obey-robots.txt
08 December 2016, 01:17
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Call of duty MW2 + Kpn

jimscott
Beste mensen,

Ik heb sinds kort een abonnement van 120mbit internet, bellen en interactie tv van kpn aangeschaft en geïnstalleerd gekregen.
Voorheen had ik als router de speedtouch 750 (volgens mij) en daarmee had ik bij de game Call of Duty Modern Warfare 2 mijn NAT type op strict. Dit maakte eigenlijk geen verschil met het joinen van party's en servers met dat hij daarvoor open stond. Maar nu ik het nieuwe abonnement heb staat hij nog steeds op strict, en kan ik geen enkele server of party meer joinen. De nieuwe router is een Thomson speedtouch tg789vn. Ik heb UPNP aan gezet, router gereset, poorten geopend en firewalls uitgeschakeld. Geen verschil.

Ik ben van plan om later vandaag kpn hier over te bellen, maar ik wilde het hier ook even achter laten.

Heeft iemand enig idee hoe ik het op kan lossen?

Mvg, Jim.

PS. Geen zeikerige berichtjes van: ik heb het ook, en wat vervelend. of: ja altijd maar problemen met kpn.
Want dat weten we nou wel. Gewoon oplossingen en niets anders.

lastborn
hallo Jim,

ik heb hetzelfde probleem als jij alleen ik zie wel dat NAT open is in de game als je hem opstart alleen dan kan ik nog steeds niet alle servers benaderen.
Tevens kan ik ook niet chatten met mijn vrienden van xbox live.

ik heb dit ook al gemeld aan KPN en die zeggen dat er een update komt alleen wanneer weten ze nog niet.
ik hoop dat jij misschien iets meer te weten komt en dat je dat even laat weten aan ons.

succes

Gr Walter

Jornski
Ik heb precies hetzelfde probleem, is er al iets meer over bekend? Zo ja, kan je ons op de hoogte houden via dit topic?

Bedankt!

roland11
hallo

ik zie dat veel mensen probleemen heeft met de kpn modem heb ik ook gehaad ik heb een nieuwe de type is (tg789) en het bleef de zelfde probleem mijn zoon speeld ook xbox live en om de 15/20 minu dat de modem zoo overstuur raakt of dat hij niet meer op komt mijn internet sloeg uit op de pc wat een drama ik heb kpn gebeld over de probleem en ze konden nicks vinden monteur geweest ook niks gevonden ik ben zelf (systeem en netwerkbeheerder) en weetje wat ik heb het zelf opgelost hahahaha en ik draaj nu all 1 mand zonder probleem mijn zoon zijn xbox aan plus 2 pc en 1 laptop van mijn vrouw .... ik had alles aan de heele dag geloof me en zonder snelhijd te verliezen

wat de probleem is met xbox live allsje de internet kabbel rechtstreeks naar de modem hebt hij trekt alle snelhijd uit de modem dus allsje op internet bent met de pc of wat anders dan trekt de modem het niet meer

wat heb ik gedaan ik heb een ( internethub ) gekocht en daar de xbox op aangesloten er tussen gedaan net alls een router zoo dat de xbox een ijggen snelhijd heeft zonder dat de konflickt heeft met de modem wat de mooiste er van is en de verschil tussen een router en internethub is dat een router moet de vaste verbinding delen en een hub niet bij een hub heeft elke poort een vaste snelhijd

en klaar groetjes
Gewijzigd door roland11 op 28 maart 2010, 18:09

Jornski
Dat maakt voor de rest niets uit voor strict of open, het gaat niet om snelheden, maar om de poorten. Die staan gewoon allemaal open, maar op de 1 of andere manier worden ze niet herkend door modern warfare 2 of niet ondersteund. Het ligt in ieder geval aan de router!

SkunkPro
Iedereen heeft het over de Xbox en de Ps3, maar geloof me, ook PC gaming werkt niet met deze router. Mijn cod:mw2 op PC staat NAT ook op strict, en wat ik ook probeer, poorten openen, upnp inschakelen, die beveiliging blokkeerd de hele boel. KPN heeft al weet ik veel hoevaak gezecht dat ze er van op de hoogte zijn en dat er aan gewerkt wordt, en toch zie ik er niks van terug? Hoelang dit nog gaat duren... God zal het weten...

Jornski
BIj mij gaat het ook over de PC, en ik heb ook werkelijk alles geprobeerd. Het probleem bestaat ook al redelijk lang, het mag nu wel eens gefixed worden!

groxie
Volgens deze thread: http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=813&pid=3935 is het goed mogelijk de porten voor Call of Duty te forwarden. Hier staat dit specifiek beschreven voor de tg789vn.

Jornski
Daar gaat het om de poort te forwarden. Dat lukt dan wel, alleen op de 1 of andere manier staan de poorten dan wel open, maar de router wil dit niet ondersteunen voor modern warfare 2 ofzo. Heel vaag, want als je gewoon test, staan ze wel open.

BTW, dat topic was van mij.
Gewijzigd door Jornski op 05 april 2010, 11:19

roland11
mijn zoon heeft dat ook met strict en nu niet meer hij zij dat hij iets had in geschakkeld ik vroeg aan hem hoe hij dat gedaan heeft hij weet het niet meer.. hij heeft dat spel ook (call of duty warfare 2) ik denk zit in de instellingen van de xbox 360 dan moeten jullie heel diep zoeken in de instellingen van de xbox hij kan gewoown met de party en de rest gewoown op en ik heb ook (kpn) dus .... ik kan proberen met hem uit te zoeken maar ik weet niet of hij dat kan vinden maar ik zal proberen

gr rolandFrown

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Call of duty MW2 + Kpn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
NAT open gelukt!; MW3; Call Of Duty: Modern Warfare 3; Arcadyan ARV7519 Hardware instellingen 91 18 februari 2014, 23:07
Xbox360 icm Call of Duty Modern Warfare 3 Algemeen 1 12 november 2011, 19:38
KPN Experiabox Box ST780 - Logitech Vid - Call Failure #16 Algemeen 1 25 augustus 2009, 23:16
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:44:43
| dirkjohan03:54:22
| KaPteiN04:35:35
| lobo40508:34:33
| glim10:49:41
| Peterkessen11:49:55
| avardiannl21:18:58
| Wim270547 1 dag
| paul123 1 dag
| xwardox 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10