obey-robots.txt
09 December 2016, 12:29
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Kpn experia box draadloos internet werkt niet

erik-ve
Beste mensen,

Wij hebben thuis al lange tijd een KPN Experia box (Siemens). Draadloos internet heeft altijd probleemloos gewerkt. Nu kan ik sinds vannochtend zonder aantoonbare oorzaak wel internetten/emailen dmv kabelverbinding, maar mijn draadloze verbinding werkt niet meer (zowel PC als laptop). Deze verbinding is gewoon weggevallen en ik kom niet meer op ons thuisnetwerk met de netwerksleutel die voorheen altijd correct was en goed werkte. Alle noodzakelijke lampjes op Experia box branden (waaronder wifi). KPN helpdesk geeft aan dat netwerkaansluiting okay is. Moet dus probleem zijn tussen Experia box en PC/laptop. Helpdesk geeft aan dat een monteur moet komen en ik heb hiervoor ook een afspraak gemaakt.

Toch vroeg ik me af of iemand hier een oplossing heeft voor dit probleem..

alvast bedankt

eric

Vince
Dit probleem heb ik ook gehad.
Altijd een draadloze verbinding gehad, en plots werd het slechter en slechter, ik zit nu de laatste 3 maanden weer met een kabel aangesloten en nergens meer last van.

Ook is er een monteur aan huis geweest, en alles is inderdaad goed. heel vreemd allemaal.

Ik ben benieuwd of de monteur bij jouw wat kan vinden.

powerdome
Een groot drama de KPN EXPERIA BOX 780 internet+bellen.

Googlen leverde veel op te veel echter géén oplossing voor mij.

Het is M.I. niet nodig om merk en type GSM,LAPTOP,PC naar voren te brengen bij KPN want dan schuiven ze het probleem welbekende probleem zo op naar NOKIA of andere fabrikanten van laptops of andere Wifi apparaten...

Wat ik veelvuldig las was updaten-updaten-updaten naar laatste versie firmware van het apparaat wat je wilt verbinden via Wifi.

Ik heb ook problemen met Wifi dankzij experiabox 780 wat WEL altijd werkte..toevallig koop je een nieuwe GSM of verkrijg je een GSM met Wifi van KPN wil je toch ff proberen of je kan internetten GRATIS via WIfi ipv mobiel internet want dat kost je geld als je geen internetten+mailen bundel hebt afgesloten!!.

Conclusie KPN onderneemt niets om iedereen die experiabox heeft en Wifi wilt te vervangen door een modem die wel goed functioneert met router.

Kennelijk zijn er te veel in omloop en denkt KPN
slapende honden maar NIET wakker maken..

Vele mensen die problemen ondervinden vinden via google heel veel,raken geirriteerd boos en proberen van alles
-resetten Modem maar
-Uren bellen KPN service desk
-spanning eraf van me modem en wachten
-In de instellingen rommelen van de Router
-Via uitvoeren CMD Ipconfig/all het eea achterhalen zoals IP adres en gateway etc..etc..
-WEP WPA codes waar je bij kunt in je router andere optie kiezen
-De beveiliging proberen te omzeilen van de Thomson welke door KPN is ingebouwd etc..etc...
-etc..etc..

Het ligt aan KPN mensen..laten we ons NIET gek maken
zelf komen we er NIET uit ook ik heb uren dagen doorgebracht en d8 dat KPN gelijk had en dat het aan de NOKIA X6 lag(Is pas op de markt)..Wifi ho maar werkt niet..

Wat wel werkt is idd KPN ADSL kabel maar das logisch anders stapt iedereen op..Wifi is extra optie zit er op MOET dus wel werken betalen WIJ ook allen voor is makkelijk draadloos binnen 10 meter in huis met je GSM of laptop maar werkt dus niet al sje trouwe klant bent en goed kan communiceren MOET je wel een nieuwe andere MODEM verkrijgen ipv van alles wat proberen!!!!.

Ik ben enorm BOOS op KPN na jaren trouwe klant dit op forums te moeten lezen...de kans is enorm groot dat ik WEG GA bij KPN.....

ADSL is NIET snel men belooft 20Mb/s terwijl het 8Mb/s in de praktijk behaalt..kabel van o.a. ZIGGO is vele malen veel sneller en goedkoper is bewezen!!!!.

Er is veel fout bij KPN...ze doen het allemaal zelf
om maar niet te beginnen over onervaren KPN helpdesk servicedesk medewerkers!!!!..

The Mask
Hier ook sinds kort niks geen draadloze verbinding meer, niet met laptop en niet meer met PS3.
Wat blijkt nu, de buurvrouw van rond de 80 jaar die tijdje geleden is gevallen, heeft sinds kort een draadloos systeem om de voordeur open te doen.
En laat dat ding nu net storen op de EB van KPN, zodat ik geen draadloze verbinding meer heb.

KPN gebeld, krijg je te horen dat dat inderdaad de oorzaak is, net als een draadloze beveiligings camera. Ik moet maar een kabel naar me laptop of PS3 doen zeggen ze dan.

Ze kunnen beter voor een EB zorgen die je zelf op een andere frequentie kan zetten dan alleen op 2,4 GHz. Ik zit er dus heel hard aan te denken om alles van KPN buiten te gooien als ze met zulke rare oplossingen aankomen zetten.

groxie
Vreemd, je kan toch altijd je kanaal aanpassen, dat staat overal beschreven op internet.
De golflengte waarop de kanalen communiceren zijn wereldwijd vastgelegd, dus dit is geen typisch KPN probleem.

The Mask
Heb alle kanalen al geprobeerd, en werkt op geen 1 kanaal, en volgens de persoon van KPN zou dat ook niet opgelost kunnen worden door een ander kanaal te kiezen. De enige manier om er achter te komen was door naar de buurvrouw te gaan en te vragen of ze dat systeem even van het stroom wou halen, om dan te testen. Wat blijkt toen de stroom van het apparaat van de buurvrouw af was had ik weer gelijk draadloos internet.

SirPeter
Sterk ding dat draadloos systeem van de buurvrouw.
Is dus geen draadloos oplossing voor als alle kanalen getest zijn. Tenzij de buurvrouw zelf de frequentie kan veranderen.

The Mask
Dat systeem wordt geleverd door de thuiszorg, en ik hoop maar dat het er niet lang blijft zitten, want ben hier echt niet blij mee.

Heb nu maar twee homeplugs via het stroomnet gekocht, want heb geen zin om door heel het huis netwerkkabels te gaan trekken.

boekbros
The Mask schreef:
Dat systeem wordt geleverd door de thuiszorg, en ik hoop maar dat het er niet lang blijft zitten

wat moet ik me daar bij voorstellen......???Wink

The Mask
Dat draadloos systeem voor de voordeur, heeft ze in bruikleen van de thuiszorg omdat ze op het moment dus zeer moeilijk bij de voordur kan komen na gevallen e zijn. Je moet het vergelijken met, als jij je been zou breken kan je dus ook krukken in bruikleen krijgen mits je lid ben van de thuiszorg.

En voor al die bruikleen produkten staat een bepaalde tijd voor dat je ze weer moet inleveren, of je moet het verlengen maar dan moet je bijbetalen dacht ik.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kpn experia box draadloos internet werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Experia Box V10 i.c.m. E-thermostaat van Essent Eigen netwerk 21 03 december 2016, 07:56
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid 9 23 september 2016, 18:14
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
wel internet geen wifi KPN Internet Storing 13 24 augustus 2016, 16:37
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:51:32
| KaPteiN05:19:39
| lobo40518:38:14
| glim20:21:33
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10