obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
IPTV heeft,
te weinig mogelijkheden te weinig mogelijkheden 67%[10 stemmen]
genoeg mogelijkheden genoeg mogelijkheden 33%[5 stemmen]
Totaal stemmen : 15
 Onderwerp afdrukken
Welke opties wil je nog bij IPTV hebben?
KaPteiN
De software voor IPTV heeft te weinig mogelijkheden.

Hieronder kun je al je wensen kenbaar maken. Als KPN Gebruikers Groep geven we dit dan door aan KPN!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
krijn77
Ik zou graag de beloofde week programmagids zien,en als dat niet lukt elk uur voor die week als uur zien en niet als 1programma programmabeschrijving niet beschikbaar geprogrameerd zien..
Dan kun je een programma op je eigen tijd opnemen.
 
lucky72
hoi,ik zou graag willen dat je kan kiezen om een programma cq film , serie , eenmalig , weekelijks enz op te kunnen nemen, en de hd zenders bij het standaard pakket
 
spaceone
HD zenders nl1,2,3 staan bij glasvezel op nummer 781 tm 783. en het is niet mogelijk om deze op 1 tm 3 te zetten. Zodat je veel gemakkelijk kunt kijken naar de hd zenders. Een keuze optie in het menu van de 1960 ontvanger zou gemakkelijk zijn om dit automatische geregeld te krijgen .
Gewijzigd door spaceone op 30 oktober 2009, 23:24
 
lucky72
klopt dat ze ergens anders staan , maar bij mij zegt hij geen toegang ga naar mijn profiel klopt dit dan wel?
een andere optie zou misschien zijn met de ok toetst de zenders op te kunnen roepen zoals met de meeste afstandbediengen.
 
spaceone
@lucky72
Als je itv via KPN glasvezel /glashart gebruikt zouden de HD zenders beschikbaar moeten zijn. Bij adsl zijn ze uitgeschakeld.

 
lucky72
doormiddel van de ok knop de zenderlijst te kunnen oproepen.!
 
zalmschouw
van het aanbod, losse zenders kunnen bestellen en niet alles . ik wil wel nostalgie net maar niet die andere rimbam. gewoon me'n eigen pakketje samen kunnen stellen en dat betalen.
 
pvkrs
Opgenomen programma's in een keer wissen, nu moet dat 1 voor 1.

Elke dag zelfde tijd opname programmeren.

Picture in picture zou mooi zijn.
 
rj
  • In het filmoverzicht wil ik ook graag de hele beschrijving van de film kunnen lezen.
  • Buienradar moet sneller werken en meer up-to-date zijn.
  • Het bekijken van webpagina's.
  • Bij het opnemen van een programma deze zelf een bepaalde categorie toewijzen. Per categorie moeten dan verschillende instellingen mogelijk zijn. Bijvoorbeeld een categorie films en een categorie kinderprogramma's. De kinderprogramma's ouder dan een maand worden verwijderd, de films blijven bewaard.
  • Na het bekijken van een programma de vraag krijgen "programma verwijderen?".
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke opties wil je nog bij IPTV hebben?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoe kan ik IPTV van kpn werkend krijgen? Hardware instellingen : 7 12 nov 2017
IPTV Windows 10 Hardware instellingen : 1 06 apr 2017
iptv instellingen kpn. Algemeen : 2 19 feb 2016
Erg technische vraag IPTV MultiPVC / MultiVLAN Algemeen : 21 15 feb 2016
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
Advertentie