obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Fon schakelt zichzelf steeds uit.
wtcls
Goedemiddag,
Ik heb sinds een week een nieuw v9 modem omdat ik graag gebruik wil maken van Fon in het buitenland. Maar telkens als ik Fon inschakel in het modem schakelt het zichzelf weer uit. Kan iemand mij aub uitleggen wat ik moet doen zodat het ingeschakeld blijft ?
Bedankt,
Wil
 
eogcnlGhost
Nog maar een keertje KPN bellen en zeggen dat je een Experiabox V10 wilt hebben.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
eogcnlGhost
En als je dan mijn berichtje even leest, zie je daar de oplossing staan.
KPN heeft dit al maanden in onderzoek en de oplossing heet V10.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fon schakelt zichzelf steeds uit.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet steeds traag KPN Internet Storing : 3 15 jul 2016
Wifi samsung smart tv valt steeds weg WiFi : 6 29 jan 2015
H220N kpn glasvezel nog steeds niet normaal kunne gamen ps3 Helpdesk : 10 09 feb 2014
Ontvanger schakelt tergend langzaam Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 7 03 jan 2014
KPN streams nog steeds veel te laag. KPN Glasvezel diensten : 2 04 okt 2013
Advertentie