obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Storing - we zijn niet bereikbaar
peterpan_1966
We hebben sinds 22 september een storing dat we niet bereikbaar zijn op de vaste telefoon. Daar kwamen we pas vorige week achter, we vonden het al zo rustig...

We konden we bellen maar niet gebeld worden. Zelf al het modem een aantal keer gereset maar het euvel bleef. Andere poort gebruikt maar het euvel bleef. KPN gebeld en die hebben op afstand nogmaals het modem gereset en geen verandering. KPN heeft monteur gestuurd en hij heeft een eigen telefoon aangesloten en die werkte, dus volgens KPN niets aan de hand, het moest onze huistelefoon zijn die kapot was, pas 1,5 jaar oud maar het zou kunnen. Een andere telefoon gekocht maar nog steeds een storing. Ik kan KPN wel weer bellen maar als er dan iemand komt en ze zeggen dat alles goed is, kost mij dat weer voorrijkosten.

Heeft iemand een idee?

Mvg,
Peter
 
eogcnlGhost
Ik heb wel een idee, maar of dat het is weet ik niet.
Zoals je zegt heeft de KPN zijn eigen tel aangesloten, met zijn eigen snoertje.
Het idee is: zet er eens een nieuw snoertje tussen van de modem naar de telefoon, doet hij het dan wel ligt het aan het snoertje.
Doet hij het dan niet, dan moeten we met nieuwe ideeën komen.
Laat even weten of het werkt of niet.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
peterpan_1966
Afgelopen woensdag de nieuwe telefoon (de 2e want ik dacht dat de 1e nieuwe kapot was) rechtstreeks met bijbehorend nieuw kabeltje op het modem aangesloten.

Op poort 1 gaat de telefoon over maar bij opnemen geen gehoor, naar buiten bellen doet ie niet.
Op poort 2 doet ie helemaal niets, niet gebeld worden en niet kunnen bellen.

Misschien dat het toch ergens in het modem zit?

Gr,
Peter
 
eogcnlGhost
Dan zou ik nog 2 dingen kunnen bedenken of je hebt glasvezel (oplossing heb ik) of je modem is kaduuk (even KPN bellen voor een nieuwe) of er staat een VOIP instelling niet goed en dat kan alleen KPN aanpassen.

En die voorrij kosten, dat komt omdat het TECH-TEAM wat KPN gebruikt niet van KPN is, maar een extern bedrijf is wat voor KPN werkt.
Je kan net zo goed de techneut van om de hoek laten komen, is meestal nog goedkoper ook.
Maar de optie nieuwe modem is gratis.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing - we zijn niet bereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie