obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nieuws van/over KPN. Post hier je nieuwtje betreffende KPN.
 Onderwerp afdrukken
ZTE V10 is (beschikbaar)
eogcnlGhost
KPN's allernieuwste Experiabox: ZTE V10 heeft de test fase overleeft en is opweg naar de consument.
Maar zoals altijd doet KPN weer iets wat niet helemaal klopt.
Inplaats dat de klanten die een verkrachte V9 in hun bezit hebben te voorzien van de mooie nieuwe V10, moeten die verplicht op de V9 blijven zitten.
Nu komt het rare, de V10 wordt verlopig (onbepaalde tijd) alleen uitgelevert aan (je raad het nooit) nieuwe KOPER klanten.
Er is dus geen omwissel service voor de V8/V9 naar V10.
De V10 is in eerste instantie gemaakt voor glasvezel, koper heeft opzich helemaal geen nieuwe modems nodig.
De V8 is daar prima geschikt voor.
Maar de V9 klanten zitten in de pinarie en daar blijven ze dus verlopig nog even.

Bellen naar KPN is dus nutteloos, je zult GEEN V10 krijgen.
Zelfs via mijn interne contacten is hij niet te krijgen, zelfs zij kunnen hem niet te pakken krijgen.
Dit verhaal wordt zeker vervolgt, ik ga hier zeker achteraan.
Het kan natuurlijk niet waar zijn dat ze eerst de V8 en dan de V9 mishandelen en dan de klanten in het donker laten zitten.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
eogcnlGhost
Nou mensen, het is zover.
Met pijn en moeite heb ik een V10 gekregen.
Maar ik moet nu zeggen, doe geen moeite, blijf lekker op de V8/V9.
Ik weet niet wat ze de laatste 9 maanden hebben getest.
Van de orginele grafische interface is niets over, eigenlijk die is er niet.
Er zit een soort van snelkoppelingen systeem in wat grafisch overkomt, maar eigenlijk een kerstboom is en voor de rest nutteloos.
En wat de hoop een beetje opvrolijkte is er ook niet of doet het niet.
USB2 (3G dongel)
USB3 (Externe schijf)
SIP (niet aanwezig)
FON (kan niet worden aangeschakkeld)

Als er een update is laat ik het direct weten.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Jo3i
Toch de V10 niet alleen voor nieuwe koperklanten (klant sinds 1996, pi.net), afgelopen Vrijdag kreeg ik er een ongevraagd binnen.
Bij navraag bleek het dat hier aan vdsl gewerkt wordt en de oude modems (hier 789) geruild worden.
Hij zit bij mij nog wel in de doos, de 789 loopt hier goed en zit dan niet op problems te wachten.
 
eogcnlGhost
Eigenlijk beantwoord je nu een vraag, zonder dat je het weet.
De V10 is gemaakt voor glasvezel en jij hebt een VDSL lijn, en je krijgt een nieuwe V10 en mensen die zo'n ellendige V8/V9 hebben met glasvezel moeten maar wachten op een "ooit" zal je hem krijgen maar niet dit jaar, want de V8/V9 voldoet nog perfect.
Is toch een beetje raar.

Opzich zal je er niet slechter van worden als je de V10 aansluit.
De WiFi is de enigste echte verbetering op V10, een heus werkende 2.4 en 5.0 Ghz met zowaar een 2.5 Watt uitzend signaal (4 Watt toegestaan in NL).
Die ook echt verder komt dan de meterkast, het is voor het eerst dat ik me router die zogoed als in de tuin hangt uit kon zetten en nog signaal in de tuin had, a 3 muren verder (12 meter).
Maar natuurlijk uit veiligheids overwegingen staat de Experiabox WiFi gewoon uit en die van me router aan, maar voor de mensen die de Experiabox voor de WiFi gebruiken is het een +1.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Groenling
Dan ben ik een uitzondering op de regel. Ik heb een NAS(Medion) en kreeg de zaak niet voor elkaar. Poorten die geblokkeerd bleven. Uiteindelijk een prof erbij gehaald maar ook die liep vast. Uiteindelijk deed de V9 ook vreemd. Gebeld met KPN, antwoord, haal de V10 op en lever de V9 in. Dat gedaan, de V10 geïnstalleerd en de WIFI en internet werkt als een trein. Toen de NAS installeren, ging aanvankelijk goed want ik kon deze zonder ?? traceren in de V10. Maar ook nu, ik kan de poorten die ik nodig heb niet openzetten, ik zou in de V10 niet weten waar ik die kan vinden. Ik ben al een berg geld kwijt om dit voor elkaar te krijgen maar dit gaat me wel heel erg veel kosten. Heeft iemand een idee hoe ik poort 21 enz. open kan zetten en de rest?

*** MAAK EVEN EEN NIEUWE TOPIC OP DE JUISTE PLAATS AAN OVER JE NAS EN WE GAAN JE OP WEG HELPEN ***
Gewijzigd door eogcnlGhost op 12 augustus 2015, 03:24
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ZTE V10 is (beschikbaar)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
UPNP Niet Beschikbaar. Hardware firmware : 2 23 apr 2012
Melding Zender niet beschikbaar KPN Televisie Storing : 3 10 mrt 2012
MIJNKPN: GEEN MOBIEL ABONNEMENT BESCHIKBAAR VOOR DIT NUMMER Algemeen : 6 11 jul 2011
VDSL Snelheid zou 40Mb/s. moeten zijn = echter maar 20Mb/s beschikbaar...... Snelheid : 10 20 jun 2011
BBC zenders in 2011 beschikbaar via TV van KPN KPN Nieuws : 1 29 jan 2011
Advertentie