obey-robots.txt
06 December 2016, 06:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

digitenne

bethlehem
Nog drie weken te gaan dat KPN zijn laatste "belofte"waar kan maken over de beschikbaarheid van digitenne in de Noord Kop van NH.
Worden al twee jaar aan het "lijntje" gehouden met steeds verschuivende dataSad

robS
Wij hebben hier te maken met een ontvanger die steeds verteld dat er geen signaal is, voor de derde keer gebeld met KPN nu komt er maandag een monteur langs.

Wij houden u op de hoogte.
mvg

bethlehem
robS schreef:
Wij hebben hier te maken met een ontvanger die steeds verteld dat er geen signaal is, voor de derde keer gebeld met KPN nu komt er maandag een monteur langs.

Wij houden u op de hoogte.
mvg

En Rob, is nu alles helder?Grin

robS
s_schiess_06

Nee dus!! Wij hebben een monteur gehad die het bij hem thuis eruit gegooid heeft, zo slecht vond hij het.

Ik ga nu op zoek naar een goede oplossing en laat het hier weer weten.

mvg
robS
Gewijzigd door robS op 25 december 2007, 17:10

KaPteiN
Wat dat betreft is er dus helderheid!
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

robS
smilie_daumenneg

Dit wat betreft digitenne.

bethlehem
robS schreef:
s_schiess_06

Nee dus!! Wij hebben een monteur gehad die het bij hem thuis eruit gegooid heeft, zo slecht vond hij het.

Ik ga nu op zoek naar een goede oplossing en laat het hier weer weten.

mvg
robS

Dat schiet ook niet op met de reactie van die monteur.
Gaat hij(als medewerker van de KPN) er nog wat aan doen, of laat hij je in je sop gaar koken.:p

robS
huil_15

Zij laten mij er lekker mee zitten, ik denk erover om naar UPC te gaan nog even een paar dingen checken dan nemen wij een beslissing.

mvg
robS

bethlehem
Op de KPN site (nu 2008) staat nog steeds dat digitenne 4ierde kwartaal 2007 geleverd wordt. Op een aanvraag waar je graag geinformeerd wil worden wanneer het signaal te ontvangen is, wordt ook niet gereageerd.Zelfs niet (met een :p verhaal)dat eea vertraagd is.Met deze slechte informatie voorzieningSad en de ellendeAngry die sommige mensen kenbaar maken, heb ik geen vertrouwen in het digitenne gebeuren meer en blijf maar lekker bij de kabel waar ik veel meer kanalen tegelijk kan ontvangen zonder apparatuur bij te kopen of een tweede abonnement moet afnemen.
Gewijzigd door bethlehem op 04 januari 2008, 11:45

guus
Ja digitenne is hier bij ons niet scherper dan anoloog. We krijgen alwel een buitenontvanger en nu maar hopen dat dat helpt. Ik zit echter in het gebied van 4e kwartaal 2007 en kan het gewoon ontvangen. Het licht niet aan KPN of digitenne bij jouw beschikbaar is. Een klein beetje wel maar KPN laat een andere bedrijf de masten plaatsen. Als hun niet opschieten kan KPN er weinig aan doen. Gister helpdesk gebeld, konden een buitenontvanger krijgen en we mochten ons pakketje zo retour sturen. Nu gaan we digitenne inbouwen dat scheelt weer met een afstandsbediening.
Gewijzigd door guus op 04 januari 2008, 11:57

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitenne', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Digitenne Algemeen 2 22 november 2016, 01:13
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing 2 29 januari 2016, 10:51
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 2 21 december 2015, 16:27
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 4 14 maart 2015, 23:35
digitenne twintuner Frequently Asked Questions 2 17 maart 2014, 23:26
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost06:09:27
| KaPteiN10:29:16
| jan1914:15:24
| xwardox15:30:35
| MacDaddy 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10