obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe Experia V10
lobo405
Sinds een tijdje de nieuwe Experia V10 om te kijken of de helaas bekende problemen met iTV opnames (haperen, geluid weg, niet goed kunnen snel spoelen etc.) over zouden zijn (niet dus).
Nu heb ik wat problemen met de Wi-Fi verbinding met mijn HP printer die op circa 1 m afstand staat.
Om de zoveel tijd is de verbinding weg.
Omdat ik vermoed dat dit met het "leasen" van een beperkte tijd is, wilde ik met vaste IP adressen werken.
Dus met DHCP Binding.
Ook wilde ik met MAC enable werken om alleen geregistreerde apparaten in mijn netwerk te werken.
Nou dit lijkt dus voor geen meter te werken binnen de V10/
Klopt dit?
Sterker nog, sinds ik met Binding en MAC enable werk (en uiteraard de toegestane MAC adressen ingevuld) kan ik mijn HP printer helemaal niet eens meer verbinden via Wi-Fi.
Ik moest eerst alle MAC adressen verwijderen en MAC enable weer uitschakelen voordat ik überhaupt weer de printer kon verbinden (Zowel WPS als handmatig werkten niet)
Iemand een idee?

Met de V8 die ik eerst had, had ik ook al wel problemen met wegvallen verbinding, vreemd genoeg met de V9 die ik een tijdje net na mijn verhuizing kreeg weer niet.

En zijn er eigenlijk betere handleidingen van de V10 beschikbaar?
De huidige handleidingen vertellen nagenoeg niks en leggen ook niks uit over veel settings.

Thanks, Bob
 
eogcnlGhost
Hoi Lobo, als je met een statisch (vast) IP adres werkt heb jeniets meer me de DHCP te maken.
DHCP geeft zelf adressen uit voor apparaten die geen vast IP adres hebben.

Je printer heeft meestal een eigen software pakket om de printer te verbinden met de WiFi naar keuze.
Hij zoekt zelf wat er in de buurt is, paswoord invullen en klaar.
Meestal moet je bij de installatie op de WiFi je printer even aansluiten op je PC via de USB kabel, als alles is ingesteld haal je hem van de USB af en is hij klaar voor WiFi gebruik.
Heeft jou printer dat niet, geef dan even merk en type van je printer en dan kijk ik even voor je hoe je die het beste in je netwerk zou kunnen hangen.

Je TV: hoe is je kastje aangesloten op je V10?
Heeft hij een eigen kabel van je decoder naar de V10 of zit je computer netwerk op de zelfde kabel/netwerk?

MAC adres filtering, is opzich nutteloos, vooral in je bedrade netwerk.
Op je WiFi wordt het alleen gebruikt als je geen WiFi paswoord gebruikt.

De handleiding van de V10 is er niet duidelijker dan die op de KPN site staat.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
lobo405
Thanks voor je antwoord.
De bedoeling was niet om een statisch IP adres vanuit de printer te maken, maar vaste IP adressen door de DHCP aan de verschillende apparaten toe te kennen.
Dat heb ik vroeger met mijn Fritzbox ook gedaan en dat geeft veel meer controle.
Helaas lijkt dat met de Experia (V10) niet te lukken.
Sowieso vind ik het irritant dat steeds meer makers van alles dicht timmeren.
Microsoft met Windows 10 (zelfs de drivers worden door je strot geduwd en aanpassingen die ik had gemaakt betreffende inloggen werden na een update gewoon weer er uit gegooid)
Steve Jobs met Apple die alles voor jou bepaalt
En ook KPN met de Experia die per nieuwe versie steeds verder dichtgetimmerd/afgeschermd worden.
Maar dat terzijde.

Mijn HP printer kan ik gewoon via het touchpanel instellen, of via de browser zodra er een netwerkverbinding is, bedraad of via Wi-Fi.
Of ik kies WPS hetgeen nog sneller gaat, alleen is WPS niet altijd even veilig, bij Ziggo is het standaard in hun kastjes uitgeschakeld.
Ik heb daar geen aparte programma's voor nodig, ook al KAN het wel.

Maar ik wil gewoon controle hebben over welk IP adres VAST door de DHCP server naar welk apparaat gaat en blijft gaan, zonder te verlopen (de Binding dus)
En ik wil via MAC controle bepalen welke apparaten wel of geen toegang hebben tot mijn Wi-Fi.
Dat kon en deed ik met XS4ALL en de Fritzbox en de voorgangers ervan, en dat zou ik gewoon met die Experia V10 ook willen.
Ik krijg nogal eens mensen over de vloer die even op mijn netwerk willen (vrienden van mijn kinderen) en die wil ik direct weer kunnen uitbannen als ze weg zijn.
Nu heb ik dat maar opgelost met een oude Fritzbox die ik als gastennetwerk heb ingericht met een beperkt bruikbaar netwerk, alleen op internet, maar lokaal kunnen ze niets bereiken.
Dat WPA2 wachtwoord wissel ik regelmatig en ik heb een IP scanner die direct meldt als er een onbekend apparaat op komt, bevalt goed.
Maar ik wil het privénetwerk via de Experia V10 ook gewoon zelf controleren en dat lijkt gewoon niet te werken ook al kun je het wel instellen via de browser ingelogd zijnde.

Dan de TV.
Een iTV box is direct via UTP kabel aangesloten
Een via zo'n 230 volt "draadloos" (nou ja draadloos)
Oudere opnames geven veel problemen met snel vooruit af achteruit spoelen, speolen dan naar bijvoorbeeld 12-13-14-15 minuten en dan ineens terug naar 8 minuten, of zelfs naar begin opname.
Als je stopt met kijken en later weer verder wilt kijken dan hebben vooral oudere opnames het probleemdat je niet verder kunt kijken ook al wordt dat wel aan je gevraagd, maar het begint weer van voren af aan.
Als je dan naar een lange opname kijkt (Lord of the Rings of zo) en je hebt ook dat probleem met snel spoelen dan wordt je niet vrolijk.
Geluid is soms weg na snelspoelen of niet synchroon.
Soms hapert het beeld en het geluid na snelspoelen, ook na gewoon even pauzeren tijdens het kijken (plaspauze, of koffie zetten).
Het probleem is gewoon bekend bij de KPN, de monteur die hier heel lang was heeft het gezien en overlegd met de centrale (Cloud) en wordt hier op het forum ook regelmatig genoemd en er schijnt hard aan gewerkt te worden.
Maar het is irritant en wat de monteurs hier ook geprobeerd hebben, niets helpt, ook niet die nieuwe V10.
Irritant vind ik zelfs dat de nieuwe Arcadyan iTV kastjes die ik nu heb slechter werken dan de voorgaande Arris die ik had.
Deze geven meer problemen, waren superlastig in te stellen na vervangen van de Arris (die meteen werkten bij de installatie) en de afstandsbediening werkt inderdaad zoals ik al las op het forum bar slecht op die Arcadyan. Gaat vaak niet aan, of juist niet uit, doet soms iets heel anders dan ik wil, of helemaal niets.
Met de andere afstandsbediening precies hetzelfde terwijl ze het op de iTV kast beneden prima doen.

Ik hoop nog steeds dat iemand mij kan vertellen of je nu wel of niet met de Experia V10 ,et DHCP binding kunt werken en zo ja hoe.
En hetzelfde geldt voor MAC enable en toekennen van toegestane MAC adressen op Wi-Fi
 
eogcnlGhost
Hoi Lobo, je hebt een hoop geschreven en ik zal al lezent antwoorden, dus het kan voorkomen dat ik dubbel terug schijf.

Nu begrijp ik wat je bedoelt, je Wilt via de V10 Statisch IP adressen toekennen, tja helaas gaat dat niet met de Experiabox.
Maar je kan het wel omgedraait doen, wat een beetje omslachtig is en op het zelfde neer komt net als of je vaste IP adressen toekent.
Je raad het zeker al, elk apparaat een statisch IP adres toekennen, dan de V10 even uit het stopcontact, de adressen worden vast gelegt in de V10 en je kan alles weer dynamisch zetten.
Dit geeft het zelfde resultaat, maar dan zou je net zo goed alles op Statsch kunnen laten staan, waarom dubbel werk verrichten.

Het dicht timmeren van de Experiabox.
ZTE is de maker van de V10, maar niet de gene die hem heeft dicht getimmerd, die schuld ligt bij de KPN met hun aangepaste software onder de firmware van ZTE.
Koop je de zelfde modem (eigen router) dan krijg je een keurig nette open router zonder onzin van grote platen voor de ramen.

Windows 10, ja en nee.
Het ligt er een beetje aan hoe je de update insteld.
Je kan namelijk instellen dat Windows 10 wel of geen drivers mag installeren.
Ik weet niet hoe dat in die gratis update versie (versie Home) zit, maar ik heb zelf de W10 X64 Ultimate orgineel (los gekocht) en daar kan je dat aan en uit zetten.

HP printer:
1 van mijn printers is een HP Deskjet 3070 met WiFi en E-print.
Als ik he via het touchpanel doe dan, erger ik me dood omdat hij niet wil doen wat ik wil en erger nog meestal wil verbinden met een WiFi netwerk in mijn huis waar ik hem niet op wil hebben.
Ik hang hem altijd even een pc in het netwerk waar hij op moet komen, stel de WiFi in, trek de USB eruit en kan hem neer zetten waar ik wil.
Misschien toch een idee om het zo te doen, dan je dood te ergeren aan iets wat je simpel kan oplossen.

WPS zou ik zo-ie-zo uitzetten, WPS is zo makkelijk te kraken op een Experiabox maar ook op andere routers.

Controlle over het netwerk:
Je zat al aardig in de richting met een gasten netwerk via een Fritzbox.
Maar dit kan makkelijker, het kost wel even een paar €€€, maar dan heb je in de toekomst ook geen gezeur als je weer een nieuwe Experiabox zou krijgen.
Er zijn routers die hebben een eigen netwerk en een gasten netwerk (kan ingesteld worden wel en geen toegang tot prive netwerk).
1 van deze routers is de TP-Link AC1750 LINK, als ik er iets over moet zeggen, super ding.
Hang je hele netwerk hieraan, 1 kabeltje naar de Experiabox en je bent klaar, komt er een nieuwe Experiabox, lekker omwisselen en klaar is keer.
Al je instellingen zitten dan toch in de router.

De TV:
Je TV kan vele redenen hebben.
Ik denk dat ik hier maar eens een beschijving van ga maken bij de handleidingen - klik mij.
Ik zie dat er inmiddels veel mensen zijn met het zelfde probleem wat 9 van de 10 keer niet aan de KPN ligt, maar aan onwetendheid of hoe het signaal door de muur verplaatst.
Ik weet niet hoe goed je bent met stroom in de vorm van zelf aansluiten om een test te doen.

Maar als je weet hoe electra werkt kan je de volgende test doen en zien of het dan nog steeds stotterd, haperd en irritant doet.
Sinds je iTV kastje niet geaard is heb je maar 2 draden nodig, blauw en bruin (vaste kern, dus geen verlengsnoer/haspel).
Zet aan de ene kant van je draad een geaarde stekker (omdat die makkelijk aan te koppelen is) en aan de andere kant een insteek stopcontact (waar je draden niet hoeft vast te schroeven).
Stop de stekker in het stopcontact op de plaats waar je V10 en je Power-Lan in het stopcontact zit, sluit op de andere kant (je insteek stopcontact) je andere Power-Lan aan en de rest er achter (iTV).
Is het nog steeds slecht, dan kan het nog aan je Power-Lan adaptor liggen of aan je internet snelheid.
Is het signaal nu perfect zonder gestotter, gehaper en irrtant te zijn, dan raad je het denk ik al, het ligt aan de bekabeling in je muur en/of stopcontact en/of lasdopjes in je lasdozen of misschien wel aan alles.

Het zal niet aan je Experiabox liggen, dat kan ik je voor 99% aan zekerheid geven en zeker omdat hij al een keer verwisseld is.
Het stroom netwerk in huis is voor 90% van de gevallen de schuldige, maar zoals je zelf al zegt, KPN kan een monteur sturen en niet oplossen, maar die is ICTer (meestal ook nog beperkt tot wat KPN levert) en geen elektricien.

Ik hoop dat je een paar ideeën hebt opgedaan en/of het je een beetje heeft geholpen.

Van het snoer test, kan je als je die natuurlijk hebt, een klein TVtje pakken en gewoon naast je modem zetten, zodat je het test kabeltje lekker kort kan houden, voor als je met meerdere in huis bent, een ongeluk zit in een klein hoekje en onder stroom staan doet echt zeer.
De lengte die Power-Lan aan kan is langer dan jij in je huis kwijt kan.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
lobo405
Wederom bedankt voor je zeer uitgebreide antwoord.
Ha ha, ik weet dat het KPN is die de boel zo laat dichttimmeren, vind het alleen super irritant.
Ze hadden dan ook beter het deel van DHCP Binding kunnen weghalen, nu heb ik veel tijd en moeite gestoken in iets wat blijkbaar/schijnbaar niet werkt.

Dat met vaste IP adressen kan helaas niet volledig.
Ik heb devices waar dit niet zo 1-2-3 mee kan (bijvoorbeeld voor de CV installatie).
Daarvoor moest ik ook het kanaal vast instellen sinds ik de V10 had, want die gaat t/m kanaal 14 en de CV niet verder dan kanaal 11 op 2,4 GHz, dus was ik daar al mijn verbinding steeds kwijt.
Dat zou trouwens ook weleens voor mijn HP printer het geval geweest kunnen zijn.
Maar ik wil/kan dus ook niet volledig op statisch gaan, dan moet ik ieder nieuw apparaat en eigenlijk alle apparaten statisch doen en met die CV kan dat niet eens.
Overigens kan ik bij mijn weten mijn HP niet via USB instellen, maar ik kan me vergissen hoor.

Die Fritzbox sluit ik aan op een manier die lijkt op wat jij zegt.
Die (redelijk nieuwe) Fritzbox heb ik via de WAN poort aangesloten op een van de 4 UTP poorten van de Experia en die WAN poort heb ik zo heb ingesteld dat de Fritzbox nu als extra Switch met een specifiek gedefinieerd Wi-Fi gastennetwerk kan gebruiken.
Ander modem, geen probleem, gewoon opnieuw aansluiten. Wel op internet via die Fritzbox, maar niet op het lokale netwerk.
En wat extra UTP poorten beneden als ik die nodig mocht hebben.
Windows 10 heb ik ook de uitgebreide versie.
Na grote problemen omdat ze dus ook de verkeerde video driver hadden gebruikt en ik steeds BSOD's kreeg heb ik dus inderdaad die drivers uitgeschakeld voor update.
Dat vindt Bill niet leuk, dus mekkert hij steeds dat de drivers niet ge-update kunnen worden, irritant.
Wat ik bedoel, is dat ze allerlei instellingen die ik had gewijzigd weer hadden teruggeschroefd.
Dat wil ik niet, daar moet Bill met zijn crew vanaf blijven (bijv. kunnen inloggen als echt de administrator).
Ze hadden dus weer mijn local inlogprocedure uitgeschakeld.
Maar ook had ik die irritante pijltjes bij snelkoppelingen weg gehaald en die stonden na de laatste update er ook weer.
Plus nog wat andere zaken.

Op de HTS Electronica heb ik weliswaar elektra niet als hoofdvak gehad, maar het hoorde er wel bij.
Het probleem dat ik heb met de TV is op zowel de direct via UTP aangesloten als via de PowerLAN.
Ik heb samen met die KPN monteur al dingen bekeken en zowel van de monteur als vanaf de bijzonder behulpzame KPN helpdesk heb ik te horen gekregen dat ze deze problemen kennen.
Het feit dat het vooral OUDE opnames betreft geeft al aan dat er ergens in de Cloud en de bijbehorende software van KPN iets fout zit.
Nieuwe opnames of pauzeren geven slechts een deel van het probleem.
Alleen dat wat haperen en af en toe slechte sync tussen beeld en geluid NA pauzeren (bij reclame bijvoorbeeld) en daarna snel doorspoelen, of juist als je even terug moet spoelen en dan weer starten KAN het gebeuren dater even wat probleempjes zijn.
Dat was in mijn vorige huis met de eerste installatie al zo (TV stond op 2 meter van de Experia, toen nog een V8) en is na de verhuizing niet anders. Beide huizen zijn redelijk nieuw met goede elektra.
Bovendien is voor mijn hele kantoor (ivm goede randaarde die ik wil hebben, ervaring van mijn tijd als Support Engineer in de computerbranche) voorzien van goede randaarde, direct naar de meterkast en mijn hele meterkast is bij de verbouwing vernieuwd en getest.
Het gewone beeld is dus goed, geen problemen.
Alleen na pauzeren, snel spoelen (voor- of achteruit), herstarten na gestopt te zijn.
En dan vooral nog eigenlijk bij oudere opnames.
En dan zowel bij de vaste UTP aansluiting als bij de PowerLAN

Maar goed, ik weet nu dat DHCP binding en MAC enable niet (goed) werkt bij de Experia V10
Jammer.
Misschien dat ik een aparte Router koop met Wi-Fi waar ik dit dan wel kan en die net als de Fritzbox aansluit, op een manier als jij ook zegt.

Groet, Bob
Gewijzigd door lobo405 op 18 december 2015, 09:44
 
eogcnlGhost
Zoals je zegt zou het voor je CV dus geen probleem moeten zijn, je Experiabox gaat tot 14 en je CV maar tot 11, 11 komt voor in de Experiabox.
Ook hier is het weer, als hij het WiFi signaal kwijt raakt is het door de DHCP die je CV een adres heeft gegeven, als je je CV een statisch adres geeft dan is je probleem opgelost.
Die kanalen hoef je opzich zelf niet aan te zitten, hij zou het op elk kanaal moeten doen.

Je hebt vast wel een smartphone of tablet, je zou het programma WiFi Analyzer erop kunnen zetten en naast je CV gaan staan om vervolgens te kunnen zien welk kanaal het beste daar aankomt en dan je WiFi netwerk vast zetten op dat kanaal.
Als het verste apparaat er mee kan werken, dan kunnen de rest van je apparaten dat meestal ook.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
lobo405
Je had blijkbaar alleen mijn korte antwoord gelezen, klikte per abuis op antwoord bekijken, dus moest via omweg terug.
Ik heb nu een heeeeeel lange reactie.
Ik heb op mijn Smartphone idd de Wi-Fi Analyzer en zo het kanaal gezocht dat het minst gebruikt wordt en het sterkste is bij de CV thermostaat.
Van de fabrikant kreeg ik het advies om dus de Wi=Fi zo in te stellen dat hij NIET op een kanaal boven 11 zou komen.
Maar bedankt voor de tip dus.

Voor controle van mijn Wi-Fi netwerk heb ik Wireless Network Watcher van NIRSOFT (die overigens ook mijn LAN controleert) en die controleert steeds op de achtergrond alles.
Zo zie ik ook meteen dat de iPhones van mijn vrouw en dochter steeds de verbinding verbreken en weer openen, erg irritant.
Ik heb een Samsung en daar heb ik dat niet mee, gelukkig.
De accu gaat desondanks lang mee.

Ik zie je reactie op mijn lange antwoord wel.

Groet, Bob
 
eogcnlGhost
Ik geef ook even een kort antwoord voor ik je lange verhaal ga beantwoorden.

Over de software die je gebruikt.
Hier 3 andere opties die super en waarschijnlijk nog beter werken vooral die van Cisco.
Ciso heeft ook wat extra funtie, zoals het wel en geen toegang geven tot elkaar en het uitsluiten van IP/MAC adressen (zoals je al graag wilde).
Je kan er zelfs een remote desktop mee maken binnen je eigen netwerk.

Maar goed even het lijstje van super naar is ook wel goed:
1. Cisco Network Magic (is even zoeken maar je vind hem wel, serie nummer wel nodig.
2. Wireshark
3. NetPalpus 2.8

ZIe ook je PM.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
lobo405
WireShark heb ik geïnstalleerd, maar nog niet gebruikt.
Ik mis in Windows 8, 8.1 en 10 erg de visuele info over het netwerk dat in XP en 7 wel was (Netwerkcentrum).
Heb al diverse mensen moeten helpen die sinds Windows 10 ineens geen internet meer hebben en dan was een eerste blik in dat netwerkcentrum al een verheldering.
Ik kwam er net trouwens achter dat na de laatste update van Windows 10 opnieuw door Bill mijn instelling omtrent NIET updaten van drivers ook was terug gedraaid verdorie.
Laten ze toch afblijven van dat kleineren van wat mensen zelf willen.
 
eogcnlGhost
Een statisch adres is een optie naast de DHCP.
Je hoeft niet elk apparaat op een statisch adres te zetten, apparaten die af en toe lang komen kan je gewoon op de DHCP laten staan, ook de apparaten die niet met een statisch adres overweg kunnen kan je op de DHCP laten staan.
Maar er zijn maar weinig apparaten die niet statisch kunnen, zover ik er een paar ken, eigenlijk geen.

Geef het merk en type van alle apparaten die je niet statisch krijgt: je CV, printer, eventueel nog iets anders.
Ik kan je er hoogst waarschijnlijk wel bij helpen of op weg helpen.

Aansluiten van je Fritsbox:
Je kan hem op 2 manieren aansluiten met allebij hun eigen voor en na delen.
- Experiabox > Fritzbox WAN = Je kan nu een SUB netwerk maken: KPN 192.168.2.* > Fritzbox bijvoorbeeld :197.1.15.* (of wat jou leuk lijkt), iemand die via de WiFi in je 192.* netwerk zit kan niet zomaar in je 197.* netwerk en zelf als die via de LAN kabel zit en niet weet dat dat netwerk er is, dan ziet hij hem niet eens (behalve met een goede netwerk scanner, maar wie heeft dat nu).
Standard gateway: 192.168.2.254 (hoofd adres van de Experiabox)
Sub4: 255.255.255.0
IPv4 DNS1: 195.121.1.34
IPv4 DNS2: 195.121.1.66

Je kan ook de Google DNS gebruiken:
IPv4 DNS1: 8.8.8.8
IPv4 DNS2: 8.8.4.4

- Experiabox > Fritzbox LAN = Alles blijft onder het netwerk 192.* je hoeft geen rare fratsen uit te halen om iets werkend te krijgen (simpelste manier).
Geen extra instellingen nodig.

W10:
Voor heel veel irritante dingen heb je goede forums waar je ze uitleggen hoe je irritane dingen uit kan zetten.
TIP van de dag: Zorg dat Windows Defender helemaal uit staat, dit is de grootste boosdoener van de meeste ellende.
Hoe je kan zien dat die echt uitstaat: Als je hem aanklikt krijg je een popup scherm met de medeling: Dit programma is uitgeschakkeld.
Krijg je iets anders te zien dan staat hij op een 1 of andere manier nog (gedeeltelijk) aan.

iTV:
Welke decoder heb je nu precies?
HMB2260 is op dit moment de nieuwste (USB stick geheugen)
De oude oude versie had een Flash drive in de vorm van een SSD, maar het geheugen was zo klein dat het eigenlijk een nuttelose toevoeging was.

Hoe snel is je internet verbinding? en hoeveel iTV kastjes heb je fysiek aan staan.
iTV maakt geen verschil tussen aan en uit, hij blijft het zelfde aan data gebruiken.
Tot ongeveer een max. van 10Mbit.
Heb je dus internet van 40 Mbit en bijv. 3x iTV dan raad je het denk ik wel: gestotter hier en daar.

Overal is een oplossing voor, anders had het geen probleem geheten.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe Experia V10', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie