obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Eigen Hardware; router, modem, TV-setup box, ISDN centrale, enz. » Routers
 Onderwerp afdrukken
Uitvallen Experia Box v8
Gil0202
Mijn Experia Box v8 start soms uit zichzelf op waardoor ik even dus niet online ben. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Het gebeurt niet vaak soms 1x per avond, meestal ook alleen 's avonds en heel soms meerdere keren achter elkaar.
 
eogcnlGhost
Gebeurt dit elke keer ook rond de zelfde tijd?
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Gil0202

Quote

eogcnlGhost schreef:

Gebeurt dit elke keer ook rond de zelfde tijd?


Meestal 's avonds, maar let eerlijk gezegd niet zo op de tijd. Heel soms overdag.
Zal er eens op letten of het inderdaad op dezelfde tijdstip is.
 
eogcnlGhost
De adaptor van de Experiabox is nogal storingsgevoelig, misschien schakkeld er een wasmachine aan of iets anders wat veel stroom pakt.
De Experiabox hoeft maar nog niet eens een seconde zonder stroom te zitten om te herstarten.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Gil0202

Quote

eogcnlGhost schreef:

De adaptor van de Experiabox is nogal storingsgevoelig, misschien schakkeld er een wasmachine aan of iets anders wat veel stroom pakt.
De Experiabox hoeft maar nog niet eens een seconde zonder stroom te zitten om te herstarten.


Hij heeft de laatste firmware (Firmware Version:02.00.132v4) dus dat kan het ook niet zijn. Ik zal het er mee moeten doen ben ik bang.
Op mijn Galaxy S3 krijg ik ook soms de melding dat mijn internet onstabiel is, lig in bed soms het laatste nieuws te lezen en de Experia
Box staat in de kamer er naast en er zijn geen dikke betonnen muren die het signaal kunnen verminderen, heb een oud huis.
 
eogcnlGhost
Je kan de KPN bellen voor een nieuwe Experiabox.
Als het mee zit en je belt vandaag heb je hem morgen.
En dan krijg voor 95% zeker een V9.
Misschien is dan gelijk je probleem opgelost.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitvallen Experia Box v8', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie