obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid
Wimkijkt
Ik heb de laatste versie van de decoder met Netflix en de glasvezelkanalen 660 enz.
Deze decoder geeft een constante ergernis omdat ik telkens het tv geluid opnieuw moet synchroniseren.
Ik heb de decoder even uitgewisseld met een oude decoder van een andere tv en deze decoder heeft dit probleem niet. Herkent iemand dit probleem en heeft hij of zij misschien een oplossing?
 
eogcnlGhost
Even KPN bellen voor een nieuwe decoder, het kan een geheugen probleempje zijn (komt soms voor).
Als je er bij de nieuwe nog steeds last van hebt, kom dan even terug en kijken we verder.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Wimkijkt
Oké,ga ik doen.

Grt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk : 5 08 aug 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
Advertentie