obey-robots.txt
11 December 2016, 14:45
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

verbinding valt steeds weg

unholy
Ik vroeg me af of er ook mensen zijn in Hoogezand dat de internet verbinding steeds wegvalt? Is bij mij de hele week al zo.
Abonement IP 8 Mb voorheen Het Net. Ik een zilverkleurig experiabox Gigaset SX551
Gewijzigd door unholy op 03 mei 2010, 15:55

Knolselderij
De snelheidsupgrade is waarschijnlijk de oorzaak, door middel van DLM, ( die houd je lijn in de gaten) word de verbinding zo nu en dan verbroken, en als de situatie het toelaat, word de snelheid in stapjes wat verhoogd.
Of gebeurt het ook overdag, zodat je er hinder van ondervind?

unholy
Thanx 4 reply. Jammer genoeg ook overdag en 'savonds.

En trouwens ik ben een oude Het Net klant dus mijn snelheid word toch sowieso niet verhoogd? Jammer ja dat ik toch hinder ondervind van wie iedereen de snelheid wel word verhoogd.
Weet je hoe lang dit zal duren of moet ik contact opnemen met KPN.......?
Gewijzigd door unholy op 03 mei 2010, 20:12

The Mask
Hier precies het zelfde, en ook hier gewoon heel de dag door vliegt me verbinding er uit. Is nu ook al een week aan de gang. En vanaf begin april wordt me verbinding al bijna voor de helft gecapt.

Zit net weer eens in me experiabox te kijken of er al wat veranderd is, en tot me grote verbazing is de snelheid nu ook al naar beneden geschroeft in me experiabox. Ze maken er 1 grote rotzooi van daar bij de KPN met die snelheids verhoging. Ik geloof er daarom ook niks van dat het eind deze maand allemaal geregeld moet zijn.

meijde
ook hier hey zelfde probleem sins voorige week woensdag of donderdag .
ze hebben mijn profiel ook lager gezet ik ben van ADSL2 + naar ADSL2 gegaan
ik heb nu een upload van 512KBps en dat moet 1000 KBps zijn
ze zijn flink aan het klooien bij KPN . ik hoop dat het snel opgelost is .

unholy
Nou, ik heb de verbinding van de router naar de isra zo kort mogelijk gemaakt en de verbinding is weer stabiel. Eerst zat er een telefoonlijn tussen van 8 m en nu een kleine 1,5 m.
Ik had wel gelezen dat de lijn tussen router en isra zo kort mogelijk moet zijn voor optimale verbinding maar ja de plinten he...alle draden opnieuw verwerken. Wat een karwei maar nu is de verbinding sneller dan voorheen en trouwens mijn snelheid is niet omlaag gedraaid. Zelfs met een paar bitjes omhoog Smile
Gewijzigd door unholy op 08 mei 2010, 12:33

Shinzok
Nou ik heb nog steeds gewoon 10000 minder dan waar ik voor betaal.

16000 zou ik moeten hebben, en krijg nog niet eens de helft.

Ze kunnen beter gewoon de lijn helemaal vol open zetten voor mij, dan doe ik hem zelf wel terug schroeven to een mijn acceptabele snelheid.

Sergi
Ik heb een 8 mb ipb ontvangen, maar het vervelende is dat ik 5 mb lijn heb.
Dat is nog niet het aller ergste want mijn ipb verbinding valt weg als ik de modem van a naar b verplaats of zonder dat ik het verplaats valt de verbinding weg.

Het komt wel terug, maar hoelang die daar dan over doet is ook weer afwisselend.

Ik dacht zal wel aan de bedrading liggen, maar ook als je daar niet aan zit loopt de verbinding naar de noppen en komt het weer terug.

Bij KPN weten ze niet wat er aan de hand is... ik vraag me af wat ze daar wel weten.

Heb al genoeg kosten gemaakt om erachter te komen wanneer ze mijn lijn zouden leveren.

KPN levert nog steeds slechte service helaas. Terwijl je zou zeggen dat ze 1 van de besten moeten zijn.

En daarnaast natuurlijk weer het nat type probleem met de zwart/witte experiabox!

keegan
Ik heb nu sinds een week last van het feit dat mijn internetverbinding dagelijks een aantal keren wegvalt iemand een idee wat dat is. heeft dat met dat snelheidsverhoging te maken.

tryout
Hier in Enschede ook, internet boven zowel draadloos als draad is regelmatig niets, beneden alleen draad doet het dan nog wel!!
maar word ook regelmatig eruit gegooid...net als de tv overigens..ik stoor me hier mateloos aan, dat kan echt niet KPN!!

Ik vind dat hier wel wat mee moet gebeuren met al die storingen (Ziggo levert in ieder geval betere verbindingen, dat moet toch voor jullie ook mogelijk zijn?)
Het is toch te gek dat we betalen voor iets wat niet goed is en regelmatig wegvalt.
MAW jullie leveren niet wat jullie beloven maar incasseren wel maandelijks het volledige bedrag!
Of zie ik dat nu verkeerd? Maar de vraag blijft hoe gaan jullie dit oplossen al die storingen?
Mvrgr
T.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding valt steeds weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Slechte verbinding + vreemd spectrum KPN Internet Storing 9 11 augustus 2016, 21:27
Internet steeds traag KPN Internet Storing 3 15 juli 2016, 12:03
Fon schakelt zichzelf steeds uit. KPN Internet Storing 4 09 juli 2016, 16:52
Internet valt weg. KPN Glasvezel diensten 2 15 februari 2016, 20:56
Geen Internet meer wel ADLS verbinding KPN Internet Storing 4 10 november 2015, 00:49
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost01:29:19
| KaPteiN03:23:41
| ej21993 1 dag
| jan19 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10