obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken
Slecht beeld bij sportuitzendingen
PhilipV
Wie heeft er voor mij een oplossing?

Ik heb een Sony Bravia KDL-32W705b 200Hz LED Smart TV, full HD, i.c.m. met een digitale TV via een Experiabox V9, aangesloten via HDMI
Het beeld bij films, documentaires, etc. is perfect, maar bij sport gaat het mis.

Als ik voetbal kijk is het beeld onscherp, en de voetballers worden vaag en onduidelijk. Binnen 5 minuten heb je echt hoofdpijn.
Als er ingezoomd wordt op een speler is er weer niets aan de hand, maar bij een overzicht van een veld met snelle rennende spelers is niet om aan te zien.

Samen met KPN alle opties getest, Scardkabel geprobeerd, diverse beeldinstellingen geprobeerd en aangepast, maar niets helpt.

Het laatste bericht van KPN was dat het aan de TV ligt en dat ze mij niet kunnen helpen, maar dat kan niet zo zijn. Bij Ziggo kreeg ik perfect beeld op deze nagenoeg nieuwe TV. Ook bij sport en ook bij HD kanalen. KPN kan mij niet meer helpen en ik zit met sportuitzendingen waar ik echt niet naar kan kijken.

Hebben meer mensen dit probleem en heeft iemand voor mij de ultieme tip of oplossing?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slecht beeld bij sportuitzendingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht KPN Televisie Storing : 2 30 nov 2016
Nieuwe KPN app slecht?! Programma aanbod : 2 30 okt 2016
Advertentie