obey-robots.txt
06 December 2016, 06:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Veel glasvezelproblemen in Hoorn

Bob1964
Ik ben eind vorig jaar(Dec 2009)overgestapt op glasvezel en heb er nu al geweldig spijt van.Vanaf het begin alleen maar problemen,geen TV,geen Internet,geen telefoon,beeld bevriest continue,zappen gaat baggertraag en ga zo maar door.Wat een drama.Ik begin er aan te denken om maar weer terug te gaan naar Ziggo omdat dit gewoon niet werkt,ik moet af en toe thuis werken maar dat gaat gewoon niet met zo'n instabiele verbinding.
Tevens vind het het zenderaanbod ook ver beneden peil zeker in vergelijking met Ziggo.Geen BBC1 of 2,en zo zijn er vele zenders meer die ik mis in het goud pakket! wat ik heb.
Zijn er ook mensen in Hoorn bij wie het allemaal wel goed werkt!

Ik hoor graag de ervaringen.

Bob

mickymike
Hallo bob,

Ik lees dat je veel problemen hebt met glasvezel.

ik ben zelf woonachtig in de Kersenboogaard, maar heb tot op heden geen problemen met internet, telefonie.

Televisie is een ander verhaal af en toe hapert hij wel wat maar over het algemeen draait het goed en vooral de uitzendingen in HD zijn super te zien. zappen kan traag zijn maar ik moet wel even checken of men batterijen leeg zijn..hahah..

Gelukkig ben ik geen fulltime tv kijker af en toe maar met de internet verbinding heb ik misschien nu al die maanden (oktober 2009) maar 1 keer men modem moeten resetten.

alles werkt naar behoren zowel draadloos als vast verbinding.

Maar het zender aanbod.....ja het is wat je wil op tv kijken, de kabel zal binnenkort zijn tol eisen kwa bandbreedte en glasvezel is de toekomst dus het kan alleen maar meer worden!

Ik heb trouwens zilver...goud is me nog net even te duur....eerst verder ontwikkelen en als het eenmaal goed werkt allemaal dan pas overstappen op goud.

Maar over het algemeen is mijn ervaring super met glasvezel kan niet wachten tot wij allemaal fiber to home krijgen!

Vergeet niet dat wij hier in HOORN nog geen fiber to home (glasvezel tot in huis) hebben maar fiber to the curb (glasvezel tot de wijkcentrale, dat is het grijze kastje in de wijk).

Maar mocht je meer willen weten geef ik je een link over verdere informatie over glasvezel:

http://nl.wikiped...ansluiting

ik hoop dat het voor de rest allemaal lukt bij je en tot horens!
Gewijzigd door mickymike op 19 februari 2010, 10:05

mickymike
he dennis,

Wij hadden inderdaad het zelfde met de telefoon, zo'n 4 weken heeft dat geduurd tot ik een compesnsatie had geeist van kpn enn ook gekregen....is toch 4 weken geen telefoon...en mobiel bellen is ook duur...gewoon proberen....

Bob1964
Helaas is het niet veel beter tot op heden,2 keer bezoek gehad van een monteur,zonder resultaat.
Vanavond maar weer bellen en als er geen oplossing komt gewoon overstappen.Typisch voorbeeld van iets op de markt brengen om het op de markt brengen en alle ellende die het met zich mee brengt onderweg oplossen,ten koste van de klant natuurlijk!

RuuBoe
Ben deze week ook aangesloten op het Zilver glaspakket. Internet en televisie doen het goed, maar helaas nog geen telefoon. Had al een IPB pakket over het glasvezelnet maar dat was nog met een veel lagere snelheid. Ook zou dit pakket over een aantal maanden gaan stoppen dus ik moest wel overstappen naar een Brons, Zilver of Goud pakket.
Telefoon via mijn vorige pakket werkte wel goed, dus het porteren van een telefoonnummer van een IPB glaspakket naar een nieuw glaspakket geeft dus ook heel veel problemen. Ben benieuwd of ik ook 4 weken moet wachten totdat dat probleem opgelost is. Heb ook al ergens gelezen dat mensen al 2 maanden zonder telefoon zitten terwijl internet en televisie wel goed werken.
De core business van KPN is kennelijk een brug te ver geworden.
Heb ook het gevoel dat het hele glasvezelaanbod van KPN maar half af is en onder druk van marketing uitgerold moet worden. Ga ook compensatie vragen voor mijn dure mobiele telefoontjes die ik nu moet voeren met de klantenservice.
Ik kijk het nog even aan en als het niet gaat lukken toch maar eens kijken naar Ziggo.

fancycode
Inderdaad niet veel allemaal in hoorn. woon ook in de kersenboogerd. Wat een ellende.

Iedereen die ik ken(buren) die ook kpn glas hebben klagen staan en been.

Vandaag de derde avond zonder TV(zie mijn bericht in het glasvezel forum).

Helpdesk(is tegenwoordig betaald...:-( ) al een paar keer gebeld, alleen reacties als:

We zoeken het uit
reset het modem nog een keer
reset de ontvanger nog een keer

sinds december alleen maar problemen.

Als het werkt ben ik overigens zeer tevreden over de kwaliteit van de televisie, dus wellicht toch opstart problemen.

Overweeg om weer terug te gaan naar ziggo

fancycode
Vandaag weer contact gezocht met de helpdesk.

Konden me niet verder helpen, het was doorgezet naar de 2e lijn en die zullen een dezer dagen wel contact met me opnemen.

Aan een call nummer of aanknopingspunt bij de 2e lijn konden en mochten ze me niet geven.

De helpdesk kon me wel vertellen dat ik recht had op teruggave van een deel van het abbonementsgeld, als de storig was verholpen kon ik hiervoor een brief sturen.

Opzeggen kan pas na het 1e jaar, daarna pas maandelijks.

Vandaag de brief waarbij ik de KPN in gebreke stel klaar gemaakt, als ik morgen nog niets hoor dan gaat ie aangetekend de deur uit.

Vanzelfsprekend zal ik de brief tzt hier ook plaasten.

Rina
Ik ben het zo zat! ik heb al een nieuw modem gehad en een nieuw kastje, maar niks helpt. Ik neem graag mooie dokumentaires op maar ze worden allemaal verpest door stilstaand en scrambled beeld! Liever ga ik terug naar de anologe aansluiting!

Rina voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Rina op 30 augustus 2010, 00:57

Codemeister
Wellicht dat Webcare hier op het forum u kan assisteren in de bovengenoemde problemen. Helaas hebben wij weinig mogelijkheden qua assistentie bij glasvezel...

Bob1964
Helaas wordt alles steeds slechter,de service, de snelheid van het internet,de TV doorgifte..Nog ff volhouden,in December mag ik opzeggen en ben ik meteen weg.
Wat een triestigheid die KPN,ik hoop dat meer mensen gaan opzeggen zodat die lui een keer wakker worden.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Veel glasvezelproblemen in Hoorn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Actual rate hoog, speedtest veel minder Snelheid 1 08 oktober 2014, 11:39
KPN streams nog steeds veel te laag. KPN Glasvezel diensten 2 04 oktober 2013, 23:34
Geen analoge telefoon meer , wel veel langzamer internet. KPN Telefonie Storing 1 08 december 2011, 15:43
Veel problemen KPN Glasvezel KPN Glasvezel Storing 6 10 februari 2011, 21:15
geen terugbetaling bij het onnodig veel betalen Eigen netwerk 2 20 januari 2011, 18:17
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost06:10:01
| KaPteiN10:29:50
| jan1914:15:58
| xwardox15:31:09
| MacDaddy 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10