obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Silverlight
Wilsophie
Ik heb op de laptop de KPN app geïnstalleerd en ik kan via de link kpnitvonline ook tv kijken, d.w.z. dat kon altijd tot ik windows 10 met de "edge" heb geïnstalleerd. Via de app heb ik geen mooi beeld, en via de link krijg ik steeds dat scherm van Silverlight wat ik moet installeren, maar hij is al geïnstalleerd.
Ik begreep dat via de Edge explorer als ik het goed zeg dus geen tv meer kan kijken.
Heeft u een oplossing?
Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd. Wij hebben een totaal pakket van KPN.
 
eogcnlGhost
Ik heb toevallig gisteren een officiele Windows 10 Pro in mijn brievenbus gekregen, het serie nummer krijg ik over een dag of 10 (veiligheids redenen).
Dan kan ik is even goed naar dat windows 10 gaan kijken wat er nou aan de hand is met die KPN TV en Silverlight.
Ik weet wel dat Silverlight binnenkort niet meer wordt ondersteunt in elke browser, dus KPN moet iets gaan aanpassen aan de app en online-tv.
Het kan best zijn, dat dit misschien wel de reden is dat hij het daarom niet goed doet in W10 (ik hoor ook dat het in andere Windows soms niet werkt).
Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Als ik een antwoord weet komt het KLIK MIJ <<< daar te staan.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
ahoog
Met de kleine browser PALE MOON ( http://www.palemoon.org/palemoon-win32.shtml) werkt KPN TV-online wel onder W10
 
eogcnlGhost
En als je gewoon firefox gebruikt doet hij het ook.
Google Chrome wordt op dit moment niet ondersteunt, omdat Google Chrome zelf Silverlight niet ondersteunt.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
ahoog
Helaas, ITV werk niet met F.fox bij mij sinds ik W10 heb.
Nieuwste versies F.fox en Silverlight geïnstalleerd. Helpt niet.
Met Pale Moon geen problemen.
Gewijzigd door ahoog op 02 januari 2016, 21:38
 
eogcnlGhost
Dan doe je toch iets verkeerd,
Je kan Silverlight wel installeren, maar je moet ook toestemming geven dat Firefox Silverlight mag gebruiken.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
ahoog
Ik denk eigenlijk dat de KPN iets verkeerd doet!! Ze moet de klanten goed voorlichten over haar producten en meegaan in de tijd en de veranderingen.

Kun jij aangeven hoe dat moet, F.fox opdragen om Silverlight te accepteren.

Groet
Arjen
 
eogcnlGhost
Hier even wat plaatjes:

w10_firefox_silverlight_toestaan
w10_firefox_itv
w10_ie_itv
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Silverlight', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN ITV werkt niet meer met Firefox rel. 52 (Silverlight not supported) KPN Televisie Storing : 2 21 mrt 2017
ITVONLINE van KPN werkt wel met Silverlight versie 4.4.10329.0 Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 5 01 mrt 2014
Advertentie