obey-robots.txt
04 December 2016, 15:19
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

vaste telefoon doet het niet

eamane1968
Heb de modem al gereset, uit en weer aan gezet maar helaas.
Internet doet het wel, telefoontoestel doet alleen maar een in gesprekstoon
geven. Kan niet bellen en niet gebeld worden.
Help!!

Niintek
Wij hebben er ook last van, router al te vaak herstart. Internet valt ook om de 10 minuten weg

SirPeter
Vanuitgaande dat dit een internet en bellen abonement is.
Ingesprekstoon betekent vaak dat de telefoonnummer niet (goed) in de modem staat. Meestal brand dan het telefoonlampje (Voip/Voice) dan ook niet of knippert het.
Als dat het geval is dan eerst via de stroomstekker de modem ~10 a 20 seconden van het stroom houden.
Bij geen resultaat na 3 a 4 minuten de modem een echte reset* geven. Dat betekend dat er een voorwerp in de modem wordt gestoken in het reset gaatje. Insteken totdat de modem zichtbaar zichzelf gaat herstarten (~10 seconden).
10 minuten wachten en modem in tussentijd niet meer uitzetten.

* Reset kan invloed hebben op het draadloze internet als daar ooit het netwerknaam en/of sleutel handmatig veranderd is. Dus als je geen reset wilt geven dan even naar de helpdesk bellen.

lucky72
goedemorgen,

even over het niet kunnen bellen , ik zit nou een maand bij kpn, in het begin had ik er ook last van kon wel bellen maar niet gebeld worden ?
helpdesk gebeld wisten geen oplossing , volgens hun meting werkte alles naar behoren.
toen las ik een stukje over doorschakelen met name uitschakelen, ik dacht probeer dat eens of het lukt dus #21# en de telefoon neer leggen , daarna geprobeerd mij zelf te bellen en ja hoor de telefoon ging over, de helpdeks medewerker wist niet hoe dit zat, maar mijn probleem was opgelost en sinds dien doet hij het perfect.
dus probeer maar eens de doorschakel functie uit te zetten wie weet helpt het jullie ook.

KPNwebcare1
Hallo,

als bovenstaande niet werkt, dus modem uitzetten 10 minuten wachten dan weer aanzetten, is de lijn dan nog steeds in gesprek dan bellen met de helpdesk die kunnen dan de telefoniegegevens opnieuw synchroniseren met de experiabox dit zou het probleem moeten oplossen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vaste telefoon doet het niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Voip telefoon via Eternet uitgang Experiabox V8 KPN Glasvezel diensten 3 27 juni 2016, 20:40
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet KPN Telefonie Storing 4 09 februari 2016, 15:10
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MacDaddy00:39:28
| xwardox02:09:24
| eogcnlGhost03:08:40
| KaPteiN05:38:50
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
| HenkN 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10