obey-robots.txt
03 December 2016, 20:41
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken

nieuwe tunerhardiskrecorder

krijn77
Alle oude witte interactieve recorders worden vervangen...
Deze zijn betaald en van ons.
Nu wil KPN ze ruilen voor zwarte..
Ben ik m,n opnames kwijt...zeggen ze

Mag dat zo maar?
 
KPNwebcare1
Hallo,

in december worden de tuners omgeruild dus u heeft nog alle tijd om de opnames te bekijken.
Verder krijgt u er een nieuwe verbeterde tuner voor terug.
Gewijzigd door KPNwebcare1 op 28 oktober 2009, 12:05
 
krijn77
En wat gebeurd er met de oude?
M,n programma,s die ik heb opgenomen zou ik kwijt raken, dus wil ik de oude houden.
Ook vind ik het erg simpel en klant onvriendelijk om te zeggen dat je nog even naar je opnames mag kijken..bijna 100 uur
Het wordt nu de 2e keer dat ik m,n programma,s kwijt zou raken.
Ook heb ik gehoord dat de nieuwe recorder storingsgevoelig is.
 
KPNwebcare1
Zoals ik al zei heeft u nog genoeg tijd om de oude opnames te bekijken voor december.
Het nieuwe apparaat is juist een verbetering ten opzichte van de oude.
 
Kees
Oke maar als dit gezin ze nou wil bewaren om later nog eens te bekijken.
Hoe lost de KPN dit dan op?
 
KPNwebcare1
Dat kan helaas niet.
En dat kan helaas niet opgelost worden.
Gewijzigd door KPNwebcare1 op 29 oktober 2009, 13:49
 
Kees
Naar de maan heen en weer dat lijkt mij ook behoorlijk moeilijk maar is toch niet onmogelijk gebleken.
Men doet dit tenslotte al een jaar of 40 jaar schat ik.
Als men nu nog geen oplossing kan bieden.
Dan wil men dat ook gewoon niet klaar uit.
Men weet immers al maanden dat dit gaat gebeuren en toch weigert men aan een oplossing te werken.
Nu zie je meteen je positie als klant .
Je mag betalen zodat ze winst kunnen maken en meer ook niet.
Gewijzigd door Kees op 29 oktober 2009, 17:51
 
krijn77
Dat ben ik met je eens ik betaal veel voor internet,tv en bellen.
En betalen vooruit...
En met de service ben je tegenwoordig een ticket...
Ze hadden mij ook een nieuw modem beloofd en toen kreeg ik een kabeltje..de monteur vooraf mijn metingen laten zien..
En na het vervangen van het kabeltje gemeten...het maakte niets uit..
Die monteur wist niets van een modem...

Als het echt moet, dan maar juridisch als ik mijn eigendom moet ruilen...en opnames afstaan die ik leuk vind?

Bijna 100 uur kijken vind meneer Daas tijd genoeg voor december om tekijken?
Mijn zoontje kijkt bijna iedere dag na pokemon die hij opgenomen heeft...
En in december heeft hij pech
Er staan familie leden en vrienden op die op tv waren met een quiz en op het jeugdjournaal..
Verder heb ik een serie van de BBC opgenomen
Allemaal weg, daar mogen we nog even naar kijken..

De verhalen van eigenaars die de nieuwere tunerrecorder hebben zijn minder positief ..
Als er een grotere harddisk in het nieuwere apparaat zat, dat zou een verbetering zijn...
Gewijzigd door krijn77 op 30 oktober 2009, 09:30
 
snellehenk
Op mijn oude ontvanger staan nog opnames die ik wil kijken...maar ik ben ook wel benieuwd of de nieuwe ontvanger een verbetering geeft.

Nu heb ik een paar vraagjes:
Kan ik zomaar de nieuwe ontvanger aansluiten?
Blijft de oude ontvanger dan ook werken?
Wellicht moet ik ze dan wel om de beurt aanzetten?
 
KPNwebcare2
Hallo "SnelleHenk",

uw antwoorden zijn hier mogelijk te vinden: http://kpn.gebrui...ead_id=571
www.kpn.com/webcare
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuwe tunerhardiskrecorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nieuwe KPN app slecht?! Programma aanbod 2 30 oktober 2016, 22:03
Nieuwe Experia V10 Eigen netwerk 14 18 december 2015, 17:23
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware 54 26 augustus 2015, 18:28
Nieuwe Experiabox Snelheid 11 31 december 2014, 10:39
nieuwe TV-software Frequently Asked Questions 3 02 november 2014, 18:51
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:31:26
| KaPteiN03:40:51
| kvdb4506:50:58
| MrIggy06:58:13
| Anne4908:20:35
| xwardox09:09:20
| HenkN12:44:30
| Wim270547 1 dag
| glim 1 dag
| bart jonk 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10