obey-robots.txt
06 December 2016, 06:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

RC-code MOTOROLA 1960 onbekend?

GeeJee
Mijn (nieuwe) Philips TV (46PFL9704H/12) is sinds gisteren verbonden met de KPN-interactief bellen+internet+tv abonnement en maakt daarvoor gebruik van de nieuwste Motorola, type 1960 (HD-voorbereid!) . Beide zijn via HDMI met elkaar verbonden.
HELP:
De Universele afstandsbediening van de TV (46PFL0704H/12) herkent de Motorola RC-code niet... zowel de RC-code volgens de tv-handleiding (0497) als de automatisch (!) gezochte via het configuratiescherm van de TV (1878), die beide (!) zouden moeten behoren tot de Motorola, leiden NIET tot het gewenste resultaat.... Naast het verschil in code zijn beide schijnbaar van een ander type toestel (!).... Het pop-up dat na de nodige handelingen op het TV-scherm verschijnt luidt: "het apparaat wordt NIET herkend....!"
Wat is hier aan te doen? Wat is de juiste RC-code van de Motorola 1960 in combinatie met deze TV uit de 9000-serie?
Het zou bijzonder jammer zijn om met een wit plastic onogende KPN-afstandsbediening zo'n mooie TV te moeten bedienen.... en de bijbehorende stijlvolle design TV-afstandsbediening links te moeten laten liggen....! Enige afstemming tussen Philips, Motorola en KPN zou wenslijk zijn... aannemende dat meer mensen met KPN in zee willen gaan voor interactieve TV... na aanschaf van een TV uit de 9000-serie....
Gewijzigd door GeeJee op 15 december 2009, 23:02

knurfke
beste Geejee, ik heb het probleem voorgelegd aan Phillips zodra ik antwoord heb laat ik het even weten,
groet knurfke

Grandpa
Ook ik had de vraag bij KPN neergelegd. Vandaag kreeg ik het volgende antwoord:
Op 21 december heeft u een e-mail gestuurd met hierin de vraag wat de RC code.

In antwoord op uw vraag kunnen wij u meedelen dat geen gegevens hiervan bekend zijn. Na navraag te hebben gedaan kregen wij te horen dat dit niet mogelijk is. Onze excuses voor het ongemak.
(p.s. misschien kunt u via google informatie vinden)
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groeten,

Dat schiet niet echt op dus.

Vikkerhoek
Graag hoor ik het antwoord ook. Ook ik sta op 5 januari voor dit probleem. Alvast dank....Maurice

nickmilesmiller
Ik heb philips gebeld en die hebben geen andere code kunnen leveren, logisch denk ik zo! KPN wílt geen antwoord kunnen geven op de vraag. Is er geen techneut die toevallig de afstandsbediening kan uitlezen op de verschillende signalen en die hier eventueel doorgeven op het forum, dan kan ik misschien bij philips regelen dat ze deze doorvoeren.. Shock

dat lelijke KPN-ding is ook door trollen ontworpen, wie gebruikt er een witte afstandsbediening?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'RC-code MOTOROLA 1960 onbekend?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk 1 22 mei 2016, 08:31
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen 2 18 januari 2015, 20:31
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware 3 23 december 2014, 12:03
motorola vip1960 Hardware instellingen 1 04 november 2014, 22:11
tijd naar standby Motorola VIP 1963? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 4 14 oktober 2014, 22:20
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost06:09:29
| KaPteiN10:29:18
| jan1914:15:26
| xwardox15:30:37
| MacDaddy 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10