obey-robots.txt
20 Januari 2017, 10:57
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

vervanging hardiskrecorder/interactieve tv

1wendie1
Ik heb van kpn bericht gekregen dat wegens vernieuwingen de harddiskrecorder/tvontvanger van mijn interactieve tv vernieuwd gaat worden
hierbij ook de opmerking: heeft u nog programmas op uw harddisk staan, kijk deze dan voor november 2009
want hierna zijn ze niet meer toegankelijk ????

nou wil het zo zijn dat ik een aantal keer op tv ben geweest en ik die programmas dus op me harde schijf van me tv ontvanger heb bewaard
die wil ik dus ook NIET KWIJT, wie weet hoe ik deze eraf kan halen ???
naar me laptop

bedankt alvast
Gewijzigd door 1wendie1 op 24 september 2009, 15:57

KPNwebcare2
Hallo,

Helaas zullen uw opnames niet overzetbaar zijn.

Hier even brief:
KPN is continu bezig om haar Interactieve TV product te verbeteren en verder te ontwikkelen. Een belangrijk onderdeel van Interactieve TV is de Interactieve TV ontvanger waar u momenteel gebruik van maakt. Inmiddels is er een nieuw en verbeterd type TV ontvanger met ingebouwde harddiskrecorder beschikbaar. Deze nieuwe TV ontvanger biedt de mogelijkheid om in de toekomst programma’s in HD kwaliteit te bekijken, een HDMI kabel aan te sluiten en zapt sneller.

Vanwege de nieuwe ontwikkelingen op technisch vlak wil KPN graag de door u aangeschafte TV ontvanger vervangen. Hierdoor beschikt u, als vaste klant van KPN, continu over de beste tv faciliteiten. Daarom ontvangt u tussen 1 en 31 december 2009 kosteloos een nieuwe TV ontvanger met ingebouwde harddiskrecorder. Deze beschikt over dezelfde functionaliteiten als uw huidige TV ontvanger.

Wij wijzen u er graag op dat na het vervangen van de huidige TV ontvanger, u niet langer beschikt over uw reeds opgenomen programma’s. Hebt u nog opnames op uw harde schijf staan, kijkt u deze dan voor 31 december 2009. Vanaf 1 januari 2010 kunt u geen gebruik meer maken van de huidige TV ontvanger.

Eind november ontvangt u nog een brief waarin wij u zullen laten weten wanneer u de nieuwe TV ontvanger thuis gestuurd zult krijgen en tevens informatie over de installatie. Tot die tijd hoeft u niets te doen.

Wilt u meer weten over het omwisselen van de TV ontvanger, ga dan naar www.kpn.com/helpitv en klik op nieuwe TV ontvanger voor meer informatie
www.kpn.com/webcare

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vervanging hardiskrecorder/interactieve tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
suse en interactieve tv Algemeen 2 04 november 2016, 00:09
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten 7 13 maart 2016, 23:38
Geen signaal meer interactieve TV Frequently Asked Questions 4 15 juli 2015, 18:02
Interactieve tv aansluiten beamer Algemeen 4 29 november 2014, 23:28
KPN Interactieve TV Ontvanger resetten KPN Handleidingen 1 25 augustus 2014, 16:20
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MacDaddy00:32:29
| KaPteiN00:35:26
| eogcnlGhost11:31:32
| Ricardojoosen16:29:30
| Gil020220:15:55
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?