obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
ITV: beeld loopt vast,geen teletekst,AB reageert niet/langzaam
RonaldH
Begin me nu toch wel een beetje te ergeren.

elke dag loopt het beeld vast,even naar een andere zender zappen en terug en het werkt weer.

wat ook wel eens gebeurt als het beeld vastloopt dat de afstandsbediening niet meer reageert.

teletekst is er ook niet meer.

en vorige week ging de ITV niet meer uit.

de afstands bediening weigert ook vaak of is zeeeer langzaam.


ben ik vast de enigste zeker of zijn er meer mensen met problemen als dit???????????
een beetje vreemd, maar wel lekker
 
RonaldH
nu weer een blauw beeld en niet meer reageren!!!

en een hoop gezoem uit de 1960
een beetje vreemd, maar wel lekker
 
KPNwebcare2
Hallo,

Ik denk dat u een defecte TV ontvanger heeft. Wij kunnen deze inruilen op de Heldesk, bel met 0900-0244 en kies optie TV van KPN.
www.kpn.com/webcare
 
RonaldH
dit wil ik toch ook even melden,de laatste 3 weken werkt ITV perfect,heb al 4 keer een film gehuurd via videoland,werkt perfect.

geen vastlopers,1 keer een stilstaand beeld.

de afstandsbediening is een gewenning.

mag toch ook wel gezegd worden !

tot nu toe ben ik tevredenSmile
een beetje vreemd, maar wel lekker
 
Ferdinand
Eveneens vastlopers gehad, beeld dat stil blijft staan, beeld dat hapert/stoort, foutcodes 12 etc. En teletekst dat niet meer werkt (nadat het wel gewerkt heeft). De experiabox is omgeruild (had een ouder model), een Gigaset SX551 van Siemens. Nu de Thomson TG789vn. Die lijkt beter te werken. Tot nu toe is teletekst 1 x uitgevallen. Dat is te herstellen door de ontvanger uit en aan te zetten en tijdens het opstarten bij het 1e bolletje op de menu knop drukken. Daarna kun je de software wissen en opnieuw opstarten (zou dat de eerste keer even samen met de helpdesk doen )Smile
Even afwachten, tot nu toe tevreden.....
 
snellehenk
Bij mij is de nieuwe ontvanger niet echt een vooruitgang, zappen is langzamer geworden en de opgevraagde tv zender begint met een hakkel in het beeld, daarna gaat alles gelukkig goed en het beeld loop verder bijna nooit vast. Nu heb ik ook gelezen dat de Siemens Experia Box hier nog wel eens de oorzaak van kan zijn.

Dus mijn vraag aan andere gebruikers en eventueel aan KPN webcare:

Hoe lang mag/duurt het als je van de ene naar de andere zender zapt?
NB: Bij mij duurt dat zomaar 4 tot 5 seconden inclusief de hakkelstart...
Gewijzigd door snellehenk op 21 februari 2010, 17:16
 
mark_waal
Ik heb sinds 3 augustus ook Interactieve TV van KPN.

Tijdens het televisie kijken loopt het beeld elke 10 tot 15 minuten vast, als ik dan verander van kanaal is het probleem weer opgelost.

Althans voor een periode van 10 tot 15 minuten...

Ook krijg ik de laptop met geen mogelijkheid aangemeld op de Experiabox m.b.v. de netwerksleutel en WPA-key. Wat ik ook doe hij kan geen verbinding maken met een draadloos netwerk. Dlt terwijl er toch wel degelijk WiFi op zit...

Blijkbaar zijn er meerdere mensen met dergelijke problemen. Hebben jullie het al opgelost en zo ja hoe?

Alvast bedankt!
 
Giant2000
Dit hoort niet zo te zijn Mark. Laat KPN je verbinding eens doormeten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ITV: beeld loopt vast,geen teletekst,AB reageert niet/langzaam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Advertentie