obey-robots.txt
05 December 2016, 09:32
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
IPTV heeft,
te weinig mogelijkheden te weinig mogelijkheden 67%[10 stemmen]
genoeg mogelijkheden genoeg mogelijkheden 33%[5 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 15
 Onderwerp afdrukken

Welke opties wil je nog bij IPTV hebben?

KaPteiN
De software voor IPTV heeft te weinig mogelijkheden.

Hieronder kun je al je wensen kenbaar maken. Als KPN Gebruikers Groep geven we dit dan door aan KPN!
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

krijn77
Ik zou graag de beloofde week programmagids zien,en als dat niet lukt elk uur voor die week als uur zien en niet als 1programma programmabeschrijving niet beschikbaar geprogrameerd zien..
Dan kun je een programma op je eigen tijd opnemen.

lucky72
hoi,ik zou graag willen dat je kan kiezen om een programma cq film , serie , eenmalig , weekelijks enz op te kunnen nemen, en de hd zenders bij het standaard pakket

spaceone
HD zenders nl1,2,3 staan bij glasvezel op nummer 781 tm 783. en het is niet mogelijk om deze op 1 tm 3 te zetten. Zodat je veel gemakkelijk kunt kijken naar de hd zenders. Een keuze optie in het menu van de 1960 ontvanger zou gemakkelijk zijn om dit automatische geregeld te krijgen .
Gewijzigd door spaceone op 30 oktober 2009, 23:24

lucky72
klopt dat ze ergens anders staan , maar bij mij zegt hij geen toegang ga naar mijn profiel klopt dit dan wel?
een andere optie zou misschien zijn met de ok toetst de zenders op te kunnen roepen zoals met de meeste afstandbediengen.

spaceone
@lucky72
Als je itv via KPN glasvezel /glashart gebruikt zouden de HD zenders beschikbaar moeten zijn. Bij adsl zijn ze uitgeschakeld.

Kees
Ondersteuning van de HDMI aansluiting.
En een knopje voor goed beeld zou ook handig kunnen zijn.

lucky72
doormiddel van de ok knop de zenderlijst te kunnen oproepen.!

zalmschouw
van het aanbod, losse zenders kunnen bestellen en niet alles . ik wil wel nostalgie net maar niet die andere rimbam. gewoon me'n eigen pakketje samen kunnen stellen en dat betalen.

pvkrs
Opgenomen programma's in een keer wissen, nu moet dat 1 voor 1.

Elke dag zelfde tijd opname programmeren.

Picture in picture zou mooi zijn.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke opties wil je nog bij IPTV hebben?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
iptv instellingen kpn. Algemeen 2 19 februari 2016, 23:47
Erg technische vraag IPTV MultiPVC / MultiVLAN Algemeen 21 15 februari 2016, 21:00
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen 3 21 september 2015, 21:05
Storing IPTV KPN via Wifi verbinding Philips 32PFL4258H Frequently Asked Questions 5 17 april 2015, 16:45
IPTV ICM Devolo's 500AV+ (triple) KPN Glasvezel Storing 6 25 december 2014, 14:18
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN02:08:40
| eogcnlGhost10:10:33
| xwardox15:02:38
| MacDaddy18:52:38
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10