obey-robots.txt
09 December 2016, 08:47
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Interactive TV

wolter
Allereerst goede dag.
Ik heb al een tijdje ADSL van KPN (8 MCool en zeer tevreden over.
Ik wilde dus ook Interactive TV en Telefoon.Ben naar de shop geweest en telefoon kon niet maar TV
wel.Ik ben benieuwd hoe lang het duurd eer ik de ontvanger heb want de led TV brand en knipperd af en toe wel op de
Expiria box.Om toch in de tussentijd TV te kunnen kijken heb ik DigiTenne een maand op proef.
Is nu ruim 1,5 week geleden dat ik het in de winkel heb aangevraagd maar op mijn pagina van KPN-site blijft maar 'In behandeling'
staan. Wie kan mijn vraag beantwoorden???

Wat ik ook gek vind is dat ik (nog) geen digitale telefoon kan nemen. Volgens de man in de winkel is er op dit moment niet genoeg
caparciteit maar het gekke is wel dat als ik een telefoon op tel1 in de box doe ik gewoon een kiestoon krijg.Wie wet hoe dit allemaal zit???

Zou een webCare-medewerker eens willen kijken ? Dit is mijn klantnummer : 61585858

Alvast bedankt en groet Wolter.
Gewijzigd door wolter op 29 maart 2010, 15:44

Giant2000
Welkom Wolter.
Wel itv maar geen telefoon? Haha, dat is een nieuwe! Onzin natuurlijk, telefoon neemt nauwelijks bandbreedte dus capaciteit zat.
TV zal wel gauw komen, als het goed is krijg je daar een brief over.

wolter
Dank voor je reactie.

De brief heb ik al en er staat dat er nog een brief komt voor de instalatie.
Ik vroeg dit omdat het TV-ledje ineens brand en af en toe knipperd.
Is nu ongeveer 1,5 week geleden , waneer zal ik het pakket en brief kunnen verwachten?

Over telefoon gesproken. De man in de KPN-winkel liet me op het scherm zien dat er stond
'Niet leverbaar' meer weet ik niet, te weinig capparciteit denk ik niet. Heb een 8 mb abo maar haal
er met gemak 10,5 mb mee en dat met 5 pc's op een switch achter de Expiria-box.

Groet Wolter.
Gewijzigd door wolter op 29 maart 2010, 16:58

Giant2000
Oh dan komt het morgen of overmorgen.

wolter
Dat zou geweldig zijn. Ik heb nu DigiTenne een maand op proef
dat is me aangeraden door die man en zodra iTV het doet kan ik
DigiTenne (binnen een maand) terug sturen maar ik kwam tijdens
het lezen van dit leuke en vooral goede forum iets tegen dat je DigiTenne
icm iTV gratis is. Geld dit ook voor mij en hoef ik DigiTenne niet terug te sturen
en blijft het dan gratis of moet ik het wel terug sturen om vervolgens het weer
opnieuw aan te vragen???

Groet Wolter.

wolter
Helemaal niemand ?
Lekker hollands en Duits luisteren??-->> http://nationaal-fm.com:8000 (Mp3) http://nationaal-fm.com:8500 (AAC+)

Giant2000
Ja Wolter dat klopt. Digitennen kan je gratis krijgen i.c.m. iTV. Zodra je iTV hebt gewoon aan melden. Let wel: Digitennen en iTV moet op dezelfde naam staan!

KPNwebcare2
Aanmelden voor gratis digitenne: http:kpn.com/extratv
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 31 maart 2010, 13:56
www.kpn.com/webcare

wolter
Okey thanx. Zit net op KPN.com te kijken om de status te bekijken doormiddel van me klantnummer , postcode en huisnummer en er staat ineens 'niet geleverd' zou je even op klantnummer kunnen kijken snap er niks meer van. 61585858
Alvast bedankt.

-Edit-

Net een mail gehad van Webcare2 gehad dat zowel iTV en bellen om technische reden zijn geanuleerd
maar zowel via kpn.com is het te bestellen en had iTV in de KPN-Shop besteld en daar zijnden ze dat het wel kon hoe zit dit nu want heb van bijde diensten wel keurig een bevestigingsbrief gehad !
Gewijzigd door wolter op 31 maart 2010, 14:49
Lekker hollands en Duits luisteren??-->> http://nationaal-fm.com:8000 (Mp3) http://nationaal-fm.com:8500 (AAC+)

KPNwebcare2
Okey thanx. Zit net op KPN.com te kijken om de status te bekijken doormiddel van me klantnummer , postcode en huisnummer en er staat ineens 'niet geleverd' zou je even op klantnummer kunnen kijken snap er niks meer van. 61585858
Alvast bedankt.

-Edit-

Net een mail gehad van Webcare2 gehad dat zowel iTV en bellen om technische reden zijn geanuleerd
maar zowel via kpn.com is het te bestellen en had iTV in de KPN-Shop besteld en daar zijnden ze dat het wel kon hoe zit dit nu want heb van bijde diensten wel keurig een bevestigingsbrief gehad !

Hallo,

Heb het weer nagekeken, u heeft 4x Interactieve TV aangevraagd en is nu al 4x door technische redenen beëindigd. Helaas kan ik er niets anders van maken.

Uw Klantnummer is wel juist.
www.kpn.com/webcare

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactive TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
interactive TV met Akai Frequently Asked Questions 2 10 november 2015, 00:44
interactive tv aansluiten Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 5 13 juli 2012, 15:39
Interactive tv ontvanger via ethernetwandcontactdoos Eigen netwerk 8 07 september 2011, 13:47
motorola interactive tv Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 5 08 augustus 2011, 10:09
Wat te doen met Experia box en Interactive TV box? Eigen netwerk 2 05 december 2010, 21:33
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:37:14
| eogcnlGhost05:55:07
| lobo40514:55:49
| glim16:39:08
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10