obey-robots.txt
03 December 2016, 20:41
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

KPN kampt met landelijke adsl-storing, U ook?

KaPteiN
KPN kampt met landelijke adsl-storing

Dinsdag 13 mei 2008 13:20

Het adsl-netwerk van KPN ligt voor een groot deel plat. Hierdoor kan een groot aantal klanten van het bedrijf geen gebruik meer maken van internet. Een storing in het atm-transportnetwerk zou de oorzaak zijn.

De problemen zouden al vannacht zijn begonnen op het atm-transportnetwerk van KPN. Niet alleen KPN-abonnees maar ook sommige Xs4all Only- en Business Dsl-klanten van Xs4all zouden te kampen hebben met een internetverbinding die niet meer werkt.

Het landelijke storingsnummer van KPN is inmiddels onbereikbaar. Het telecombedrijf probeert de storing momenteel in kaart te brengen. Onduidelijk is nog hoe lang een oplossing op zich laat wachten.

Bron Tweakers net

KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

vdrijver
dan heb ik geluk,mijn verinding staat nog steeds online zonder ondebrekingen
Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb

pablo
Angry ik val iedere keer weg van internet , na ik weet niet hoeveel mails en bellen werd er gezegd dan is je modem stuk
nieuw modem gekocht maar heb nog de problemen
na weer 20 mails krijg ik te horen moet je maar bellen
waarom kan er niet op een gewone manier gereageerd worden op een mail vraag ik menu af

KaPteiN
mail levert geen geld op! SadAngry
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

diny
ik kan geen e-mail meer versturen met een vista laptop na de laatste ADSL storing van 5 mei j.l.

KaPteiN
Word je gebruikersnaam/wachtwoord niet meer herkent?
KaPteiN

roos
KaPteiN schreef:
Word je gebruikersnaam/wachtwoord niet meer herkent?

nee nog steeds niet
en deze fout heb ik al ruim een week
zn8mde

KPN houdt je wel achter de computer Smile
Gewijzigd door roos op 15 augustus 2008, 23:08

Wout
Probeer ook het complete hoofd emailadres eens als login naam! En anders alleen wat er voor @staat.

Chief
Over welke URK (link?) hebben we het hiet?
Is dat http://www.kpn.co...loggen.htm of weer een andere?

Ik weet wel dat KPN met een migratie bezig is om de voormalige planet gebruikers over te zetten, en dat kan dus wel weer 'even' gaan duren.

Ik zou om een credit vragen (die kreeg ik onlangs ook, maar wel voor iets anders!).
- Open Source (Mozilla) Developer and Ubuntu GNU/Linux user 101 -

Xantis
pablo schreef:
Angry ik val iedere keer weg van internet , na ik weet niet hoeveel mails en bellen werd er gezegd dan is je modem stuk
nieuw modem gekocht maar heb nog de problemen
na weer 20 mails krijg ik te horen moet je maar bellen
waarom kan er niet op een gewone manier gereageerd worden op een mail vraag ik menu af

Hoi,

Ja de gewone gang van zaken helpt inderdaad niet, als je zeker weet dat alles bij jou thuis goed zit, dus je modem is okay, de verbinding tussen je modem en splitter is kort en van splitter na het ISRA is kort genoeg, en de afstand tot de centrale is niet > 1800 meter, nou ja 2 km mag ook nog voor een ADSL2+ alhoewel je dan maximaal 16 Mbit banbreedte krijgt of iets daaronder omdat ADSL in stappen werkt je kunt het zien als toontjes tussen de 80 Khz en 1,1 Mhz ook al staat je Profile op 20 Mbit bijvoorbeeld als het modem te veel CRC errors krijgt in het hoge spectrum doet hij een fallback, dit kan 18 Mbit zijn, 16 maar ook 13 of 12 zelfs 11 Mbit met een 20 Mbit Abo. Dat wil zeggen hij valt ook terug naar ADSL, ADSL2 en niet meer naar ADSL2+, je kunt je modem via telnet dwingen die ADSL2+ verbinding te behouden maar dat maakt het erger. Bel in ieder geval naar 0800-0201557 en vraag naar Oscar Dres, hij zal dan een ticket aanmaken en dan gebeurd er eindelijk iets, dit geld voor iedereen met lage snelheden of DSL drops, trouwens in Amsterdam staat een Router die niet goed werkt. Dit even ter note. Ze doen er erg weinig aan kost geld toch.

Groetjes,
Frans

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN kampt met landelijke adsl-storing, U ook?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
FOX Sports storing? Het is einde contract. KPN Nieuws 1 05 augustus 2016, 23:52
Powerline 650AV+ niet gevoelig voor storing ledlampen Frequently Asked Questions 7 28 december 2015, 09:36
KPN televisie storing KPN Televisie Storing 1 20 november 2015, 19:47
Storing - we zijn niet bereikbaar KPN Telefonie Storing 4 16 oktober 2015, 10:19
storing KPN Internet Storing 4 04 juli 2015, 22:40
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:31:24
| KaPteiN03:40:49
| kvdb4506:50:56
| MrIggy06:58:11
| Anne4908:20:33
| xwardox09:09:18
| HenkN12:44:28
| Wim270547 1 dag
| glim 1 dag
| bart jonk 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10