obey-robots.txt
03 December 2016, 20:40
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Heldesk

Appelscha Computerservice
wij hebben ons aangemeld om het volgende want we worden daar spuugzat van. Ik heb het over de 1ste lijn van mutsen die op de helpdesk zitten. We maken nu voor de 2de keer mee dat wanneer er een klant van ons (wij zijn een computer speciaalzaak in het noorden des lands) met KPN helpdesk belt omdat de nieuwe computer niet goed werkt op de oude modem. Persoon op de helpdesk zegt doodleuk dat betreffende klant direct het bedrijf moet bellen omdat ze een waardeloze computer hebben gekocht en bij KPN de modem prima connect. Na onderzoek van onze kant bleek dat de modem op een inbelaccount stond en hebben m goed gezet zodat de klant eindelijk kon internetten zonder problemen.

Waar wij dus spuugzat van worden is dat onkundige personen op de helpdesk dus even een bedrijf (die ze niet eens kennen) zomaar afdoen als de 1ste beste kneuterzaak die geen verstand heeft van computers. Te triest voor woorden. Heb KPN gebeld maar klant en ik wisten helaas geen naam van betreffend persoon zodat een klacht niet kon worden ingediend volgens de receptie.

Eerlijk gezegd ben ik ook heel benieuwd of er andere bedrijven zijn die dit meegemaakt hebben dan zie ik dat graag terug hier. Tis namelijk schandalig dat iemand die totaal geen enkel besef heeft van ons bedrijf zomaar even ons de grond intrapt. Wij zijn een zeer gerespecteerd bedrijf hier en staan met een unieke service van 7 dagen per week klaar voor de particulier. Zon figuur die dat dan even zo naar beneden haalt zonder ergens iets te van snappen mogen ze van mij dus van het hoogste gebouw af flikkeren.

Mvg.

Knolselderij
Ik denk zelf dat er een miscommunicatie is geweest tussen de persoon en de HD. Mogelijk dacht de persoon dat het om Ipv6 ging, omdat het waarschijnlijk een Vista pc is. Maar dit blijft altijd gissen. Had de klant een nieuw modem van KPN ontvangen toen hij/zij internet kreeg?

Hoi Knol nee wij leveren uitsluitend Win7 pc's en oude modem was er gewoon nog maar voorheen werkten ze met Win 98 (ongelooflijk dat men daar nog mee werkt) Smile, maar gaat niet om hoe of wat of welke modem. Deze klant van ons kreeg een uitstekend systeem compleet door ons geassembleerd en geinstalleerd aan huis en zon muts die de boel dan afkraakt dat gaat toch nergens meer over ??? De modem hebben wij nu dus gewoon goed gezet zodat men m kan gebruiken klant was overigens wel tevreden en had niet zoveel moeite ermee dat de helpdeks haar pc af kraakte maar daar gaat het in deze niet om.

Knolselderij
kijk, het is natuurlijk niet netjes dat die medewerker iets afgekraakt heeft, dat hoor gewoon niet zo. Maar hoe kon het dan dat het modem op inbel stond?

en zon muts die de boel dan afkraakt dat gaat toch nergens meer over ???

Nu is het speedtouch die doen wel vaker dingen die niet horen Grin

Toch een enige vorm van afkraken van een systeem? Of bedoelt u het als een ervaring?

In ieder geval bied ik mijn excuses aan, voor onze helpdeskmedewerker, als u niet professioneel genoeg bent behandeld.
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 19 januari 2010, 13:28

SirPeter
De enige keren dat er eigenlijk verwezen wordt naar de leverancier of reparateur is wanneer er geen netwerkkaart geïnstalleerd is in de computer/laptop. Meestal is dat het geval bij een formattering van de pc.

Bij een niet werkend internet die niet kan worden opgelost door de helpdesk wordt de klant vriendelijk verzocht de expertteam/servicethuis te bellen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Heldesk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:30:17
| KaPteiN03:39:42
| kvdb4506:49:49
| MrIggy06:57:04
| Anne4908:19:26
| xwardox09:08:11
| HenkN12:43:21
| Wim270547 1 dag
| glim 1 dag
| bart jonk 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10