obey-robots.txt
09 December 2016, 14:37
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken

Veel lawaai vd ventilator.

nick63
Hi,
Het constante aanwezige geluidsnivo vd ventilator vd tv-ontvinger valt mij tegen, als muziekfreak ben ik geneigd om de tv ontvanger geheel uit te zetten omdat ik bij zacht passages het zachtjes brommen vd ventilator hoor. Maarja dan heeft dat ding weer 8 minuten nodig voor op te starten (wat is dit knullig gemaakt!).
Volgens de helpdesk is dit normaal....
Waarom loopt die harddisk eigenlijk en heb ik koeling nodig als ik de ontvanger niet gebruik?!??!

Kan ik een infa rood ontvanger aansluiten, zodat de tv ontvanger de kast in kan en het antennetje ergens mooi wegwerk?
Waar kan ik zoiets kopen?

Nick uit het Zuiden.

KPNwebcare2
Als het geluidsniveau zo storend is dan kunnen wij u een nieuwe STB sturen. Maar dat geeft geen garantie dat uw ervaring dan anders wordt.

Er bestaan inderdaad IR verlengers: [url]http://images.google.nl/images?q=ir%20verlenger&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nlShockfficial&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi[/url]
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 07 oktober 2009, 13:20
www.kpn.com/webcare

nick63
Hi Stef,
Bedankt voor je antwoord.
De tv-ontvanger/ hard disc recorder noemen jullie een STB, oke dat is ook handig om te weten.

Die IR ontvanger moet ik dan aansluiten op een usb poort? En dan werkt dat zondermeer?
Oke dat lijkt wel een goede oplossing.

Ja ik heb natuurlijk geen ervaring met het geluidsniveau van de wapper. Als ik naar mijn pc of laptop luister dan bromt de tv ontvanger harder.
Wat mij gewoon bevreemd, is dat hij constant draait, je zou toch verwachten dat er een thermo-switch inzit van 2 euro die dat ding uit en in schakeled. Zeker in de standbymodus is dit natuurlijk vd zotte. Dan zou je verwachten dat hij bv nog een minuut doorkoelt en dan pas weer start als ie echt aangaat.
Als ik tv kijk of radio luister stoort het mij niet, kan me voorstellen dat ik bij een muziek dvd het wel als onprettig ervaar.

nick63
Hi Stef,
Ben je een weekje op vakantie?

Nick

KPNwebcare2
Het aansluiten van een IR ontvanger valt buiten mijn ondersteuning. Ik kan u er niet verder bij helpen maar misschien een gebruiker hier wel.

** nog niet op vakantie.
www.kpn.com/webcare

rbovens
Reden dat dat ventilator dag en nacht draait is dat de ontvanger niet in echte Standby gaat.
Als je het verbruikt meet dan zal je zien dat ie in Standby ongeveer 17Watt gebruikt tegenover +/- 19W in gebruik!!!!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Veel lawaai vd ventilator.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Actual rate hoog, speedtest veel minder Snelheid 1 08 oktober 2014, 11:39
KPN streams nog steeds veel te laag. KPN Glasvezel diensten 2 04 oktober 2013, 23:34
Geen analoge telefoon meer , wel veel langzamer internet. KPN Telefonie Storing 1 08 december 2011, 15:43
Veel problemen KPN Glasvezel KPN Glasvezel Storing 6 10 februari 2011, 21:15
geen terugbetaling bij het onnodig veel betalen Eigen netwerk 2 20 januari 2011, 18:17
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:50:16
| KaPteiN02:02:56
| lobo40520:46:23
| glim22:29:42
| dirkjohan 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10