obey-robots.txt
04 December 2016, 15:19
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken

Samsung UE46B6000 Led tv en digitenne

Keizertjuh
Hoi, heb sinds maandag de samsung UE46B6000 led tv gekocht. erg mooi beeld als ik blue ray dvds bekijk met mijn ps3. Nu heb ik hier kpn digitenne op en wil daar even iets over de beeldkwaliteit melden...

BUITEN GEWOON ONTZETTEND ZWAAR KUT!!!!!!!
kan er niks anders van maken. casema via de analoog is mooier.

Kan ik de zenders in een goede kwaliteit krijgen zoals mij gezegd werd toen ik kpn heb bestelt???
Ik heb het volgende kpn kastje staan
TopfieldSingle

Kan iemand mij helpen want ik zit niet te wachten op dit slecht beeld....

lucky72
waarom heb je bij zo'n mooie nieuwe tv niet gekozen voor de ingebouwde ontvanger , moet je er alleen een cammodule bij kopen ben je dat kastje van kpn ook kwijt en kan alles met je eigen afstandbediening.
het beeld is dan misschien ook beter.

spaceone
Bij 46 inch krijg je volgens mij nooit een mooi beeld uit digitenne
( te lage bitrate ) . KPN houdt zelf de grens van 38 inch volgens mij.

Hasje
Het bovenstaande klopt, toen ik een nieuwe TV kocht, is dat er uitdrukkelijk door de verkoper bij gezegd, nadat ik hiernaar gevraagd had. Dus als je hierom niet gevraagd hebt, is het bijzonder lullig voor je, TV omruilen zal wel niet meer kunnen, wat een gedoe.

Ed11
Beste allemaal, ik overweeg een samsung UE40B6000 of UE40B7020 te kopen. Ik heb digitenne en nu vraag ik me af of dit op beide tv types valt aan te sluiten. ik zag hierboven iets staan over een ingeboude ontvanger. wat is dit. Beide tv types hebben een CI slot (Common Interface Slots). Is dit wat nodig is om digitenne met betere kwalitiet aan te sluiten? Ook las ik iets over cam module of een conax module, wat is dat precies?
Wat weten jullie verder van de beeld kwaliteit van deze tv's in combinatie met digitenne.

Alvast bedankt!
Ed

lucky72
als je digintenne aan wilt sluiten op je tv heb je nog een cam module nodig daarin doe je dan de smartcard van digitenne in hieronder een link waar je het pakket kan bestellen.
http://www.kpn.com/televisie/Digitenne/apparatuur/Insteekkaart.prod?ProductUUIDPass=E6kKAyUa.mMAAAEibAkdN1zr&ProductUUID=E6kKAyUa.mMAAAEibAkdN1zr&AbonnementsWijziging=apparatuur

frko
Hallo,
Kan iemand mij vertellen hoe het met de antenne aansluiting zit in het geval dat de CI module voor KPN digitenne gebruikt wordt? Ben ook in het bezit van een Samsung LED tv.

Hoor graag van één van jullie! Smile

kksiccama
Ik heb een Samsung LCD 40B650, daar is de aansluiting gewoon de antenne aansluiting, heb geen kaart voor de CI maar de beperkte zenders werken prima

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung UE46B6000 Led tv en digitenne', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Digitenne Algemeen 2 22 november 2016, 01:13
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing 2 29 januari 2016, 10:51
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 2 21 december 2015, 16:27
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 4 14 maart 2015, 23:35
Wifi samsung smart tv valt steeds weg WiFi 6 29 januari 2015, 23:50
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MacDaddy00:38:50
| xwardox02:08:46
| eogcnlGhost03:08:02
| KaPteiN05:38:12
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
| HenkN 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10