obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
kwaliteit transatlantisch telefoonverkeer
janh
Heeft iemand ervaring met de kwaliteit van transatlantisch telefoonverkeer (USA en Canada) via internet (VoIP), bv. met KPN Alles-in 1.
Speciaal ben ik benieuwd naar eventuele hinderlijke onderbrekingen t.g.v. vertragingen in de overdracht van signalen (packet switching).
 
eogcnlGhost
Hoi janh, ik heb wel ervaring met USA en China gesprekken, ik kan niet zeggen dat het kraakt of happert.
Het gebeurd soms wel eens dat er een vertraging is, maar dat gebeurd meestal als je snel van kant wisseld: Ja, mm, ok, is goed, prima.
Maar met lange zinnen eigenlijk geen last van vertragingen.
En daarnaast versturen wij ook nogal grote bestanden (ongeveer 50GCool per bestand door terwijl we aan het bellen zijn.
Maar ik moet er wel bij vermelden dat de tegen partij net als ik wel super snelle verbindingen hebben.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kwaliteit transatlantisch telefoonverkeer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
Kwaliteit Live Sport on Demand KPN Glasvezel diensten : 1 23 apr 2017
Geen telefoonverkeer mogelijk/internetplusbellen Algemeen : 7 15 dec 2010
Slechte beeld kwaliteit ITV icm glasvezel incl HD pakket KPN Televisie Storing : 3 12 dec 2010
Kwaliteit TV-beeld KPN Glasvezel vs Ziggo KPN Glasvezel diensten : 7 11 okt 2010
Advertentie