obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Voip telefoon via Eternet uitgang Experiabox V8
Jan Craenen
Goede middag allemaal,
Omdat ik nieuw ben op dit forum, weet ik niet of ik de juiste weg bewandel, maar dat hoor ik dan wel.
Graag wil ik weten of het mogelijk is, een VOiP telefoon aan te sluiten op de Ethernet uitgang van de Experiabox V8.
Ik heb maar 1 UTP kabel naar mijn werkruimte en daar zou ligt een switch met de PC en de netwerkprinter.
Het kan uiteraard via een andere provider, maar kan het ook via de KPN ??
Graag reactie
Vriendelijke groet
Jan C
 
eogcnlGhost
Helaas is dit niet meer mogelijk bij de KPN.
De enigste oplossing is om je nummer bij een VOIP provider registreren en alles buiten de KPN om te regelen.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Jan Craenen
Daar was ik al bang voor. Toch bedankt voor dit snelle antwoord. Vriendelijke Groet Jan C.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voip telefoon via Eternet uitgang Experiabox V8', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Vaste telefoon DX800a Hardware firmware : 4 17 mrt 2018
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Advertentie