obey-robots.txt
18 Januari 2017, 23:16
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Vraagstuk

Imagedream
Beste mensen,

Door de hoge kosten en niet kunnen leveren van beloofde snelheden, ik betaal een premium account maar krijg de snelheid van een plus account omdat de lijn schijnbaar slecht zou zijn.

Heb ik besloten om over te stappen naar een provider die mij wel de beloofde snelheid kan leveren (ziggo) ik heb daar een plus account en ik heb een 20mbit verbinding en geen terugval daarin.

Dan verstuur je netjes een opzegging naar de KPN, en dan gaat het pas echt beginnen, want de ene snapt niet wat de andere zegt binnen de verschillende afdelingen.

Ik heb dus een bevestiging mail ontvangen van mijn opzegging, per 07-01-2010 zou dat gebeuren, maar tot mijn verbazing lag er 14-01-2010 een brief in de bus met een welkoms schrijven, dat ik mijn account heb omgezet van een internetplusbellen en interactieve tv naar internet premium en interactieve tv.

Ik heb geen nieuw account aangevraagd ik heb juist opgezegt, dus weer bellen met de KPN, nu krijg ik € 100,- van de KPN vanwege onkosten (met andere woorden niet zeuren)

Maar ik moest vandaag 19-01-2010 maar weer even bellen want dan zou het goed komen, dus ik heb weer gebeld, maar nu zeggen ze dat ik niet heb opgezegd en dat alleen het telefoon abonnement wordt overgezet, ik heb toch een duidelijke mail ontvangen van mijn opzegging, maar het systeem schijnt maar 1 order per keer aan te kunnen dus ik moet over 10 weer bellen want dan kunnen ze een nieuwe order erin zetten, NEE GEEN NIEUW ORDER, ik heb opgezegd..............

Moedeloos wordt je ervan.

dus gaan we maar weer even wachten op de post vrouw of daar kpn tussen zit met een welkomstgroet.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraagstuk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:02:22
| eogcnlGhost01:05:36
| Tonneke23:18:41
| Bromsnor 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op