obey-robots.txt
04 December 2016, 15:19
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

telefoon geeft in gesprek toon..meer niet :(

Duvel76
Een goedenavond,

Sinds vandaag, zondag, heb ik opeens geen telefoon meer!
Nu ben ik als vrouw zo slim om te bedenken dat dit met het omzetten van
het net naar KPN te maken kan hebben, maar toch..

Ik heb de box al ge-reset wat helaas niet de gewenste uitwerking had.
nee, aan en uitzetten werkte ook niet, had ik daarvoor al geprobeerd.
En aangezien ik nog wel internet heb mag ik aanemen dat ik niet
afgesloten ben..

En nu ik jullie toch lastig val.. Grin
Sinds wanneer is mijn gratis bellen naar vaste nummers opgeheven?
En als ik het goed gezien heb (ben en blijf een vrouw) zijn de kosten
van een abonnement ook duurder geworden?
En hoezo heb ik opeens een jaar contract?
Sterk punt van Het Net was nou juist die maandelijkse afzegging.

En aangezien ik meerdere mails heb gehad dat alles zou blijven zoals het was,
waar ik dan toch ook vanuit mag gaan, zit ik opeens aan een contract en hogere kosten vast??

Misleiden mag nog steeds niet in Nederland en dit is tot op heden ook nog steeds strafbaar.

Dus, hoe gaan wij dit oplossen?

En weet, dat ik reken op jullie intensieve medewerking...

met vriendelijke groet,

yvonne
 
lucky72
hallo yvonne,

kan het zijn dat je telefoon toevallig staat doorgeschakeld , dan krijg je nl ook een ingesprek toon!

gr tom
 
SirPeter
Er zijn inderdaad 2 soorten resets. Aan/uit en via het reset gaatje aan de achterkant. Bij het reset gaatje dient wel een aantal seconden een voorwerp ingestoken te houden. Na een reset duurd het een aantal minuten voordat alles weer ingeladen is.

Als er geen pakketswijzigingen zijn geweest dan hebt u nog steeds de voorwaarden van hetnet. Daarin zou niets veranderd moeten zijn. De naamswijziging heeft geen invloed op de voorwaarden. Kosten zijn hetzelfde gebleven.

Gratis bellen naar vaste nummers is alleen actief bij de bel optie "bellen onbeperkt" van 10E per maand. Bellen onderling tussen Surfen&bellen cq InternetPlusBellen is altijd gratis.
Gewijzigd door SirPeter op 09 november 2009, 19:31
 
Duvel76
Hallo,

@ Tom: ik ben nu niet thuis, maar zal morgen even kijken. voor zover ik weet moet ik pincode intoetsen om door te kunnen schakelen maar die weet ik nie meer.. Smile dusj die optie valt af.

@SirPeter: I know, en heb beide resets gedaan. precies zoals u zegt. Heb dit de allereerste maand ook gehad (dec'08-jan'09) en lag toen niet aan mijn kant! heb gebeld by schoonpaps (na 23min einduluk!!..) kreeg op 12 jan'09 papier thuis: probleem verholpen, geen reactie = tevreden. Maar wat voor probleem dat was, is mij niet verteld.. Shock
En bedankt voor de verdere info, maarre..

wat nu???
 
lucky72
je hebt geen pincode nodig om de evt.doorschakeling uit te zetten kan gewoon met #21#, je hoort dan een keistoon, vervolgens de telefoon neerleggen en je kan weer bellen , was bij nl ook het geval terwijl ik het zelf niet had aangezet.
 
Duvel76
@ Lucky: hmmz.. ik ga het proberen! morgen dan, dan ben ik weer thuis.

Maarre, wat zijn dat voor rare buitenaardse praktijken?
telefoonlijnen die zomaar hun eigen ding gaan doen??
Hou ik nie van..Frown
 
juffie
Allerlei berichten gelezen over vaste telefoon die het opeens niet meer doet. Bij mij ook het geval. Ik heb internetplusbellen maar al lange tijd alleen internet...
Eerst gaf de telefoon constant een ingesprekstoon. Dat wist ik pas toen vrienden zich gingen afvragen of ik zolang in gesprek was. Welnee. En ik wist niet dat ze mij probeerden te bellen.

Ik heb al alles opgevolgd wat er zo te doen staat:
stroom eraf gehaald: ja.
het gereset met het paperclipje: ja
Het leverde op dat hij nu niet meer de ingesprekstoon geeft maar klinkt alsof hij gewoon overgaat (geprobeerd met mijn mobiel) Echter... ik hoor niets. Dus heb ik er ook geen weet van of iemand mij probeert te bellen. Vrienden denken tegenwoordig: goh, die is ook nooit thuis...

Ook de suggestie #21# geprobeerd. Dat schijnt dan weer te maken te hebben met het feit dat de telefoon zichzelf zou kunnen doorschakelen (vreemd). helpt ook niet.

't was ooit zo fijn, internet PLUS bellen. Nu is het al lang oorverdovend stil bij mij.

ZIjn er nog meer suggesties behalve weblogs erover schrijven (http://juffiegelukkigonderweg.web-log.nl/)?
 
brainwave
Log eens in op je router 192.168.2.254 klik dan op Sip-server klik daarna rechts bovenin op configureren en kijk of je telefoon nummer aan een poort is toegekend. Zo niet klik op het pijltje en selecteer je telefoon nummer bij poort 1 en klik dan onder aan de pagina op toepassen.

Verbind je toestel eens rechstreeks met de experiabox op poort 1 om uit te sluiten dat het aan de bekabeling ligt.

Als het dan nog steeds niet werkt zul je toch naar kpn moeten bellen want dan is er iets anders aan de hand.
Gewijzigd door brainwave op 08 mei 2010, 09:01
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoon geeft in gesprek toon..meer niet :(', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
KPN geeft klanten eenmalig EU bundel KPN Nieuws 2 10 juli 2016, 17:35
Voip telefoon via Eternet uitgang Experiabox V8 KPN Glasvezel diensten 3 27 juni 2016, 20:40
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MacDaddy00:39:32
| xwardox02:09:28
| eogcnlGhost03:08:44
| KaPteiN05:38:54
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
| HenkN 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10