obey-robots.txt
18 Januari 2017, 23:06
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken

Ellende dat glasvezel abbonement aanvragen heet

andre-nl
Ls,

Ik hoop dat hier een KPN bobo op zit (of leest) die op de afdeling glasvezel van KPN wat te zeggen heeft.

Ik ben al een tijdje bezig om KPN glasvezel aan te vragen, naja nu zou je zeggen dat moet toch prima willen..
Nou ik kan je tegendeel bewijzen, op dit moment zit ik op 3 of 4 aanvragen maar ik krijgt het er gewoon niet door.

de eerste keer
dacht ik mooi via internet, dus ik postcode check gedaan perfect alles is mogelijk dus aanvraag gedaan.
Maar ja ik hoor nooit iets weer van kpn dus ik bel op, krijg een Meneer aan de lijn nee meneer wij hebben niets ontvangen maar meneer
dat kunnen wij nu regelen, dus alles door genomen en opnieuw de aanvraag gedaan (kortom 2de keer).

een week gewacht, weer gebeld krijg nu een jonge dame aan de lijn die melden "nee meneer wij zien geen opdacht" nu begin ik toch al aardig minder positief te denken over KPN.
maar meneer ik zal de aanvraag doen voor u dan komt alles goed, alles door genomen met deze dame zij wil versturen ooh euuh wil niet uw postcode wil niet.
ja raar want bij de check wilde het wel.. momentje meneer ik vraag het na "na minuut of 4 in de wacht te hebben gestaan.
euuh ja meneer de centrale bij u zit vol waarop ik antwoorde dat dit niet mogelijk is want deze is nieuw en zeker niet vol is (ja werk zelf verdorie regelmatig voor KPN en weet hoe het zit).
ooh euuh meneer momentje kortom lalala weer minuut of 5 ja euuh meneer u zit te ver van de centrale.
waarop ik antwoord mevrouw dat is wel vreemd want als ik naar buiten loop en ik gooi een steen dan gooit ik hem tegen de muur van wijk centrale.
waarop de dame antwoord ooh euuh ja maar ik kan het niet aanmelden in ons systeem ja meneer wij hebben een nieuw systeem en ja is allemaal nieuw
( maar leuk maar daar heb ik geen boodschap aan toch ??)

naja prima dus via formulier klacht geschreven, 1 dag niets geen antwoord KPN ... dag 2 niets dag 3 he mail kpn gelukkig .
wat krijg ik een standaard brief, deze mevrouw heeft niet eens mijn mail gelezen ze meld een standaard copy/past mail dat als ik postcode check doe en kan
dat ik kan aanvragen .
Toen ik dat mailtje zag ontplofte ik bijna, ik heb die mevrouw ook terug geantwoord of ze ook mijn mail gelezen heeft want daarin stond het hele verhaal.
en dat ik dus al diverse malen had geprobeerd.

kortom wat een klote organisatie is dat glasvezel afdeling van KPN .
ik probeer een aanvraag te doen, ik ben al klant bij KPN (adsl) maar ik kom er niet door en het lijkt wel als je in de molen zit dat niet goed gaat.
Dat KPN geen afdeling heeft om deze probleem gevallen op te pakken en oplossing te zoeken.

helaas kan ik alleen glas van KPN krijgen anders had ik wel anders gekozen want KPN had ik altijd wel hoog zitten.
maar nu ... wat een kl#ote organisatie.

Andre

Ps: als er een KPN bobo/medewerker is die mij kan/wil helpen graag want ik zie het niet meer zitten Frown
Gewijzigd door andre-nl op 10 maart 2010, 21:57
 
Ishtar
Beste Andre,

Ik ben dan welliswaar geen KPN bobo maar heb wel een aantal vragen.

1) Heb je al glas in huis (FttH - Fiber to the Home)?
2) Of gaat het hier om FttC (Fiber to the Curb)?
3) In beide gevallen is er als het goed is een speciale KPN glaswinkel in de buurt. Ben je daar al langs geweest?
4) Welke gemeente/wijk gaat het om?

Opmerking: KPN levert in de meeste gevallen geen glas. Dat doen derden (Glashart, Reggefibre etc). KPN levert diensten over de glasvezel. Dus eerst moet het glas er liggen en daarna kunnen de diensten erover geleverd worden. Overigens is KPN meestal niet de enige die diensten over glas levert.

Groet,
Ishtar
Gewijzigd door Ishtar op 11 maart 2010, 10:30
 
andre-nl
Uw Vragen Isthar:
1) Heb je al glas in huis (FttH - Fiber to the Home)?
2) Of gaat het hier om FttC (Fiber to the Curb)?
3) In beide gevallen is er als het goed is een speciale KPN glaswinkel in de buurt. Ben je daar al langs geweest?
4) Welke gemeente/wijk gaat het om?

Mijn antwoorden
1- Nog niet maar ligt voor de deur, ik heb ook geen haast met aansluiting zelf ALS de aanvraag nu maar eens bekend is bij KPN. (zou ook 3 tot 4 weken duren voor ik aangesloten word)
2- nee Fiber to the Home
3- Dat is mijn laatste uitval weg om eerlijk te zijn.
4- Zwolle

Maar vanavond word ik plots gebeld door een KPN mevrouw die vraagt u heeft Glasvezel aangevraagd
Ik denk hmm vanmiddag had ik namelijk nog gebeld en mijn aanvraag was nog steeds niet bekend, maar blijkbaar toch wel ??.
maar ze vroeg helaas alleen dat ik mijn nummer wilde behouden (volgens mijn aanvraag) die vond ik goed want ik heb geen nummer
kortom hoe ze nu weer aan deze info komen weet ik ook niet maar oke, mijn antwoord was dus nee want ik heb geen vast nummer.
naja daarna was goed en klaar..

duimen dat het nu goed komt ????

Andre
Gewijzigd door andre-nl op 11 maart 2010, 20:58
 
Fiberdude
nog een tip:

bel ook even naar Glashart wanneer ze de Genexis/FTU komen plaatsen
FTTC/FTTH
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ellende dat glasvezel abbonement aanvragen heet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk 4 12 oktober 2016, 18:15
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 20 30 september 2016, 19:33
Verhuizing van glasvezel met KPN complet Helpdesk 4 07 september 2016, 10:09
Glasvezel + Airport Extreme KPN Glasvezel diensten 1 03 september 2016, 15:29
Glasvezel in de meterkast Frequently Asked Questions 2 02 februari 2016, 11:38
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN00:51:56
| eogcnlGhost00:55:10
| Tonneke23:08:15
| Bromsnor 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op