obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Werkzaamheden
Zijn er meldingen op de website van KPN. Zo ja wat wordt er gemeld.
 Onderwerp afdrukken
Belangrijke informatie voor klanten in de regio Eindhoven, Rotterdam en Arnhem voor het weekend van
KaPteiN
Belangrijke informatie voor klanten in de regio Eindhoven, Rotterdam en Arnhem voor het weekend van 30 mei

Werkzaamheden aan breedbandverbindingen van klanten met Internet en Internetplusbellen.

KPN werkt voortdurend aan het verbeteren van haar dienstverlening. Hiervoor worden regelmatig verbeteringen aangebracht in het breedbandnetwerk. Ondanks dat heeft u mogelijk in de week van 13 mei j.l. hinder ondervonden van een storing.

Om de kans op een dergelijke storing in de toekomst te verminderen, moeten enkele verbeteringen worden doorgevoerd. Helaas is dit niet mogelijk zonder tijdelijke dienstonderbreking. Hieronder staat aangegeven in welke regio’s en wanneer de werkzaamheden plaats zullen vinden. Uiteraard doet KPN er alles aan om de werkzaamheden zo kort mogelijk te laten duren.

Internet en Internetplusbellen zullen gedurende maximaal 2 uur onderbroken zijn:
• in de regio Eindhoven tussen vrijdag 30 mei om 23:00 uur en zaterdag 31 mei 07:00 uur;
• in de regio Rotterdam tussen zaterdag 31 mei om 23:00 uur en zondag 1 juni om 07:00 uur;
• in de regio Arnhem tussen zondag 1 juni om 23:00 uur en maandag 2 juni om 07:00 uur
Uw breedbandaansluiting doet het na de onderbreking automatisch weer. U hoeft dus zelf niets te doen.

Bron KPN
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
vdrijver
de boefjes van kpn hadden waarschijnlijk niet veel zin om het erg laat te maken.mijn verbinding lag er zondag al voor 23.00 uit.kon alleen niet zien hoelaat ie weer online was,aangezien ik mijn modem uit en aan moest zetten.maar verder doet alles het perfect
Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb
 
Giant2000
Hoe serieus wil je genomen worden als je reageert op berichten van 2 jaar oud en het woord abonnement niet kan schrijven?
 
Giant2000
je hebt gelijk, Heuvel, maar ik kon het niet laten nadat ik tot 2x toe een Grin had geplaatst... en zeg nou zelf, gaan jouw lachspieren niet werken bij het lezen van "abedement"?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Belangrijke informatie voor klanten in de regio Eindhoven, Rotterdam en Arnhem voor het weekend van ', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Wie is KPN en Wie zijn wij (zgn.klanten)? Algemeen : 5 27 mrt 2018
Multicast voor Ambilight Hardware instellingen : 3 31 okt 2016
KPN geeft klanten eenmalig EU bundel KPN Nieuws : 2 10 jul 2016
Powerline 650AV+ niet gevoelig voor storing ledlampen Frequently Asked Questions : 7 28 dec 2015
Advertentie