obey-robots.txt
06 December 2016, 06:45
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken

DVD's kijken

nick63
Hi,
Sinds deze week loopt de experia box met de zwarte harddiscrecorder/ tv-ontvanger; aardig (soms hangt het beeld even vast).
(en ik ben onte vreden over het geluidsnivo vd ventilator....).

Helaas krijg ik geen dvd's te zien.
De dvd speler heb ik aangesloten zoals het hoort, wel via de tv ontvanger omdat mijn tv geen twee scart aansluiting heeft.
Als je dvd wilt kijken moet de ontvanger op standby en dan klaar, helaas.
Als ik de kabel in de tv insteek doet ie het wel.
N bellen met KPN, gaf de eerste monteur aan dat ik in het menu van de dvd speler en instelling moest veranderen, hij kon niet aangeven wat dat precies was "... alle spelers werken anders..." en inderdaad ik vond een menu en mogelijkheden om bv een dns instellingen aantegeven of een poort te kiezen.... ?~?!?!? Helup!
De tweede medewerker gaf aan dat dat verhaal onjuist was en dat het beste was om een monteur te bestellen...

diepe zucht.. wie kan mij helpen?

De dvd speler is een LG.
De TV een Phillips, maar dat is waarschijnlijk overbodige info.

Nick uit het Zuiden.

KPNwebcare2
Hallo,

Inderdaad kunt u de DVD Speler aansluiten op onze TV-Ontvanger. Let wel op dat de TV-Ontvanger in Standby moet staan én dat u uw TV-Ontvanger niet op HDMi hebt aangesloten.
www.kpn.com/webcare

nick63
Hi Stef,
Bedankt... jammer dan dat doet hij dus niet.
De dvd speler is aangesloten op de bovenste SCART aansluiting, de onderste SCART gaat naar de TV.
Dit doe ik bv:
TV aan op ned 1, ontvanger op standby, dvd aan en spelen reslutaat geen dvd beeld, alleen de melding dat de ontvangen kunt aanzetten met het knopje.

TV op standby dat doe ik via de knop rechtsboven.
De knop links boven doet niks.

En neen de ontvanger is niet op HDMI aangesloten.

nick63
En nu?
De telefonische hulp dienst weet het niet en via de mail verwijzen me door naar de telefonische hulpdienst...

KPNwebcare2
Hallo,

Als het niet werkt volgens de handleiding dan valt het buiten ons ondersteuningsvoorwaarden.
www.kpn.com/webcare

nick63
Cool.
Stef ik begrijp je bent ook aan regels gebonden, maar dit is toch een antwoord waar niemand op te wachten zit.

Kunnen we alles gewoon terugbrengen dan?
Samen met het lawaai vd ventilator gaat me dit behoorlijk ergeren.

En neen ik heb de 5 dagen al overschreden, maar jullie hulp maakt die 5 dagen niet echt reeel.

Moses 35i
Hmmm waarom krijg ik nu erg nare herinneringen aan @home en UPC?

corner28
@Fludizz, waarom sluit de WII niet gewoon rechtstreeks op je tv aan. Heb ik thuis ook gedaan.

Giant2000
Ik zou ook liever niet mijn dvd speler via de kpn tuner hebben draaien. Eventueel via een SCART verdeeldoos laten draaien, kosten niks meer tegenwoordig.

corner28
Ik heb mijn dvd-recorder gewoon rechtstreeks via de hdmi aangesloten op mijn televisie om dvd's te kijken. Geen problemen. En ik gebruik de 1960 voor de opnames.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DVD's kijken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bij voetbal kijken is beeld soms blokkerig KPN Televisie Storing 12 04 oktober 2014, 01:05
DVD kijken lukt niet met Motorola 1963 Algemeen 4 02 januari 2014, 12:15
VPN opzetten zodat ik buitensthuis iTV kan kijken. Hardware instellingen 7 31 december 2013, 11:10
programma opnemen en gelijktijdig een opgenomen programma kijken KPN Glasvezel diensten 1 12 december 2012, 21:10
tegelijk opnemen en ander programma kijken niet meer mogelijk KPN Televisie Storing 3 17 juli 2012, 20:27
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost06:08:20
| KaPteiN10:28:09
| jan1914:14:17
| xwardox15:29:28
| MacDaddy 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10