obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Afstandbediening Vs. LED-Lamp
Maikelllll
Ik heb de batterijen eruit gehaald, geen resultaat.
Ook heb ik de infroodsensor van de tv afgescherm maar helaas werkt dit ook niet. Pfff Dit vind ik echt *** want als de AB even werkt, gaat alles super snel met de nieuwe decoder, een hele vooruitgang vergeleken met mijn oude Motorola decoder.

De andere tv ga ik morgen even testen,
 
eogcnlGhost
Je kan er nu iedergeval zeker van zijn dat je LG afstandsbediening of je ontvanger van de tv er niets mee te maken heeft.

Ik zag wel dat van jouw versie van tv er 2 verschillende uitvoeringen zijn, 1 met en 1 zonder internet aansluiting, welke heb jij.
Als het met is dan zou ik nog wel een idee kunnen hebben, trek de netwerk kabel is uit je tv.
Gewijzigd door eogcnlGhost op 12 januari 2015, 03:47
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Maikelllll
Nou.. Ik heb de andere decoder geprobeerd, die werkt wel naar behoren op mijn andere tv.

Toch maar even met KPN gebelt, blijkbaar zijn er best veel van dit soort problemen met de HMB2260.
Dit schijnt te komen door grote ramen, spiegels, spiegelende vloeren etc. etc.
Anyway, morgen komen ze deze 2 decoders vervangen voor 2 iets nieuwere modellen volgens de beste dame.
Dus.. Wordt vervolgd.
 
eogcnlGhost
Je gaat geen nieuwere krijgen dan de HMB2260, er is op dit moment geen nieuwe decoder.

Dan is de vraag, als je die andere decoder ook op die andere tv aansluit, doet die het dan ook normaal?
Van spiegelen wee ik wel dat het signaal beter ergens heen kan, dat je dus niet gericht of te richten, maar dat je er last van zou hebben dat is mij niet bekend.
Ik ga hier even een testje mee doen in de vorm van spiegels, meer spiegelend iets is er toch niet.

Laat maar weten wat je nieuwe bevindingen zijn.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Maikelllll
Nou ik kreeg vanmorgen mijn pakket binnen met de VIP2959 decoders en eindelijk werkt het weer zoals het zou moeten. Ik weet niet of deze decoders beter/slechter zijn dan de HMB2260 maar vergeleken met mijn oude Motorola decoders is het een enorme vooruitgang.

Bedankt voor je hulp en tips!
 
eogcnlGhost
Zou je een foto van dat nieuwe/oude ding kunnen plaatsen en ook van de sticker waar het type op staat.
Want ik kon alleen de Arris VIP 2952 en de Motorola VIP 2952 vinden en niet de 2959.

Goed dat het nu weer werkt, ik zal toch nog even kijken waarom de HMB2260 zo raar doet of ik het ooit zal vinden is de volgende vraag.
Gewijzigd door eogcnlGhost op 13 januari 2015, 11:36
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
eogcnlGhost
Dit is wat ik heb kunnen vinden, het is de vorige versie van de HMB2260.
Er zitten niet zo veel verschillen in, in snelheid zijn ze het zelfde.
Alleen er staat bij de HMB2260 1 resolutie meer bij, maar dat is te verwaarlozen omdat die bijna toch niet wordt gebruikt.
En de HMB2260 heeft een sterkere copy protectie.
eogcnlGhost voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
DJRAF
Ik heb het zelfde probleem (ook met een Philips tv, met een Sony tv nergens last van). Ik ben er achtergekomen dat de volgorde van opstarten de oplossing kan zijn. Wanneer je eerst de tv aandoet en wacht tot hij helemaal aan is, en daarna de ontvanger aandoet (dit gaat lastig, dat wel) dan werkt het wel vreemd genoeg. Hoop dat iemand er wat aan heeft, succes!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afstandbediening Vs. LED-Lamp', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Code afstandbediening Akai AL2425CI Algemeen : 6 21 jan 2013
Samsung code voor afstandbediening Hardware instellingen : 1 04 mrt 2012
afstandbediening Helpdesk : 3 05 nov 2011
afstandbediening compatibel Algemeen : 1 05 sep 2011
afstandbediening..... Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 12 07 aug 2011
Advertentie