obey-robots.txt
06 December 2016, 06:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

16mb ingetraind. werklijke snelheid niet behaald

XpreZ
Hallo, onlangs hebben wij 20 mbit besteld van kpn. Mijn modem is ingetraind op 16 MB daar ben ik erg tevreden over, maar we downloaden nog steeds met onze oude snelheid ( 8MB ). Vorige week had ik telefonisch 20 mb besteld. Vandaag zag ik staan dat mijn modem al ingetraind was op 16MB. Modem reseten bied geen oplossing.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Gewijzigd door XpreZ op 11 november 2009, 17:25
 
KaPteiN
Ligt het dan misschien aan je verbinding tussen pc en modem?

Kijk bij de eigenschappen van je LAN adapter, misschien staat die op 10 mb ingesteld.

Het beste is 100 mb automatisch, dan pakt de beste combinatie. 10/100, half en full duplex.
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
XpreZ
Nope, het is zo op alle pc's , op de laptop (draadloos) ook 8 mb dus onze oude snelheid nog. Lan adapter staat op 100mb. Helaas bied de klantenservice ook geen oplossing ivm zij telkens standaard het schema voorlezen. Mochten wij alsnog de 20 mb niet krijgen moeten wij helaas gaan overstappen, wat erg jammer is want kpn heeft bij mij altijd een stabiele 8mb lijn geleverd.
Gewijzigd door XpreZ op 11 november 2009, 18:11
 
XpreZ
Eindelijk na 5 keer bellen met de klantenservice heb ik een duidelijk antwoord gekregen van de helpdeks. Deze meneer vertelde mij dat het technisch al in orde is, maar administratief nog niet. Dus misschien was ik te snel met bellen naar de klantenservice, tenminte dat hoop ik.
 
XpreZ
Hallo, klopt het dat als het nog niet administratief geregeld is maar technisch wel dat we nog op onze oude snelheid zitten? en dat als het pas administratief geregeld is ook we daadwerklijk de 20 mbit halen ?
 
XpreZ
Sorry voor de zoveelste reactie, ik wil even laten weten dat de snelheid is opgekrikt van 8mb naar 10 mb. dit zou 16 moeten zijn want mijn modem is ingetraind op 16 mbit
 
XpreZ
Hallo, nu vind ik het dus echt niet meer leuk. ik had even 3 minuten geen verbinding meer, dus ik hopen dat ik volle snelheid had. Ik ging voor de zekerheid even naar mijn modem. Tot mijn grote verbazing zag ik dat ze hem van 16 mb weer terug naar 8 mb hebben gezet. Nou vind ik dit dus echt niet leuk meer. Heeft iemand een enig idee wat ik hiermee moet? Uiterraad houd ik u op de hoogte
Gewijzigd door XpreZ op 12 november 2009, 20:29
 
XpreZ
Probleem is inmiddels opgelost, maar ik vind het niet zo gek dat hier niet veel mensen komen. Aan dit forum heb je gewoon geen reet. Niemand die ff komt helpe ofzo. Net zo slecht dus als de klantenservice
 
KPNwebcare1
Hallo,

soms duurt het upgraden van een signaal een tijdje, omdat er bij KPN achter de schermen gesleuteld moet worden.
Echter met een beetje geduld komt het alsnog goed.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '16mb ingetraind. werklijke snelheid niet behaald', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet KPN Telefonie Storing 4 09 februari 2016, 15:10
Netflix werkt niet meer via Experiabox V9 Frequently Asked Questions 3 31 januari 2016, 19:29
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost06:09:46
| KaPteiN10:29:35
| jan1914:15:43
| xwardox15:30:54
| MacDaddy 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10