Indienen klacht") en het e.e.a. duidelijk uileggen. Normaal gesproken krijgt u dan binnen twee werkdagen een reactie, maar het is nog steeds de vakantie periode dus kan het even iets langer duren.

Voor de goede orde; Ik heb helemaal niets met KPN anders dan mijn Internet aansluiting.
Gewijzigd door Chief op 30 juli 2008, 10:18

Adis94
Mensen, ik heb het al opgelost Wink
Ik heb klantenservice onlangs gebeld, en zij zeggen dat ze bezig zijn met het verbeteren van het mail beheer of zo iets, en dat ik dit weekend anders volgende week het wel doet. Smile

Ik hoop het. Smile

Chief
Toch jammer dat het allemaal zo lang moet duren. Ik weet bijvoorbeeld dat in het weekeinde van de 14de nieuwe software is geinstalleerd (ik belde precies op het verkeerde moment) maar dat ging blijkbaar niet helemaal goed.

Bijkomende problemen zijn waarschijnlijk die nieuwe abonnementen (basis, extra en premium) die nu ook e-mail en webspace krijgen (dit in tegenstelling to Direct ADSL) maar dat zijn dus geen InternetPlusBellen abonnees en moet er dus wel het e.e.a. gebeuren voordat alles naar behoren werkt.

Laat ons a.u.b. ook even weten wanneer je alles naar behoren kan gebruiken, of wanneer je tegen meer problemen aanloopt.

Happy Surfing
Gewijzigd door Chief op 31 juli 2008, 11:21
- Open Source (Mozilla) Developer and Ubuntu GNU/Linux user 101 -

parle048
Adis94 schreef:
Ik heb al sinds een maand Internetplusbellen van KPN en ik heb ook een account op 'mijn kpn.' Voordat ik hetpakker kreeg van Internetplusbellen kreeg ik een brief er in met alle gegevens en hoe je emailadressen moet aan maken. (op mijn kpn uiteraard). Maar ik zit met het volgende probleem, als ik op mail beheer klik (waar je emailadressen kunt aan maken, staat dan het volgende:

Deze functie is tijdelijk niet beschikbaar.

Wat moet ik nu doen, ik wil graag emailadressen aanmaken bij kpn. Shock

Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem.
Deze vermelding verschijnt bij mij al enkele maanden.
Het probleem ligt dus niet bij jou.
Als jij emailadressen wilt aanmaken, dan raad ik je aan om het volgende programma te downloaden: KPN Mail&Internet Assistent.
Dit programma kan je downloaden bij:

http://www.kpn.com/internet/providers/internet-service-support-/mail_internet_assistent.htm

Als je nog vragen hebt laat dan een berichtje achter.
Veel succes verder.
Vr. groeten,
Jos

jcgbakker
ik heb van het begin internetplusbellen, alles prima
helaas hier nog geen digitenne in de noordkop
wie weet iets meer?

Chief
jcgbakker schreef:
ik heb van het begin internetplusbellen, alles prima
helaas hier nog geen digitenne in de noordkop
wie weet iets meer?

Het gaat blijkbaar dus met name om nieuwe aansluitingen/abonnees.

Wat betreft uw vraag over Digitenne (eigenlijk geen cross-postings maar goed) zou ik zeggen kijk eens op digitenne.nl Het ziet er naar uit dat na september 2008 mensen in een groter gebied of geen buiten antenne meer nodig hebben, of dat ze met een buiten antenne dan wel bereik hebben.

Goed nieuws dus (al blijf ik persoonlijk liever Canal Digitaal abonnee i.v.m. het grotere zender aanbod en de mogelijkheid om ook in het buitenland TV te kunnen kijken).
Gewijzigd door Chief op 02 augustus 2008, 13:17
- Open Source (Mozilla) Developer and Ubuntu GNU/Linux user 101 -

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn Kpn: Mail beheer niet beschikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet 6 04 december 2016, 13:10
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 21 oktober 2016, 23:21
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
E-Mail KPN Nieuws 1 11 augustus 2016, 14:35
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:52:37
| KaPteiN05:20:44
| lobo40518:39:19
| glim20:22:38
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10