obey-robots.txt
03 December 2016, 20:38
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Springers op interactieve TV

scherp
Ik heb nu al geruime tijd interactieve TV. Goed beeld, eigenlijk weinig problemen. Maar regelmatig een "springer" in het beeld. Een korte storing waarbij ca 1 seconde beeld/geluid wegvalt, soms met een scherpe tik, soms geluidloos. Soms ook enkele seconden stilstaand beeld waarbij geluid doorloopt. Het is allemaal niet ernstig maar op den duuur gaat het irriteren. Al diverse malen gemaild met KPN. Advies 1: reset de ontvanger. Advies 2: reset de experiabox compleet (paperclip achterin steken). Maar nog steeds die rare springers.
Beeldkwaliteit is normaal gesproken uitstekend. Althans op mijn TV en die is niet al te groot. Heel zelden kom ik tegen: zender tijdelijk niet beschikbaar, maar dat is dan meestal een minuut later weer over.
Wat ik eigenlijk wil weten. Ben ik de enige die dit soort klachten heeft?
Over internet of telefonie (via experiabox) heb ik absoluut geen klachten.

edwin
ik heb er ook last van.

(oosterhout nb)

groet edwin

scherp
Goedemorgen Edwin,
Het doet me goed dat ik in ieder geval niet de enige ben. Maar heeft U ook pogingen ondernomen om het via KPN op te lossen? Ik heb deze week weer een mail gestuurd naar itv@kpn.com. Als ik antwoord krijg zal ik het op dit forum melden.
Groet,
JS

edwin
ik heb ook het zelfde advies gekregen.
om te reseten
maar dat helpt net als bij u niet echt

gr edwin

Hansje
Ook bij mij helpt resetten niet, 19 november wel 4 x gedaan voor probleem opgelost was. Waar ik ook regelmatig last van heb is dat opgenomen programma's niet terug te zien zijn, weer resetten maar.

scherp
Eindelijk echt contact met KPN,
Het heeft me in een half jaar 4 mailtjes gekost, maar ik ben nu kennelijk door een barriere heen. Mijn klacht wordt onderzocht, ik heb daarvoor een incident-nummer gekregen. In december nog mag ik een afspraak maken met een monteur om de zaak geheel te laten uitzoeken.
Het beste mail adres is dus itv@kpn.com

Vince
Hier ook een soort zelfde probleem.
Als ik zap naar een andere zender, komt deze op de zender terecht, daarna 1 a 2 seconden zwart beeld en dan springt hij weer op de zender die ik wil hebben.

Dit ook gemeld aan Klantenservice en advies over opgevolgd maar helaas geen resultaat.

danny1967
heb ook dit probleem. de kpn gaat deze week nieuwe software installeren. hopelijk is het euvel dan weg.

Vince
We zullen het zien.

Joyce
Wij hadden er al last van maar het is nu echt erg, het is absoluut niet meer fijn om naar te kijken. Ze zijn nu vanaf 17.00 uur een 24 uur durende test aan het doen en KPN gaat ons morgen terugbellen hierover dus ik ben benieuwd.

Gr. Joyce

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Springers op interactieve TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
suse en interactieve tv Algemeen 2 04 november 2016, 00:09
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten 7 13 maart 2016, 23:38
Geen signaal meer interactieve TV Frequently Asked Questions 4 15 juli 2015, 18:02
Interactieve tv aansluiten beamer Algemeen 4 29 november 2014, 23:28
KPN Interactieve TV Ontvanger resetten KPN Handleidingen 1 25 augustus 2014, 16:20
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:28:24
| KaPteiN03:37:49
| kvdb4506:47:56
| MrIggy06:55:11
| Anne4908:17:33
| xwardox09:06:18
| HenkN12:41:28
| Wim270547 1 dag
| glim 1 dag
| bart jonk 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10