obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Windows Vista 64-bit kan geen draadloze verbinding tot stand brengen
steegathome
Vandaag geprobeerd om voor mijn ouders hun internet + bellen pakket te activeren. Thuis en voor anderen al vaak genoeg gedaan dus zou appeltje eitje moeten zijn. Nou, kom ik toch van een koude kermis thuis. Allereerst tot de ontdekking gekomen dat de meegeleverde software van KPN geen 64-bits Vista ondersteund, dan maar handmatig gedaan. Maar wat schetst mijn verbazing, ik zie alle draadloze netwerken in de hele buurt, behalve de KPN Experia box. Vervolgens maar bekabeld aangesloten en het werkt meteen.
Heb het vervolgens gezocht in het wifi kanaal, zowel Experia 787v als van de RealTek in de laptop op kanaal 1 ingesteld en jawel hoor, ik zie het netwerk. Kan ook verbinden, maar is me niet gelukt een internet verbinding op te stellen.

Ik lees op het forum veel over verbindingen die ge-reset worden, maar zover komt het bij mij niet. Wie kan mij helpen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Windows Vista 64-bit kan geen draadloze verbinding tot stand brengen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Advertentie