obey-robots.txt
09 December 2016, 12:29
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

nieuw account geen toegang werkzaamheden?

mike20
Hallo allemaal, gister heb ik mijn kpn Hi abbonnement verlengt en werd omgezet naar kpn flexible 260.

Nu wou ik vandaag een account aanmken op kpn.com omdat ik na 3 maanden mijn bundel omhoog of omlaag kan zetten.

Na al mijn gegevens ingevuld te hebben kreeg ik netjes een activatie mail.

Na die mail aangeklikt te hebben moest ik mijn gevens invoeren om in teloggen.

Dan krijg ik een scherm met storing :werkzaamheden... maar op de site van kpn staat dat er geen storingen zijn.

deze melding krijg ik:

''Foutmelding: werkzaamheden
Vanwege werkzaamheden aan het administratieve systeem van KPN is het helaas niet mogelijk om op dit moment wijzigingen door te voeren in uw abonnement. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.

Onze excuses voor het ongemak. ''

ik zag dat er al een topic over was maar mij gebeurt dat dus nu al met nieuwe aanmelding.

Wie weet raad.

alvast bedankt

met vriendelijke groet,Mike

KPNwebcare1
Hallo,

de foutmelding geeft het al aan, er zijn werkzaamheden c.q. storingen.

mike20
Oke dan weet ik zeker dat het een storing is , had vanaf vanmorgen al vandaar maar dan probeer ik het morgen nogmaals.

Bedankt

Groetjes

EZ78
Hoi,

beetje late reactie. Ik heb dat ook geprobeerd. Al een maand of 2 3 en ik krijg die melding nog steeds. Hoe lang duren die werkzaamheden?

Ik heb zelfs mail contact gehad met de helpdesk om mijn mobiel aan "mijn KPN" voor mijn internet+bellen te hangen maar daar heb ik ook nog steeds geen reactie opgehad.

Ik heb nog nooit een mobiele factuur in kunnen zien. Dit is de laatste keer dat ik een abo had bij KPN dat geldt voor mijn mobiel en internet stop ik ook mee als mijn contract is verlopen.

Gr

Eric

KPNwebcare1
Vooralsnog blijft dit gescheiden, maar het is wel het uiteindelijke doel alles onder 1 inlog te plaatsen..

Ik heb even geen inzicht in de planning m.b.t. wanneer en hoe.

M.B.T. de storing ik neem aan dat er ook gebeld is met de helpdesk op het nummer 1200 of 06 1200 1200, word daar ook niet meer duidelijk?

EZ78
Advies hierboven en gevolgd en gebeld met 1200. 3 kwartier en 5 medewerkers verder.......HET WERKT. Wat ging er fout.......

Je moet een wachtwoord kiezen met cijfers en letters.........Maar dit staat nergens. Moet je zelf maar uitvogelen dan.

Maar na 3 maanden kan ik eindelijk mijn facturen inzien.......

Gr Eric

KPNwebcare1
Het is in ieder geval opgelost, ik heb intern ook een klacht aangemaakt zodat het wat duidelijker word op de website.

EZ78
Bedankt voor de tip.

Uw collega vertelde al dat daar wat aangedaan moest worden.

Mvg

Eric

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuw account geen toegang werkzaamheden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 21 oktober 2016, 23:21
toegang blokkeren Routers 3 11 oktober 2016, 10:32
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 20 30 september 2016, 19:33
wel internet geen wifi KPN Internet Storing 13 24 augustus 2016, 16:37
geen telefoon na installatie KPN compleet KPN Telefonie Storing 8 21 december 2015, 21:05
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:51:57
| KaPteiN05:20:04
| lobo40518:38:39
| glim20:21:58
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10