obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Experia Box
stooker
Als ik eerlijk moet zijn en ik spreek denk ik niet alleen voor mezelf vind ik het
erg irritant en eigenlijk niet echt netjes dat we niet meer volledig recht hebben over de experia box.
Ik heb met name problemen met het idee dat ik niet eens mijn eigen gateway en dergelijke kan instellen.
Je hebt niet eens het eigen recht meer in je eigen huis...
 
zeilbood
We hebben sinds vorige week vrijdag KPN glasvezel met het 789 modem. Waar ik al bang voor was bleek in de praktijk ook zo te zijn. NAT type 3 op de PS3 en dus een NAT type strict in het spel Modern Warfare 2. UPnP staat aan, poorten ook geforward naar vast ip maar dat helpt dus niet.
 
robzombie111

Quote

zeilbood schreef:
We hebben sinds vorige week vrijdag KPN glasvezel met het 789 modem. Waar ik al bang voor was bleek in de praktijk ook zo te zijn. NAT type 3 op de PS3 en dus een NAT type strict in het spel Modern Warfare 2. UPnP staat aan, poorten ook geforward naar vast ip maar dat helpt dus niet.


plaats een post in de ´problemen randappartuur enquete´.
Vermeld je probleem en geef aan dat je een ps3 gebruikt! Nu alleen maar hopen dat ze er ook wat van gaan aantrekken Smile
 
zeilbood

Quote

robzombie111 schreef:

Quote

zeilbood schreef:
We hebben sinds vorige week vrijdag KPN glasvezel met het 789 modem. Waar ik al bang voor was bleek in de praktijk ook zo te zijn. NAT type 3 op de PS3 en dus een NAT type strict in het spel Modern Warfare 2. UPnP staat aan, poorten ook geforward naar vast ip maar dat helpt dus niet.


plaats een post in de ´problemen randappartuur enquete´.
Vermeld je probleem en geef aan dat je een ps3 gebruikt! Nu alleen maar hopen dat ze er ook wat van gaan aantrekken Smile


Heb ik gedaan! Hoop dat ze er wat mee doen.
 
robzombie111

Quote

zeilbood schreef:

Quote

robzombie111 schreef:

Quote

zeilbood schreef:
We hebben sinds vorige week vrijdag KPN glasvezel met het 789 modem. Waar ik al bang voor was bleek in de praktijk ook zo te zijn. NAT type 3 op de PS3 en dus een NAT type strict in het spel Modern Warfare 2. UPnP staat aan, poorten ook geforward naar vast ip maar dat helpt dus niet.


plaats een post in de ´problemen randappartuur enquete´.
Vermeld je probleem en geef aan dat je een ps3 gebruikt! Nu alleen maar hopen dat ze er ook wat van gaan aantrekken Smile


Heb ik gedaan! Hoop dat ze er wat mee doen.


sorry, wist ik niet Wink maar inderdaad, ze moeten er wat mee doen Smile
 
zeilbood
Geen probleem. Volgens mij zijn ze er wel mee bezig, alleen de vraag is wanneer komt de oplossing!
 
etother
FF serieus !!! Honderden forums heb ik al doorgelezen en geen enkele oplossing schijnt hiervoor te zijn. Wel allemaal betweterige mensen die schijnen te weten hoe je het allemaal kan fixen door porten open te zetten of iets, maar niks hoor. Tijd dat KPN de klacht eens serieus neemt dat de 789 modem niet werkt met de PS3 !!!!!!! Anders ben ik genoodzaakt om over te stappen op een andere aanbieder.
 
gfive
KPN word (is) de oude A2000 geworden.
Slechte service, GEEN helpdesk, slechte modem. En ja geen vrijheid meer. Dit is dan ook de reden dat ik deze week weg ga bij KPN.
Ze beloven veel, maar doen NIETS...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experia Box', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie