obey-robots.txt
06 December 2016, 06:45
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

email ontvangen lukt niet

hannouwen
kan geen email ontvangen wel verzenden. alle instellingen vlgs helpdesk hetnet goed volgens hen moet het werken. maar toch...
check onder email account wijzigen geeft 5 groene vinkjes, ik heb een idee dat het inkomende bericht ergens anders door wordt geblokkeerd. maar wat???????
kunt u mij eens een mailtje sturen ter controle hannouwen@hetnet.bl
of hannouwen@kpnmail.nl
moet hetzelfde resultaat geven
graag een oplossing bedankt.
han

KPNwebcare2
Het kan zijn dat uw inkomende mail op uw webmail/netmail wordt geblokkeerd. Probeer in te loggen op http://netmail.hetnet.nl en kijk of uw mailtjes daar rondzwerven in de map "JUNK".
www.kpn.com/webcare

hetep
Ik heb hetzelfde probleem. Heb al vele uren met de Helpdesk aan de lijn gehangen, maar niemand heeft een oplossing. Dit alles is gebeurd na de migratie van Het Net in KPN. Ik zou mijn oude emailadressen behouden, maar dit is niet juist. Slechts 1 emailadres is goed gemigreerd, maar de andere 4 niet en bel je met de helpdesk, dan krijg je allerlei antwoorden en als die weet te pareren, dan wordt je in de wacht gezet en uiteindelijk kom je dan op een afdeling waar ze emailadressen kunnen deblokeren, maar dat was nu net niet het probleem. Het bekende "gooi maar over de schutting"en dan lost die het maar op.
Ik ben dus gedwongen om nieuwe emailadressen aan te maken op KPN mail.

Peter

SilvioAm
Ik zit al 5 dagen met een geblokkeerde email account helpdesk is druk zit meer dan 20 minute de saaie muziek te horen maar komt er niet in via twitter krijg ik te horen dat ik moet blijveb proberen bij helpdesk intussen staat bij mij alles stil want ik kan geen email zenden of ontvangen KPN Quo Vadis

ricardobrock
Goedemiddag SilvioAm,

Het is natuurlijk vervelend als je e-mail account wordt geblokkeerd onder welke reden dan ook, vaak adviseer ik ook aan bekende dat ze nooit gebruik moeten maken van een e-mail adres bij hun internet provider. Als je namelijk wilt overstappen raak je je e-mail adres kwijt en moet je die aan iedereen doorgeven.

Ik zal je adviseren om te kijken naar een gmail, microsoft mail of zelf je eigen domeinnaam als e-mailadres. Kijk voor het laaste op de advertentie hieronder mbt wordpress hosting, kun je ook nog eens op een gemakkelijke manier een persoonlijke website maken.
Met vriendelijke groet / Kind regards,

Ricardo Brock
Zoek je kwaliteit hosting voor een betaalbare prijs?
Bekijk het aanbod op www.go-trex.nl

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'email ontvangen lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet KPN Telefonie Storing 4 09 februari 2016, 15:10
Netflix werkt niet meer via Experiabox V9 Frequently Asked Questions 3 31 januari 2016, 19:29
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost06:08:34
| KaPteiN10:28:23
| jan1914:14:31
| xwardox15:29:42
| MacDaddy 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10