obey-robots.txt
17 Januari 2017, 01:49
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Afdeling Annuleringen is al 2 dagen in gesprek

zekitez
Bij het opzeggen van mijn Digitenne abonnement kreeg ik een mooi aanbod
van 6 Euro korting op mijn bel-abonnement.
Nu ik de bevestigings brief heb blijkt dat het een abonnements wijziging is naar het duurste abonnement
en dat had ze er niet bij verteld.
Ik ben dus misleid, bedrogen.

Nu staat in de brief dat je kunt afzien van het aanbod door de afdeling Annuleringen op 0800-0231334 te bellen.

Dat probeer ik al 2 dagen maar van 09:00 tot 17:00 zijn alle medewerkers in gesprek.
Moet ik nu echt geloven dat die afdeling zo druk is.....
Het is alleen een antwoordapparaat.
Dit vind ik weer pure misleiding dat je zogenaamd kunt annuleren door een afdeling te bellen waar niemand opneemt.

ehhh, ik kan nu wel begrijpen waarom de afdeling Annuleringen continue in gesprek is.
Heel Nederland is natuurlijk die afdeling aan het bellen.

Bel je 0900-0244 dan krijg je direct iemand aan de telefoon maar die mogen niet annuleren.
Nee, daarvoor is 0800-0231334 en die zijn van 09:00 tot 17:00 in gesprek (met elkaar ...?).

Hoe kan ik die abonnementswijziging annuleren ?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afdeling Annuleringen is al 2 dagen in gesprek', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid 9 23 september 2016, 18:14
ZTE H220N en Wifi dat stopt na paar dagen WiFi 13 25 januari 2014, 17:35
Al 6 dagen geen TV,Telefoon en Internet KPN Internet Storing 3 08 maart 2013, 10:39
beller krijgt steeds melding: in gesprek KPN Mobiel Storing 2 01 maart 2013, 21:45
Programma gemist: geen EO, VPRO langer dan 3 dagen Algemeen 1 01 februari 2012, 14:10
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bromsnor02:27:32
| eogcnlGhost02:47:45
| KaPteiN03:10:52
| OMTB13:06:49
| puccini18:19:34
| overbeed 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op