obey-robots.txt
09 December 2016, 14:37
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Beeld bevries zeer regelmatig.

vanGils
Wat is er aan de hand als het beeld regelmatig bevriest?
Het enigste wat ik kan doen is iedere keer overschakelen naar een andere zender en terug.
Dit is super storend.
Wat ik ook doe Modem of motorola 1960 tuner resetten het probleem blijft toch weer terug komen.
 
KPNwebcare1
Hallo,

dit is een bekende storing, wij zijn nog steeds bezig om dit probleem op te lossen.

http://kpn.gebrui...ead_id=630
 
vanGils
Hoelang noemen jullie nog STEEDS???
Kunnen jullie een termijn stellen aan het oplossen van jullie probleem?
Want ik als klant neem een product van jullie af wat zonder storingen behoort te functioneren.
En dat doet het helaas niet.
Nu mag ik toch aan jullie vragen wat jullie verwachtingen zijn van wanneer jullie denken het probleem te hebben opgelost.
Ik vind een termijn van 3 weken een redelijk termijn.
Mocht dit niet lukken dan is de KPN toch in gebreken of zie ik dat verkeerd?
Al loopt het probleem al veel langer dan 3 weken.
Maar ik ben de kwaadste niet. Smile
 
Fiberdude
is de software al opnieuw geïnstalleerd op de ontvanger?
dit verhelpt de freezes en glitches
FTTC/FTTH
 
pariah
Ik heb precies hetzelfde met mijn TV. Ze zijn al vanaf 21-07-2010 bezig om het te verhelpen. Nog ff en ik ben weg bij KPN. Vind dat ik na 8 monteurs wel genoeg gehad heb met dat KPN. Fock Glasvezel. Beeld staat stil blokken in beeld mijn internetverbinding sucks bigtime.

Ik geef ze nog een week en dan is het bye bye. Ben benieuwd met hoeveel man ze de decoders op komen halen, ik stuur namelijk helemaal niks op. Ja een dagvaarding. Dat kunnen ze krijgen!!
 
spaceone
Is de glasvezel wel eens door gemeten meestal doet KPN dat niet zelf maar het bedrijf dat de installatie voor glashart heeft gedaan. Of heb je glasvezel via de koperdraad bij KPN?
 
pariah
Ik heb tot aan de kast glasvezel en van de kast naar mijn huis is koper. De kast staat pak hem beet 30 meter van mijn huis, maar als ze de kabel doormeten zit ik er 192 meter vanaf en kunnen ze geen storing vinden. Ja ja. En ik zit met een half gebakken verbinding. Heb net weer internetverbinding vanaf vanacht 02:00 tot 12.30 uur alle diensten bij mij er weer uit.
 
TokkieTokkie
pariah schreef:
Ik heb tot aan de kast glasvezel en van de kast naar mijn huis is koper. De kast staat pak hem beet 30 meter van mijn huis, maar als ze de kabel doormeten zit ik er 192 meter vanaf en kunnen ze geen storing vinden. Ja ja. En ik zit met een half gebakken verbinding. Heb net weer internetverbinding vanaf vanacht 02:00 tot 12.30 uur alle diensten bij mij er weer uit.


Als de kast 30 meter van je huis staat en hunnie meten 192 meter dan is er iets mis met de lijn, er zit altijd wel een afwijking in de demping maar niet een dusdanige afwijking.
 
pariah
Okay maar als jij naar dit overzicht kijkt dan zie te toch weinig FEc fouten? Ik hoop dat jij me wat meer kan vertellen over onderstaande info van mijn Thomson?

DSL-verbinding

Koppelingsinformatie Thomson TG789vn


Actief: 0 dagen, 0:28:58

DSL-type: ITU-T G.993.2

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 4 007 / 41 379

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 209 / 410

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 429496712,2 / 10,0

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 0,1 / 0,3

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 35,3 / 6,0

Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / 2D2D2D2D

Frameverlies (lokaal/extern): 0 / -

Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / -

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / -

Verbindingsverlies (extern): -

Foutseconden (lokaal/extern): 0 / -

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / -

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0
 
TokkieTokkie
Voor ITV zijn CRC fouten en Foutseconden funest, FEC error's zijn herstelde fouten en mogen in feite geen invloed hebben op ITV (mits het er geen miljoenen zijn uiteraard).

Jou waarde's zien er prima uit.

(Bij VDSL kan je nog maar heel weinig aflezen aan dit overzicht (SNR en SignaalVerzwakking geven vertekende waardes bij VDSL))
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beeld bevries zeer regelmatig.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht KPN Televisie Storing 2 30 november 2016, 13:30
Haperend / stilstaand beeld iTV Helpdesk 7 22 mei 2016, 15:12
Slecht beeld bij sportuitzendingen Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 1 13 augustus 2015, 17:14
Zeer slechte ervaring aanvraag verhoging internetsnelheid van 100 naar 500 mb Opleveringsproblemen 6 08 mei 2015, 18:06
haperend tv beeld VDSL KPN Internet Storing 4 26 november 2014, 23:41
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:50:07
| KaPteiN02:02:47
| lobo40520:46:14
| glim22:29:33
| dirkjohan 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10