obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
KPN komt geen enkele belofte na
Jaszzx
KPN
Maart 2013, glasvezel in de straat. Je hoort goede berichten en KPN komt met een leuke deal. Sneller, beter, en goedkoper. Gratis installatie. Goed, overstappen dan maar, alles bij KPN, ook mobiel, gratis hotspots, voordeel compleet, familievoordeel, de voordelen kunnen niet op.
Installatie laat te wensen over, wifi alleen wanneer je bij het modem staat.
Modem nr 2. Een V8. Net zo slecht. Pas na mijn standpunt dat bij Ziggo de wifi tot bij de buren was, krijg ik modem nr 3. Weer een V8. Wifi is nu redelijk.
Aanschaf Synology NAS. Met het modem geen mogelijkheid om poorten open te zetten. Contact met de helpdesk, nu gelukkig een deskundig iemand aan de lijn. Ik krijg een V9.
Modem nr 4. Geen V9 maar weer een V8, kan wel de poorten open zetten maar het modem is gammel, wil soms helemaal niet opstarten. Wifi is matig.
Oktober 2014. Modem overlijdt. Wifi valt om de 5 tot 10 minuten uit en moet steeds handmatig weer aangezet worden.
Mij wordt een V9 beloofd die nu ook gewoon uitgegeven worden dus ik ben daar niet eens een uitzondering in.
Modem wordt afgeleverd, modem nr 5. Het is weer een V8. Wifi weer slecht, iedereen in huis problemen met zijn mobiel.
Weer bellen. Excuses, ik krijg nu echt een V9, hij regelt het via een andere afdeling. Ophalen dit keer. Weer een V8.
Weer bellen. Weer excuses. Helpdeskmedewerkster paast het door naar haar meerdere die contact met mij op zal nemen.
Taal noch teken.
Nu ben ik boos. Facebook opgezocht, misschien helpt webcare. Medewerker belooft zijn best te doen maar daar neem ik geen genoegen meer mee. Ik wil nu gewoon een V9. Tot 3 x aan toe beloofd en niet gekregen. Ook geen contact met mij opgenomen, ik voel me erg in de maling genomen.
Toch maar weer bellen en weer een fijne medewerker treffen. Uiteindelijk want eerst probeert hij me te vertellen dat de V9 niet meer uitgegeven wordt maar dat de V8 de software van de V9 heeft. Wanneer hij mijn gegevens nader beschouwt, ziet hij dat hij met iets beters moet komen en gaat dan inderdaad voor mij aan de slag. Hij belt met afdelingen en bewandeld wegen die ook voor hem nieuw zijn en nu zal ik toch echt het modem mogen ontvangen. Op zaterdag. Tussen 8 en 1.
Dan word ik gebeld. Door een aardige mevrouw van de KPN. Eén of andere manager. Of ze gelegen belt. Nou nee, ik ben aan het werk. Ze wil het goed met me maken en me tegemoet komen want de gang van zaken is betreurenswaardig verlopen. Mooi. Ik ben toe aan een goedmaker. Bel me morgen maar terug. Liefst in de ochtend. Dat kan niet. Nou begin van de middag dan. Kan ook niet. Nou eind van de middag dan, maar niet te laat want dan moet ik weer werken.
Ze belt niet. Belooft me uiteindelijk via Facebook dat ze de volgende dag zal bellen. Ook dat gebeurt niet.
Inmiddels is het zaterdag 1 november. Ik krijg geen V8 modem. Ik krijg helemaal geen modem. TNT komt niet, laat ook geen briefje achter dat ze voor de deur stonden (klopt want daar hebben ze ook niet gestaan) en ik krijg van KPN totaal geen reactie dat ze dat modem weer teruggekregen hebben omdat er niemand was. Heel vreemd allemaal.
Weer bellen. Helpdeskmedewerkster geeft aan dat het ophalen van het modem in de KPN winkel een optie kan zijn. Ik hou deze in gedachten.
Eindelijk, na heel wat boze berichten van mijn kant, belt webcare. Aardige man, belooft het uit te zoeken en belooft uit te zoeken waarom de aardige mevrouw niets van zich laat horen. Hij zal maandag terugbellen.
Maandag 3 november wordt ik inderdaad gebeld door iemand van webcare. Ook door de aardige mevrouw. Beiden beloven mij van alles en ik krijg eeuwige excuses. Webcare beloofd mij alles uit te zoeken en ik zal zeker voor het einde van de week teruggebeld worden. De aardige mevrouw belooft niet alleen haar uiterste best voor mij te doen maar ook compensatie, ze zal daar nog over terugbellen. Er komt sowieso een V9 naar me toe, er zijn nu zoveel afdelingen met mij bezig dat wanneer ik er meer krijg ik er eentje als reserve mag houden. Misschien erg naïef van mij maar ik ben weer vol goede moed.
We zijn nu 2 weken later. Taal noch teken. Hoe erg kan je iemand in de maling nemen, wat is dit slecht. Dus via Facebook maar weer bericht gestuurd en wat blijkt? Ik mag mijn verhaal gewoon weer helemaal opnieuw doen. Er komt dinsdag een modem naar me toe maar of het een V9 is, dat kan niet beloofd worden. De hele voorgeschiedenis wordt van tafel geveegd en er blijkt helemaal niemand met mij bezig. Aldus loze beloftes weer. Wat een ongelooflijk klantonvriendelijk bedrijf is KPN.
Natuurlijk kan KPN er niets aan doen dat TNT niet is geweest. Maar zij krijgen dan toch het modem terug en aangezien er wel meer aan de hand is hadden ze toch op zijn minst contact met mij kunnen opnemen hierover. TNT ook slecht, die man is echt niet geweest, ik heb vanaf half 8 ’s ochtends voor de deur gezeten en er is ook geen briefje achtergelaten wat normaal wel gebeurd wanneer de bezorger niemand treft.
Een hele lap tekst, een heel verhaal. En het ergste is… het verhaal heeft een open einde. Ik ben helemaal klaar met KPN en ga mij eens heel erg verdiepen in alternatieven, KPN mag aldus wel van heel goede huize komen om mij over te halen om te blijven, vooralsnog ben je niet zomaar over op een andere provider dus ik verwacht nog steeds het V9 modem te krijgen en dit verhaal gaat op alle klachtensites die ik kan vinden.
KPN WORDT WAKKER, WAT GAAN WE HIER AAN DOEN???
 
eogcnlGhost
Ik weet iedergeval wat wij hier aan kunnen doen en dat is helemaal niets.
Sinds wij de KPN niet zijn.

Maar wat ik me afvraag is het volgende:
Of je hebt gewoon een enorme pech met al die modems of zit er echt iets niet fout bij jezelf.
Na (wat ik kon tellen) 6 modems te hebben gehad nog geen normale verbinding hebben.

Dan even je Synology NAS:
Je hoeft helemaal geen poorten open te zetten, je moet ze poort forwarden.
En je moet je Synology NAS een statische IP adres geven. Klik hier voor uitleg.

V8 en V9:
Wat is volgens jouw het verschil tussen een V8 en een V9, sinds je zo graag een V9 wilt hebben.
Want ook in de V9 kan je geen poorten open zetten, alleen maar poort farwarden.
De wifi is net zo slecht als de V8, dat is namelijk een algemeen bekend probleem en daar ben je niet de enigste mee.
Het enigste wat je met een V9 kan wat de V8 niet meer kan is de SIP gebruiken.
Tenzij je een glas verbinding hebt sneller dan 300Mbit, dan moet je wel een V9 hebben omdat de V8 die snelheid niet aan kan.

En de KPN is wakker 24/7/365.

En uhm, installatie laat te wensen over: Dat is wel raar vanwege de gratis monteur, tenzij je hebt gezegt dat je het allemaal zelf wel even aansluit.
Maar normaal gesproken levert de monteur een werkende internet en iTV af.
Je moet er zelfs voor tekenen dat je hebt gezien dat alles werkt.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Bika
Allemaal beroerd om te lezen wat er mis kan gaan.
Bij ons kwam er een monteur de spullen aansluiten maar omdat we alleen een experiabox erbij hadden gekregen was dat niet voldoende om alles aan te sluiten. Met hem afgesproken dat hij 1 week later terug zou komen met diverse hardware om alles in 1 keer werkend te krijgen.
4 TV kastjes en een 3com kastje om meerdere spullen aan te sluiten.
Het kan dus ook goed gaan je heb gewoon pech denk ik en een monteur die verstand van zaken heeft is ook wel handig
Als je naar de plek blijft staren waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer opzien komen
 
eogcnlGhost
Bij mij ging het ook wel fout, maar dan op het gebied van snelheid.
Dat was meer onwetendheid dan pech.
KPN dacht dat de V8 de 500Mbit wel aankon, dat bleek dus niet zo te zijn.
Ik ken gelukkig een aantal mensen binnen KPN, vanwege mijn oude werk en dat zijn niet de mensen van de helpdesk.
Ik had er lucht van gekregen dat er een V9 was, alleen die werd alleen intern getest.
Maar ik ben ik niet als ik zon ding ook wilde hebben.
Zelf KaPteiN de beheerder van dit forum stond raar te kijken toen ik vroeg of hij een nieuwe optie ExperiaBox V9 ZTE H368N wilde toevoegen bij de modem lijst, sinds hij niets kon vinden over deze modem.
Ik heb hem wat foto's gestuurt en nu praat niemand meer anders dan V9 dit en dat.
Maar dwaal weer af, mijn probleem verdween als sneeuw voor de zon, maar deze ongein heeft 10 maanden geduurt en natuurlijk ben ik ik niet als ik daar een lekker slaatje uit sla in €€€ natuurlijk.

Moraal van dit verhaal, als je KPN belt moet je weten waar je het over hebt en je niet laten afschepen met ok ik wacht wel op een telefoontje volgende week die niet gaat komen.
Monteur volgende week, niets daarvan, morgen en niet later.
En je staat gewoon voor paal als het uiteindelijk toch aan je zelf lag omdat je niet hebt geluisterd naar de instucties van KPN of van mensen op Fora's en dan kan ik je geranderen dat als je volgende keer wat hebt, je niet zo serieus meer wordt genomen.
Dus vraag liever info aan mensen hier en op andere plaatsen voor je KPN gaat bellen.
Er zijn genoeg mensen die veel weten en daar heb je vaak de KPN niet bij nodig, die geven antwoord van een scherm waarze jouw vraag op selecteren, staat de vraag er niet tussen, de meeste weten wat er dan gebeurd. piep piep piep of het ligt aan jouw.

PS: even als extra toevoegen, dit soort problemen is echt niet alleen bij KPN, het gebeurd ook bij Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo en al die andere providers.
Overstappen naar een ander verhelpt niet altijd je probleem.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Bika
eogcnlGhost Goeie TIPSmile
Als je naar de plek blijft staren waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer opzien komen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN komt geen enkele belofte na', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
Advertentie